abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:57:50 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 19:58:35 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98959361
FEYENOOOOOOOOOORD _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:58:43 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98959362
Het leuke detail is natuurlijk wel dat Fer in talentenpool II is geplaatst toen die pool een drama leek te gaan worden op financieel gebied voor de investeerders die de club graag tevreden houdt.
Vanuit die talentenpool heeft Vlaar nu bijgetekend en zit verder enkel nog Leroy Fer want alle (!) overige spelers zijn transfervrij vertrokken bij de club waardoor er dus ook niets terugkwam bij de investeerders in kwestie.

Fer verving destijds Lensky die ineens stopte met profvoetbal en dan het meest interessante:
quote:
Overigens zitten er wel haken en ogen aan de toevoeging van Fer: als hij eerder wordt verkocht dan andere spelers, geldt het bedrag slechts als een buffer voor de investeerders. Als de andere spelers eerder verkocht worden wordt er gekeken naar de opbrengsten, om te bepalen of de toevoeging van Fer noodzakelijk blijkt.
Zodoende lijkt het er dus sterk op dat er buiten de standaard 25% nog een flink hoger percentage naar die investeerders zou gaan bij een verkoop van Fer waardoor het mogelijk interessanter is voor de club om hem gewoon aan zijn contract te houden en eventueel de komende maanden nog kan verleiden met een ander aanbod.

Anderzijds weten de meeste onder ons wel dat de investeerders in die talentenpools grotendeels dezelfde figuren zijn die in de VVF zitten, die de club natuurlijk ook te vriend wil houden, wat de hele zaak weer wat complexer maakt.
Ben benieuwd.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:59:15 #4
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98959378
-edit- troll

[ Bericht 91% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-07-2011 01:33:25 ]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:59:50 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98959390
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:59 schreef Einthovuh het volgende:
-edit-
Was je erbij joh kutboertje, en nou wegwezen :') :W

[ Bericht 16% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-07-2011 01:33:37 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98959610
quote:
-edit-
Voor hem is het allang duidelijk dat hij weg wil alleen hebben die jongetjes de ballen er niet voor omdat gewoon uit te spreken. Maar er zal toch eerst een fatsoenlijk bod moeten komen. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-07-2011 01:33:43 ]
pi_98959719
Gaat leuk worden Feyenoord - psv volgend jaar :')
pi_98959779
quote:
-edit-
Eigenlijk zou je hiervoor een ban moeten krijgen. Je volgt het Feyenoord-topic om er zodra het kan even lekker te gaan lopen sarren. Kutboer.

[ Bericht 19% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-07-2011 01:33:51 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_98959873
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Voor hem is het allang duidelijk dat hij weg wil alleen hebben die jongetjes de ballen er niet voor omdat gewoon uit te spreken. Maar er zal toch eerst een fatsoenlijk bod moeten komen. :)
Als er voldoende versterkingen komen tekent hij echt wel bij, alleen is dat niet realistisch.
Wat is eigenlijk de vraagprijs voor hem?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_98959956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef eight het volgende:

[..]

Als er voldoende versterkingen komen tekent hij echt wel bij, alleen is dat niet realistisch.
Wat is eigenlijk de vraagprijs voor hem?
Zal wel rond de 5/6 miljoen zijn.
pi_98960165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zal wel rond de 5/6 miljoen zijn.
Gaat Joop nooit betalen denk ik
pi_98960198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Gaat Joop nooit betalen denk ik
Dan blijft hij bij Feyenoord, tenzij een andere club nog het juiste bedrag neer gaat leggen.
pi_98960271
Januari 2011:
,,Op dit moment denk ik dat ik gewoon blijf", zegt Fer in een vraaggesprek met RTV Rijnmond. Het is een vervelend seizoen geweest tot nu toe en ik wil niet met een slecht gevoel vertrekken.Als ik ooit bij Feyenoord vertrek dan moet dat met een goed gevoel zijn.''

