Van een middenmoter naar een topclub, totaal geen concurrentie van elkaar. Logische stap voor spelers in ontwikkeling.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef PIETR het volgende:
Omdat PSV ongeveer net zon tyfusclub is als Ajax. Daar stap je als Feyenoorder zijnde niet naar over.
Happel heeft een leven, dus kan er niet altijd op tijd bij zijn. Alleen in jouw geval krijg ik altijd een melding op mijn telefoon. Kan ik het gelijk even controleren.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Happel is er wel als de kippen bij als ik de VG uitmaak voor cokesnuivende hooligan worshippers.
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
Van psvleons zijn we in ieder geval al verlost.
touchéquote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Happel heeft een leven, dus kan er niet altijd op tijd bij zijn. Alleen in jouw geval krijg ik altijd een melding op mijn telefoon. Kan ik het gelijk even controleren.
Zolang de club in categorie 1 zit kan dat toch niet of begrijp ik dat niet goed?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie Blokland en vriendjes nu wel investeren in spelers.
Vorige week zei hij nog iets van zolang Wijnaldum en Fer er nog gewoon zijn is er geen noodzaak.
Fer zal deze week vast wel bij Twente tekenen en dan zal er toch echt iets gedaan moeten worden, alleen zullen zij ook het volledige risico op zich moeten nemen.
Ik ben 'benieuwd' de komende tijd.
De vraag is alleen: wat koop je er voor terug? Even efficiënt bekeken is het natuurlijk een uitstekende deal om Fer voor 5 miljoen te verkopen en Ruud Vormer voor 1,5 te halen. Nog 1 miljoen voor Schöne en eventueel een spits extern gefinancierd. Maarja, we moeten nog een aantal weken wachten voor de KNVB uitsluitsel geeft dus tegen die tijd zijn die gasten waarschijnlijk wel gevlogen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie Blokland en vriendjes nu wel investeren in spelers.
Vorige week zei hij nog iets van zolang Wijnaldum en Fer er nog gewoon zijn is er geen noodzaak.
Fer zal deze week vast wel bij Twente tekenen en dan zal er toch echt iets gedaan moeten worden, alleen zullen zij ook het volledige risico op zich moeten nemen.
Ik ben 'benieuwd' de komende tijd.
Ze hebben toestemming gevraagd aan de KNVB om te mogen investeren dus het antwoord hierop willen ze natuurlijk eerst afwachten. Mocht de KNVB geen toestemming geven dan verwacht ik dat de investeerders alsnog tot aankopen overgaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang de club in categorie 1 zit kan dat toch niet of begrijp ik dat niet goed?
Nee dus mits extern gefinancierd kan het wel
De regels van de KNVB en de afspraken met Feyenoord zijn duidelijk hierin als je dan een uitzondering hierop vraagt kan je niet verwachten dat je meteen een positief antwoord krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op dat de KNVB er zolang over moet nadenken.
Zit er familie van Fer/Wijnaldum in die commissie ofzo ?
Ik vindt 3 weken ook erg lang. Alsof ze eerst een diepgravend onderzoek moeten doenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op dat de KNVB er zolang over moet nadenken.
Zit er familie van Fer/Wijnaldum in die commissie ofzo ?
De bekerfinale kunnen ze toch ook binnen een poep en een scheet in 2 wedstrijden verdelen, stelletje teringmongolen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
De regels van de KNVB en de afspraken met Feyenoord zijn duidelijk hierin als je dan een uitzondering hierop vraagt kan je niet verwachten dat je meteen een positief antwoord krijgt.
Voor Ajax voordeeltjes heeft de KNJB een 24 uurs loketquote:Op zondag 3 juli 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
De bekerfinale kunnen ze toch ook binnen een poep en een scheet in 2 wedstrijden verdelen, stelletje teringmongolen.
Goed nieuws voor Andre en Feyenoord. Ik gun die gozert het allerbeste, hij was een echte Feyenoorder.quote:Driejarig contract ligt klaar voor Bahia bij Samsunspor
3 juli 2011
Andre Bahia is dichtbij een overgang naar Samsunspor. Na diverse gesprekken vandaag bij de Turkse club zou een overgang dichtbij zijn. Volgens de berichten ligt er een driejarig contract klaar voor de centrale verdediger van Feyenoord. Morgen zou de medische keuring al plaats kunnen vinden. Bahia ging al met diverse fans van de Turkse club op de foto.
Gaan we hopelijk een mooi afscheid geven.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Andre en Feyenoord. Ik gun die gozert het allerbeste, hij was een echte Feyenoorder.
Op de muziek van Ring of Fire: "Ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba-bahiaaaaa! Ba-ba-ba-ba-ba-bahiaaaa!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan we hopelijk een mooi afscheid geven.
Ja, met Fer die toen zo keihard liep te falen. Strafschop miste, alles..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Dinsdag overigens de loting voor de beker. Vorig jaar hadden we toch gelijk Roda thuis?
Zeker, zeker. Ik gun ons een leuke transfersom, ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Andre en Feyenoord. Ik gun die gozert het allerbeste, hij was een echte Feyenoorder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |