abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98986907
Wijnaldum was gewoon toe aan een stappie hoger, die kans krijgt hij nu. Ik kan me voorstellen dat Feyenoordsupporters hem liever naar het buitenland hadden zien gaan. Maar voor zijn ontwikkeling denk ik dat een paar jaar Eredivisie bij een (sorrry, maar zo is het) kampioenskandidaat gewoon beter is.

Bij Feyenoord kan ik me voorstellen dat Wijnaldum te weinig ontwikkelingsmogelijkheden zag.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:06:04 #182
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98986963
We weten het zo onderhand wel. :') Kunnen al die PSV-fans nu weer gewoon in hun eigen topic posten. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_98987030
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
We weten het zo onderhand wel. :') Kunnen al die PSV-fans nu weer gewoon in hun eigen topic posten. :')
Sgoed, ga ik nu even in het Utrecht-topic de kwelgeest uithangen.... ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_98988236
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef PIETR het volgende:

[..]

Bepaal jij hoe het hoort? Rot is op zeg. Vorig seizoen zijn we totaal vernederd door PSV, en daar stapt Wijnaldum nu doodleuk naar over. Weet je hoe dat voelt?
Weet je wat voor Feijenoord ook zo vernederd is? Dat er supporters zijn die zo ontzettend zielig reageren op vertrek van Wijnaldum. Verman je eens ipv de hele tijd de huillie huilie uit te hangen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:42:41 #185
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98988546
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:35 schreef eight het volgende:
Weet je wat voor Feijenoord ook zo vernederd is? Dat er supporters zijn die zo ontzettend zielig reageren op vertrek van Wijnaldum. Verman je eens ipv de hele tijd de huillie huilie uit te hangen.
Vind ik niet. Het is pas zielig als de supporters er niet meer op reageren. Dan ben je namelijk ook psychologisch afgezakt tot het niveau Roda/Heerenveen/De Graafschap etc.
pi_98988915
- lolbroek -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 18:55:47 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 17:53:41 #187
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98988943
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vind ik niet. Het is pas zielig als de supporters er niet meer op reageren. Dan ben je namelijk ook psychologisch afgezakt tot het niveau Roda/Heerenveen/De Graafschap etc.
Erger nog, tot het niveau van PSV. PSV-supporters behoren tot de meest waardeloze van Nederland. Ze bezoeken geen uitwedstrijden en in thuiswedstrijden fluiten ze hun eigen ploeg uit. Je zal maar speler zijn van die boerenploeg.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:54:36 #188
268409 voice-over
pi_98988968
- niet doen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 18:55:38 ]
pi_98989043
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Betrokkenheid is zeker goed, in zekere zin is het ook de kracht van de achterban. Echter gaan gezond verstand en emotie niet goed samen. Wijnaldum heeft ons 5 miljoen opgeleverd! Toen hij hier nog speelde kon hij vaak geen goed doen in de ogen van veel supporters. Verkopen riepen ze hier.
Nu wordt hij verkocht aan PSV is het weer niet goed. Waar had hij dan heen gemoeten? Ajax was nog erger geweest, Twente en het buitenland willen hem niet, blijft PSV over.
Over werkelijk ELKE beslissing wordt hier geklaagd. Voor dit soort supporters hebben ze prozac uitgevonden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_98989717
Dat getroll hier is zo sneu.: ')

Ik dacht dat het op andere fora etc. erg was, maar hier is het veel erger.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 3 juli 2011 @ 18:14:12 #191
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98989719
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Feyenoord is het op het moment gewoon een middenmotor, PSV doet mee om het kampioenschap. Face it. Dat die jongen graag hogerop wil en het buitenland te vroeg wil getuigd bij hem juist van een goed stel hersenen. En niet anders.
Buiten het sportieve aspect, is Feyenoord in alles groter dan PSV. En dat zal altijd zo blijven ook.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef voice-over het volgende:

[..]

Erger nog, tot het niveau van PSV. PSV-supporters behoren tot de meest waardeloze van Nederland. Ze bezoeken geen uitwedstrijden en in thuiswedstrijden fluiten ze hun eigen ploeg uit. Je zal maar speler zijn van die boerenploeg.
^O^
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_98989901
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Buiten het sportieve aspect, is Feyenoord in alles groter dan PSV. En dat zal altijd zo blijven ook.