Juli 2011:
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond. ‘Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt.’
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_98960357
Dat bedoel ik dus, ze maken er steeds weer iets anders van. Het speelt nu al meer dan 8/9 maanden, en ze lopen nog te draaien en moeilijk te doen. :r

Niet zo gek dat er sommige supporters zijn die even iets minder leuks tegen je roepen. Dat aan het lijntje houden is gewoon schijtirritant.
pi_98961650
dan flikker je toch gewoon lekker op fer

je hebt amper wat gepresteerd hier, dus waar die arrogantie vandaan komt mag joost weten

doodziek word ik van die shit
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:19:08 #16
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98961679
quote:
Fer blijft alleen bij sportieve versterkingen

Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond.

De international van Jong Oranje staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Twente, maar technisch directeur Martin van Geel doet er alles aan om hem in De Kuip te houden. Van Geel gaat de 21-jarige speler een ultieme aanbieding doen, maar de inhoud daarvan is voor Fer zelf niet zo van belang.

'Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt,' aldus Fer, die zijn Rotterdamse ploeggenoot Georginio Wijnaldum naar alle waarschijnlijk naar PSV zal zien verkassen.
Dat heb je met dat soort gasten, kut mentaliteit. :r
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:21:50 #17
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98961759
quote:
Feyenoord start oefencampagne met ruime zege

De kop is eraf voor Feyenoord. De ploeg van trainer Mario Been heeft zaterdagmiddag op Varkenoord tegen Sportclub Feyenoord de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding met ruime cijfers gewonnen: 0-4. In de schaduw van De Kuip maakten tijdens de Broederstrijd met Dani Fernández, Sekou Cissé en Ruben Schaken drie spelers hun rentree nadat zij vorig seizoen (grotendeels) aan zich voorbij moesten laten gaan vanwege blessureleed. Schaken luisterde tien minuten voor rust zijn terugkeer op met een treffer, op aangeven van Cissé. Kamohelo Mokotjo, Shabir Isoufi en debutant Guyon Fernandez zorgden voor de overige treffers.

Been stuurde tegen de zondaghoofdklasser na de rust een vrijwel compleet nieuw team het veld op en liet alleen de aan de wedstrijd gestarte Kaj Ramsteijn staan. Net als de centrale verdediger kregen met Miquel Nelom, Jordy Clasie en Guyon Fernandez ook de andere van Excelsior overgekomen spelers speeltijd van de oefenmeester.

Sporclub Feyenoord had via kopballen al twee keer de lat geraakt, toen de grote broer na twaalf minuten via Mokotjo op voorsprong kwam. De Zuid-Afrikaanse jeugdinternational schoot droog raak in de korte hoek na een steekpass van Ricky van Haaren. Laatstgenoemde stond zes minuten later ook aan de basis van de 0-2, toen zijn gesmoorde uithaal in de rebound door Isoufi achter Sportclub-doelman Mark Smith werd geschoten.

Feyenoord bleef in het vervolg van de eerste helft geduldig zoeken naar nieuwe gaatjes in de defensie van de thuisploeg en vond die onder meer na ruim een half uur spelen. Leroy Fer stuurde Cissé op links de diepte in, waarna een puike voorzet van de Ivoriaan door Schaken binnen werd gekopt.

Met tien wijzigingen in het elftal vergrootte de ploeg van Been na ruim vijf minuten in de tweede helft de voorsprong naar 0-4, toen Guyon Fernandez zijn officieuze debuut van glans voorzag door uit een strafschop raak te schieten. De van stadsgenoot Excelsior overgekomen aanvaller zette hiermee direct de eindstand op het scorebord, want ondanks dat de proftak tijdens het restant van de eerste oefenwedstrijd zoals verwacht een groot overwicht had en kansen te over kreeg, kwamen de Rotterdammers niet meer tot scoren.

Scoreverloop:
12’ 0-1 Mokotjo
18’ 0-2 Isoufi
35’ 0-3 Schaken
51’ 0-4 Guyon Fernandez (strafschop)

Opstelling Feyenoord eerste helft: Mulder; Dani Fernández, Ramsteijn, Vlaar, Nelom; Mokotjo, Van Haaren, Fer; Schaken, Isoufi, Cissé.

