Zodoende lijkt het er dus sterk op dat er buiten de standaard 25% nog een flink hoger percentage naar die investeerders zou gaan bij een verkoop van Fer waardoor het mogelijk interessanter is voor de club om hem gewoon aan zijn contract te houden en eventueel de komende maanden nog kan verleiden met een ander aanbod.quote:Overigens zitten er wel haken en ogen aan de toevoeging van Fer: als hij eerder wordt verkocht dan andere spelers, geldt het bedrag slechts als een buffer voor de investeerders. Als de andere spelers eerder verkocht worden wordt er gekeken naar de opbrengsten, om te bepalen of de toevoeging van Fer noodzakelijk blijkt.
Was je erbij joh kutboertje, en nou wegwezenquote:
Voor hem is het allang duidelijk dat hij weg wil alleen hebben die jongetjes de ballen er niet voor omdat gewoon uit te spreken. Maar er zal toch eerst een fatsoenlijk bod moeten komen.quote:
Eigenlijk zou je hiervoor een ban moeten krijgen. Je volgt het Feyenoord-topic om er zodra het kan even lekker te gaan lopen sarren. Kutboer.quote:
Als er voldoende versterkingen komen tekent hij echt wel bij, alleen is dat niet realistisch.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voor hem is het allang duidelijk dat hij weg wil alleen hebben die jongetjes de ballen er niet voor omdat gewoon uit te spreken. Maar er zal toch eerst een fatsoenlijk bod moeten komen.
Zal wel rond de 5/6 miljoen zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
Als er voldoende versterkingen komen tekent hij echt wel bij, alleen is dat niet realistisch.
Wat is eigenlijk de vraagprijs voor hem?
Dat heb je met dat soort gasten, kut mentaliteit.quote:Fer blijft alleen bij sportieve versterkingen
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond.
De international van Jong Oranje staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Twente, maar technisch directeur Martin van Geel doet er alles aan om hem in De Kuip te houden. Van Geel gaat de 21-jarige speler een ultieme aanbieding doen, maar de inhoud daarvan is voor Fer zelf niet zo van belang.
'Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt,' aldus Fer, die zijn Rotterdamse ploeggenoot Georginio Wijnaldum naar alle waarschijnlijk naar PSV zal zien verkassen.
quote:Feyenoord start oefencampagne met ruime zege
De kop is eraf voor Feyenoord. De ploeg van trainer Mario Been heeft zaterdagmiddag op Varkenoord tegen Sportclub Feyenoord de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding met ruime cijfers gewonnen: 0-4. In de schaduw van De Kuip maakten tijdens de Broederstrijd met Dani Fernández, Sekou Cissé en Ruben Schaken drie spelers hun rentree nadat zij vorig seizoen (grotendeels) aan zich voorbij moesten laten gaan vanwege blessureleed. Schaken luisterde tien minuten voor rust zijn terugkeer op met een treffer, op aangeven van Cissé. Kamohelo Mokotjo, Shabir Isoufi en debutant Guyon Fernandez zorgden voor de overige treffers.
Been stuurde tegen de zondaghoofdklasser na de rust een vrijwel compleet nieuw team het veld op en liet alleen de aan de wedstrijd gestarte Kaj Ramsteijn staan. Net als de centrale verdediger kregen met Miquel Nelom, Jordy Clasie en Guyon Fernandez ook de andere van Excelsior overgekomen spelers speeltijd van de oefenmeester.
Sporclub Feyenoord had via kopballen al twee keer de lat geraakt, toen de grote broer na twaalf minuten via Mokotjo op voorsprong kwam. De Zuid-Afrikaanse jeugdinternational schoot droog raak in de korte hoek na een steekpass van Ricky van Haaren. Laatstgenoemde stond zes minuten later ook aan de basis van de 0-2, toen zijn gesmoorde uithaal in de rebound door Isoufi achter Sportclub-doelman Mark Smith werd geschoten.
Feyenoord bleef in het vervolg van de eerste helft geduldig zoeken naar nieuwe gaatjes in de defensie van de thuisploeg en vond die onder meer na ruim een half uur spelen. Leroy Fer stuurde Cissé op links de diepte in, waarna een puike voorzet van de Ivoriaan door Schaken binnen werd gekopt.