^O^
Vraag me af wat je daar aan hebt als je sportief gezien gewoon een middenmoter bent of er net onder. PSV, Twente en Ajax die ieder jaar voor de titel/cl gaan en Feyenoord dat zo'n enorme club is omdat ze zo'n geweldig legioen hebben. :')
pi_98989947
Mag wel eens wat harder worden opgetreden door de mods.
pi_98990017
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef Muto het volgende:
Dat getroll hier is zo sneu.: ')

Ik dacht dat het op andere fora etc. erg was, maar hier is het veel erger.
Zal zo wel over zijn als Happel klaar is met z'n avondeten. :Y
pi_98990028
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Vraag me af wat je daar aan hebt als je sportief gezien gewoon een middenmoter bent of er net onder. PSV, Twente en Ajax die ieder jaar voor de titel/cl gaan en Feyenoord dat zo'n enorme club is omdat ze zo'n geweldig legioen hebben. :')
Je kan ook gewoon een man zijn en Feyenoord er persoonlijk weer bovenop helpen. Doe je dat verdien je direct ook een transfer naar een echt grote club.
pi_98990327
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een man zijn en Feyenoord er persoonlijk weer bovenop helpen. Doe je dat verdien je direct ook een transfer naar een echt grote club.
Volgensmij helpt hij Feyenoord nu ook.. 5 mil erbij..
  zondag 3 juli 2011 @ 18:31:51 #197
268409 voice-over
pi_98990442
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
Mag wel eens wat harder worden opgetreden door de mods.
Happel is er wel als de kippen bij als ik de VG uitmaak voor cokesnuivende hooligan worshippers.
pi_98990517
Waar maken jullie je zorgen over? Ik zie allemaal reacties van hij is slecht, miskoop etc. Waarom die woede dan? :{
  zondag 3 juli 2011 @ 18:40:23 #199
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98990800
Omdat PSV ongeveer net zon tyfusclub is als Ajax. Daar stap je als Feyenoorder zijnde niet naar over.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_98991144
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef PIETR het volgende:
Omdat PSV ongeveer net zon tyfusclub is als Ajax. Daar stap je als Feyenoorder zijnde niet naar over.
Waar had hij dan heen gekund volgens jou?
pi_98991248
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef PIETR het volgende:
Van een middenmoter naar een topclub, totaal geen concurrentie van elkaar. Logische stap voor spelers in ontwikkeling.
pi_98991250
Ik zie Blokland en vriendjes nu wel investeren in spelers.

Vorige week zei hij nog iets van zolang Wijnaldum en Fer er nog gewoon zijn is er geen noodzaak.
Fer zal deze week vast wel bij Twente tekenen en dan zal er toch echt iets gedaan moeten worden, alleen zullen zij ook het volledige risico op zich moeten nemen.

Ik ben 'benieuwd' de komende tijd. :{
  zondag 3 juli 2011 @ 18:57:09 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98991432
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:31 schreef voice-over het volgende:

[..]

Happel is er wel als de kippen bij als ik de VG uitmaak voor cokesnuivende hooligan worshippers.
Happel heeft een leven, dus kan er niet altijd op tijd bij zijn. Alleen in jouw geval krijg ik altijd een melding op mijn telefoon. Kan ik het gelijk even controleren. :*
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_98991530
Van psvleons zijn we in ieder geval al verlost.
  zondag 3 juli 2011 @ 19:05:55 #205
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98991779
quote:
6s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
Van psvleons zijn we in ieder geval al verlost.
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_98991817
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Happel heeft een leven, dus kan er niet altijd op tijd bij zijn. Alleen in jouw geval krijg ik altijd een melding op mijn telefoon. Kan ik het gelijk even controleren. :*
touché _O-
  zondag 3 juli 2011 @ 19:08:01 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98991851
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:

Vorige week zei hij nog iets van zolang Wijnaldum en Fer er nog gewoon zijn is er geen noodzaak.
Fer zal deze week vast wel bij Twente tekenen en dan zal er toch echt iets gedaan moeten worden, alleen zullen zij ook het volledige risico op zich moeten nemen.

Zolang de club in categorie 1 zit kan dat toch niet of begrijp ik dat niet goed?

Nee dus mits extern gefinancierd kan het wel
pi_98992081
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:

De vraag is alleen: wat koop je er voor terug? Even efficiënt bekeken is het natuurlijk een uitstekende deal om Fer voor 5 miljoen te verkopen en Ruud Vormer voor 1,5 te halen. Nog 1 miljoen voor Schöne en eventueel een spits extern gefinancierd. Maarja, we moeten nog een aantal weken wachten voor de KNVB uitsluitsel geeft dus tegen die tijd zijn die gasten waarschijnlijk wel gevlogen. :N
pi_98992112
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zolang de club in categorie 1 zit kan dat toch niet of begrijp ik dat niet goed?

Nee dus mits extern gefinancierd kan het wel
Ze hebben toestemming gevraagd aan de KNVB om te mogen investeren dus het antwoord hierop willen ze natuurlijk eerst afwachten. Mocht de KNVB geen toestemming geven dan verwacht ik dat de investeerders alsnog tot aankopen overgaan.
  zondag 3 juli 2011 @ 19:15:33 #210
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98992138
Als de KNVB ons aan de ene kant lijkt te dwingen om een bod op Wijnaldum te accepteren, moeten ze aan de andere kant ook coulanter optreden als we ons team goedkoper willen versterken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')