Opstelling Feyenoord tweede helft: Darley; Leerdam, De Vrij, Ramsteijn (71’ Mokotjo), Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Auassar; Biseswar, Guyon Fernandez, Cabral.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_98962105
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:56 schreef Caland het volgende:
Er werd 'teken nu maar bij' en dergelijke gezongen, als hij dat al als uitschelden ziet :')
Dan nog kunnen enkele idioten langs de kant hem wel uitschelden toch?

Overigens kan iedereen net als Van Geel wel zeggen dat we Fer alleen bij een bod rond de 6 miljoen verkopen maar als de KNVB bij de transfer van Wijnaldum heeft gezegd dat een bod van bedrag X eigenlijk niet te weigeren is dan kan de KNVB ook bij een bod op Fer zeggen dat Feyenoord bedrag X niet mag weigeren.

Dus Van Geel kan wel heel hard roepen dat hij Fer bijvoorbeeld 6 miljoen waard vindt, als de KNVB vindt dat Feyenoord een bod van 4 miljoen niet kan weigeren dan is Fer mooi voor 4 miljoen weg.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98962208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Overigens kan iedereen net als Van Geel wel zeggen dat we Fer alleen bij een bod rond de 6 miljoen verkopen maar als de KNVB bij de transfer van Wijnaldum heeft gezegd dat een bod van bedrag X eigenlijk niet te weigeren is dan kan de KNVB ook bij een bod op Fer zeggen dat Feyenoord bedrag X niet mag weigeren.

Dus Van Geel kan wel heel hard roepen dat hij Fer bijvoorbeeld 6 miljoen waard vindt, als de KNVB vindt dat Feyenoord een bod van 4 miljoen niet kan weigeren dan is Fer mooi voor 4 miljoen weg.
Maar wie zegt dat dat KNVB verhaal klopt ? Lijkt me heel sterk dat de knvb kan bepalen bij welk bod we Fer moeten verkopen.
pi_98962217
Het zegt niet zoveel wat die technisch directeuren etc. in de media roepen. In eerste instantie wordt er altijd een erg hoog bedrag genoemend. Ook al roept bijv. Van Geel deze week nog in 7 interviews dat Fer minstens 6 miljoen waard is, dan nog kan hij over 2 weken voor 4,8 miljoen naar een Twente verkassen. Of een Engelse middenmoter for that matter.
pi_98963054
quote:

[..]

KNVB-verhaal is óf onzin óf een grof schandaal en dan stort de hele Eredivisie in elkaar. Laten we het maar op onzin houden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_98963728
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:32 schreef eight het volgende:
Januari 2011:
,,Op dit moment denk ik dat ik gewoon blijf", zegt Fer in een vraaggesprek met RTV Rijnmond. Het is een vervelend seizoen geweest tot nu toe en ik wil niet met een slecht gevoel vertrekken.Als ik ooit bij Feyenoord vertrek dan moet dat met een goed gevoel zijn.''

Juli 2011:
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond. ‘Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt.’
Het financiële aspect vind meneer onbelangrijk, wat een lulkoek allemaal.
Zijn eerdere uitspraken zal hij wel vergeten zijn, het lange termijn geheugen van Leroy is nog niet helemaal tot wasdom gekomen.
Hopelijk zijn wij hem ook snel weer vergeten.
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 22:38:01 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98964385
quote:

[..]

_O- x 160.000 ofzo :')

Maargoed, laat ik vooral beleefd blijven :

Bron?
4045
onlogisch
pi_98965234
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O- x 160.000 ofzo :')

Maargoed, laat ik vooral beleefd blijven :

Bron?
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat die geruchten gaan. Zo heb ik dit gerucht ook in deze reeks al een aantal keren voorbij zien komen, zoals ook Caland aanhaalde vandaag:

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.
Ik weet niet of het waar is. Het lijkt me aan de ene kant sterk en ik heb geen enkele bron om dit gerucht te staven met bewijzen, maar aan de andere kant staat Feyenoord wel onder curatele natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 23:01:30 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98965337
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat die geruchten gaan. Zo heb ik dit gerucht ook in deze reeks al een aantal keren voorbij zien komen, zoals ook Caland aanhaalde vandaag:

[..]

Ik weet niet of het waar is. Het lijkt me aan de ene kant sterk en ik heb geen enkele bron om dit gerucht te staven met bewijzen, maar aan de andere kant staat Feyenoord wel onder curatele natuurlijk.
Een gerucht natuurlijk niet meer dan dat.