Met tien wijzigingen in het elftal vergrootte de ploeg van Been na ruim vijf minuten in de tweede helft de voorsprong naar 0-4, toen Guyon Fernandez zijn officieuze debuut van glans voorzag door uit een strafschop raak te schieten. De van stadsgenoot Excelsior overgekomen aanvaller zette hiermee direct de eindstand op het scorebord, want ondanks dat de proftak tijdens het restant van de eerste oefenwedstrijd zoals verwacht een groot overwicht had en kansen te over kreeg, kwamen de Rotterdammers niet meer tot scoren.
Scoreverloop:
12’ 0-1 Mokotjo
18’ 0-2 Isoufi
35’ 0-3 Schaken
51’ 0-4 Guyon Fernandez (strafschop)
Opstelling Feyenoord eerste helft: Mulder; Dani Fernández, Ramsteijn, Vlaar, Nelom; Mokotjo, Van Haaren, Fer; Schaken, Isoufi, Cissé.
Opstelling Feyenoord tweede helft: Darley; Leerdam, De Vrij, Ramsteijn (71’ Mokotjo), Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Auassar; Biseswar, Guyon Fernandez, Cabral.
Dan nog kunnen enkele idioten langs de kant hem wel uitschelden toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:56 schreef Caland het volgende:
Er werd 'teken nu maar bij' en dergelijke gezongen, als hij dat al als uitschelden ziet
Maar wie zegt dat dat KNVB verhaal klopt ? Lijkt me heel sterk dat de knvb kan bepalen bij welk bod we Fer moeten verkopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan nog kunnen enkele idioten langs de kant hem wel uitschelden toch?
Overigens kan iedereen net als Van Geel wel zeggen dat we Fer alleen bij een bod rond de 6 miljoen verkopen maar als de KNVB bij de transfer van Wijnaldum heeft gezegd dat een bod van bedrag X eigenlijk niet te weigeren is dan kan de KNVB ook bij een bod op Fer zeggen dat Feyenoord bedrag X niet mag weigeren.
Dus Van Geel kan wel heel hard roepen dat hij Fer bijvoorbeeld 6 miljoen waard vindt, als de KNVB vindt dat Feyenoord een bod van 4 miljoen niet kan weigeren dan is Fer mooi voor 4 miljoen weg.
KNVB-verhaal is óf onzin óf een grof schandaal en dan stort de hele Eredivisie in elkaar. Laten we het maar op onzin houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overigens kan iedereen net als Van Geel wel zeggen dat we Fer alleen bij een bod rond de 6 miljoen verkopen maar als de KNVB bij de transfer van Wijnaldum heeft gezegd dat een bod van bedrag X eigenlijk niet te weigeren is dan kan de KNVB ook bij een bod op Fer zeggen dat Feyenoord bedrag X niet mag weigeren.
Dus Van Geel kan wel heel hard roepen dat hij Fer bijvoorbeeld 6 miljoen waard vindt, als de KNVB vindt dat Feyenoord een bod van 4 miljoen niet kan weigeren dan is Fer mooi voor 4 miljoen weg.
Het financiële aspect vind meneer onbelangrijk, wat een lulkoek allemaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:32 schreef eight het volgende:
Januari 2011:
,,Op dit moment denk ik dat ik gewoon blijf", zegt Fer in een vraaggesprek met RTV Rijnmond. Het is een vervelend seizoen geweest tot nu toe en ik wil niet met een slecht gevoel vertrekken.Als ik ooit bij Feyenoord vertrek dan moet dat met een goed gevoel zijn.''
Juli 2011:
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond. ‘Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt.’
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat die geruchten gaan. Zo heb ik dit gerucht ook in deze reeks al een aantal keren voorbij zien komen, zoals ook Caland aanhaalde vandaag:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]x 160.000 ofzo
Maargoed, laat ik vooral beleefd blijven :
Bron?
Ik weet niet of het waar is. Het lijkt me aan de ene kant sterk en ik heb geen enkele bron om dit gerucht te staven met bewijzen, maar aan de andere kant staat Feyenoord wel onder curatele natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.
Een gerucht natuurlijk niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat die geruchten gaan. Zo heb ik dit gerucht ook in deze reeks al een aantal keren voorbij zien komen, zoals ook Caland aanhaalde vandaag:
[..]