Alsof de KNVB zich ooit met de actuele beleidsvoering van Feyenoord zal bemoeien :')

Het zal hen een rotzorg wezen wat Feyenoord doet. Zolang ze zich maar verantwoorden over de financiele uitgaven (die van 50.000 +) de rest zal ze een zorg wezen.

En terecht.
4045
onlogisch
pi_98966113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

[..]

Aanraden is nog altijd anders dan dwingen/verplichten.
pi_98967920
Misschien zit er wel een deal achter ofzo, omdat we niet failliet zijn verklaard terwijl we wel -40, en er werd zelfs gesproken over -60, miljoen in de schuld stonden. Ieder ander was al ten onder gegaan. Maar dat is allemaal speculatie, laten we het maar op onzin houden.

Over Fer. Ik zie hem het liefst gewoon bijtekenen. Kan een erg grote worden. Misschien niet zo slim om dit allemaal te zeggen, lijkt er verdacht veel op dat hij allang zijn keuze heeft gemaakt.
We gaan het zien.
pi_98968517
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Misschien zit er wel een deal achter ofzo, omdat we niet failliet zijn verklaard terwijl we wel -40, en er werd zelfs gesproken over -60, miljoen in de schuld stonden. Ieder ander was al ten onder gegaan. Maar dat is allemaal speculatie, laten we het maar op onzin houden.

Ehm.. :{
pi_98968813
quote:

[..]

Volgens mij werkt het - gelukkig - niet zo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator zondag 3 juli 2011 @ 01:09:06 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98970295
quote:
Varkenoordgroep Varkenoordgroep
Zonder Varkenoordgroep had de eenwoording niet tot stand gekomen Ook dat is al vergeten door menig supporter
Ze beginnen zichzelf nu al op de borst te slaan. :D
4045
onlogisch
  zondag 3 juli 2011 @ 08:19:14 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98973532
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ze beginnen zichzelf nu al op de borst te slaan. :D
Misschien zit er een kern van waarheid achter, weet jij veel?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 3 juli 2011 @ 09:39:07 #32
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98973927
- dat zouden we niet meer doen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 10:03:13 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 09:40:26 #33
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98973937
Jongens, jongens toch, Wijnaldum uitmaken voor NSB'er.

Dat slaat toch nergens op.

Hij heeft toch geen 50 joden aangegeven bij de SS?
pi_98973952
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef TheGreatHooD het volgende:

Over Fer. Ik zie hem het liefst gewoon bijtekenen. Kan een erg grote worden. Misschien niet zo slim om dit allemaal te zeggen, lijkt er verdacht veel op dat hij allang zijn keuze heeft gemaakt.
We gaan het zien.
Ik denk dat het beeld nogal vertekend is en dat dat wel meevalt. In dit team steekt hij er bovenuit, maar dat zegt niet zoveel. Wat hij vooral kan is lopen met de bal en er doorheen sleuren, tempo opvoeren.Redelijk balvast maar technisch (en motorisch) vind ik het niet echt top. Inzicht -iets wat niet aan te leren is- is ronduit matig. Instelling heel grillig ook. Bij een leuk bod zie ik hem eigenlijk graag gaan, helemaal nu hij zo blijft draaien. En als ie blijft zie ik hem natuurlijk graag mijn ongelijk bewijzen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_98974196
Als Tiendalli (in z,n Feyenoordtijd :') ) bij Twente al zo,n doorslaand succes is ben ik heel benieuwd hoe Fer het daar gaat doen .
Maar het is nog niet zover .
pi_98974260
Staat de hashtag #HoogFerraad al klaar?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_98974285
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Als Tiendalli (in z,n Feyenoordtijd :') ) bij Twente al zo,n doorslaand succes is ben ik heel benieuwd hoe Fer het daar gaat doen .
Maar het is nog niet zover .
Tiendalli kwam bij Feyenoord niet uit de verf door blessures en een hoop gekrakeel met verschillende trainers. Ik vond hem altijd goed en vond het zonde dat hij wegging. Helaas voor ons bleek hij nog beter te kunnen in een beter team, een beter systeem met een betere trainer.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_98974456
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Tiendalli kwam bij Feyenoord niet uit de verf door blessures en een hoop gekrakeel met verschillende trainers. Ik vond hem altijd goed en vond het zonde dat hij wegging. Helaas voor ons bleek hij nog beter te kunnen in een beter team, een beter systeem met een betere trainer.
Mwoah...hij kwam en komt nog stééds op mij over als een bang en onzeker jong hertje. Niet echt handig voor een verdediger.
  zondag 3 juli 2011 @ 10:40:28 #39
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98974608

_O- _O-
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 3 juli 2011 @ 10:46:39 #40
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_98974709
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O-
Dan snap je het spelletje ook niet!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_98974751
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O-
:D :D :D _O-
pi_98974857
Als Schaken de winnende maakt tegen Ajax of Psv dan is die man wel een baas en zal hij groos zijn dat hij dat shirtje heeft gekocht :P
  zondag 3 juli 2011 @ 11:24:39 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98975507
#Feyenoord en FC #Twente deze week alsnog om de tafel inzake de mogelijke #transfer van Leroy #Fer. Van Geel wilde in eerste instantie een bedrag van 8 miljoen voor de middenvelder,maar de clubs lijken nu toch nader tot elkaar te komen.#Fer zelf ziet de wel overstap zitten.

#Feyenoord heeft het 15-jarige talent Oussama Idrissi overgenomen van#NAC. Idrissi start komend seizoen bij #Feyenoord onder 17 jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 juli 2011 @ 11:30:26 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98975599
Acht miljoen. :')

Wat een held die van Geel. Spelers met een contract van een jaar voor die bedragen willen verkopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zondag 3 juli 2011 @ 11:34:30 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98975679
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:30 schreef Happel het volgende:
Acht miljoen. :')

Wat een held die van Geel. Spelers met een contract van een jaar voor die bedragen willen verkopen.
Idd :D

Beter komen ze tot elkaar en gaat ie voor 5 weg ofzo. Ik heb het helemaal gehad met Fer.
4045
onlogisch
  zondag 3 juli 2011 @ 11:38:44 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98975767
Schijnt gisteren trouwens behoorlijk wat gezeik te zijn geweest tussen de directie (+Blokland) en de Sportclub.

Na de wedstrijd is het altijd gebruikelijk dat de gehele spelersgroep in de VIP ruimte op Varkenoord (die witte tentjes achter de afscheiding) even zijn gezicht laat zien aan de sponsoren. Nu kwamen alleen Vlaar en De Vrij even en de rest werd gesommeerd om direct na het douchen richting De Kuip te gaan.

Joop Verschuuren (FSV) is hierdoor compleet uit z'n plaat gegaan tegen de directieleden die er wel waren, want zo behandel je je sponsoren niet. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

De selectie die zich uit de voeten maakt na de wedstrijd via de trainingsvelden + loopbrug:

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98975773
Gewoon ontzettend slim van van Geel! Hij weet ook wel dat ze dat niet aan betalen, maar als er straks weer 5 mil + doorverkoop krijgen zijn het de twee beste transfers in jaren en dat voor spelers met een éénjarig contract... Wat een baas
  zondag 3 juli 2011 @ 11:53:19 #48
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98976077
Niks baas, zou gewoon de normale gang van zaken moeten zijn dit. Maar omdat zijn voorgangers het zo verneukt hebben zijn we hier nu blij mee .. Wijnaldum, Fer en Castaignos weg voor 13 miljoen, nou joepie.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_98976231
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:53 schreef PIETR het volgende:
Niks baas, zou gewoon de normale gang van zaken moeten zijn dit. Maar omdat zijn voorgangers het zo verneukt hebben zijn we hier nu blij mee .. Wijnaldum, Fer en Castaignos weg voor 13 miljoen, nou joepie.
Met allemaal een éénjarig contract, dat is gewoon een goede prestatie en als je hiermee niet eens tevreden bent, met wat dan wel? Ja dat ze bijtekenen en voor 20+ mil weggaan over 3 jaar, tuurlijk, wij ook, maar dat is gewoon niet de realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')