Ik weet niet of het waar is. Het lijkt me aan de ene kant sterk en ik heb geen enkele bron om dit gerucht te staven met bewijzen, maar aan de andere kant staat Feyenoord wel onder curatele natuurlijk.
Aanraden is nog altijd anders dan dwingen/verplichten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat die geruchten gaan. Zo heb ik dit gerucht ook in deze reeks al een aantal keren voorbij zien komen, zoals ook Caland aanhaalde vandaag:
[..]
Ik weet niet of het waar is. Het lijkt me aan de ene kant sterk en ik heb geen enkele bron om dit gerucht te staven met bewijzen, maar aan de andere kant staat Feyenoord wel onder curatele natuurlijk.
Ehm..quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Misschien zit er wel een deal achter ofzo, omdat we niet failliet zijn verklaard terwijl we wel -40, en er werd zelfs gesproken over -60, miljoen in de schuld stonden. Ieder ander was al ten onder gegaan. Maar dat is allemaal speculatie, laten we het maar op onzin houden.
Volgens mij werkt het - gelukkig - niet zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze beginnen zichzelf nu al op de borst te slaan.quote:Varkenoordgroep Varkenoordgroep
Zonder Varkenoordgroep had de eenwoording niet tot stand gekomen Ook dat is al vergeten door menig supporter
Misschien zit er een kern van waarheid achter, weet jij veel?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze beginnen zichzelf nu al op de borst te slaan.
Ik denk dat het beeld nogal vertekend is en dat dat wel meevalt. In dit team steekt hij er bovenuit, maar dat zegt niet zoveel. Wat hij vooral kan is lopen met de bal en er doorheen sleuren, tempo opvoeren.Redelijk balvast maar technisch (en motorisch) vind ik het niet echt top. Inzicht -iets wat niet aan te leren is- is ronduit matig. Instelling heel grillig ook. Bij een leuk bod zie ik hem eigenlijk graag gaan, helemaal nu hij zo blijft draaien. En als ie blijft zie ik hem natuurlijk graag mijn ongelijk bewijzen.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Misschien zit er wel een deal achter ofzo, omdat we niet failliet zijn verklaard terwijl we wel -40, en er werd zelfs gesproken over -60, miljoen in de schuld stonden. Ieder ander was al ten onder gegaan. Maar dat is allemaal speculatie, laten we het maar op onzin houden.
Over Fer. Ik zie hem het liefst gewoon bijtekenen. Kan een erg grote worden. Misschien niet zo slim om dit allemaal te zeggen, lijkt er verdacht veel op dat hij allang zijn keuze heeft gemaakt.
We gaan het zien.
Tiendalli kwam bij Feyenoord niet uit de verf door blessures en een hoop gekrakeel met verschillende trainers. Ik vond hem altijd goed en vond het zonde dat hij wegging. Helaas voor ons bleek hij nog beter te kunnen in een beter team, een beter systeem met een betere trainer.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Als Tiendalli (in z,n Feyenoordtijd) bij Twente al zo,n doorslaand succes is ben ik heel benieuwd hoe Fer het daar gaat doen .
Maar het is nog niet zover .
Mwoah...hij kwam en komt nog stééds op mij over als een bang en onzeker jong hertje. Niet echt handig voor een verdediger.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tiendalli kwam bij Feyenoord niet uit de verf door blessures en een hoop gekrakeel met verschillende trainers. Ik vond hem altijd goed en vond het zonde dat hij wegging. Helaas voor ons bleek hij nog beter te kunnen in een beter team, een beter systeem met een betere trainer.
Iddquote:Op zondag 3 juli 2011 11:30 schreef Happel het volgende:
Acht miljoen.
Wat een held die van Geel. Spelers met een contract van een jaar voor die bedragen willen verkopen.
Met allemaal een éénjarig contract, dat is gewoon een goede prestatie en als je hiermee niet eens tevreden bent, met wat dan wel? Ja dat ze bijtekenen en voor 20+ mil weggaan over 3 jaar, tuurlijk, wij ook, maar dat is gewoon niet de realiteit.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:53 schreef PIETR het volgende:
Niks baas, zou gewoon de normale gang van zaken moeten zijn dit. Maar omdat zijn voorgangers het zo verneukt hebben zijn we hier nu blij mee .. Wijnaldum, Fer en Castaignos weg voor 13 miljoen, nou joepie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |