Feyenoord is het op het moment gewoon een middenmotor, PSV doet mee om het kampioenschap. Face it. Dat die jongen graag hogerop wil en het buitenland te vroeg wil getuigd bij hem juist van een goed stel hersenen. En niet anders.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bepaal jij hoe het hoort? Rot is op zeg. Vorig seizoen zijn we totaal vernederd door PSV, en daar stapt Wijnaldum nu doodleuk naar over. Weet je hoe dat voelt?
Hij zal niet weten wat ie mee gaat maken als hij met PSV naar de Kuip komt ..
Goeie kop heeft die wel ja. Weten ze bij Pisvee alles van.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord is het op het moment gewoon een middenmotor, PSV doet mee om het kampioenschap. Face it. Dat die jongen graag hogerop wil en het buitenland te vroeg wil getuigd bij hem juist van een goed stel hersenen. En niet anders.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie kop heeft die wel ja. Weten ze bij Pisvee alles van.
Dankzij hem spelen ze geen CL
Fijn dat je het met me eens bent.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie kop heeft die wel ja. Weten ze bij Pisvee alles van.
Dankzij hem spelen ze geen CL
Sgoed, ga ik nu even in het Utrecht-topic de kwelgeest uithangen....quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
We weten het zo onderhand wel.Kunnen al die PSV-fans nu weer gewoon in hun eigen topic posten.
Weet je wat voor Feijenoord ook zo vernederd is? Dat er supporters zijn die zo ontzettend zielig reageren op vertrek van Wijnaldum. Verman je eens ipv de hele tijd de huillie huilie uit te hangen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bepaal jij hoe het hoort? Rot is op zeg. Vorig seizoen zijn we totaal vernederd door PSV, en daar stapt Wijnaldum nu doodleuk naar over. Weet je hoe dat voelt?
Vind ik niet. Het is pas zielig als de supporters er niet meer op reageren. Dan ben je namelijk ook psychologisch afgezakt tot het niveau Roda/Heerenveen/De Graafschap etc.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:35 schreef eight het volgende:
Weet je wat voor Feijenoord ook zo vernederd is? Dat er supporters zijn die zo ontzettend zielig reageren op vertrek van Wijnaldum. Verman je eens ipv de hele tijd de huillie huilie uit te hangen.
Erger nog, tot het niveau van PSV. PSV-supporters behoren tot de meest waardeloze van Nederland. Ze bezoeken geen uitwedstrijden en in thuiswedstrijden fluiten ze hun eigen ploeg uit. Je zal maar speler zijn van die boerenploeg.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is pas zielig als de supporters er niet meer op reageren. Dan ben je namelijk ook psychologisch afgezakt tot het niveau Roda/Heerenveen/De Graafschap etc.
Betrokkenheid is zeker goed, in zekere zin is het ook de kracht van de achterban. Echter gaan gezond verstand en emotie niet goed samen. Wijnaldum heeft ons 5 miljoen opgeleverd! Toen hij hier nog speelde kon hij vaak geen goed doen in de ogen van veel supporters. Verkopen riepen ze hier.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is pas zielig als de supporters er niet meer op reageren. Dan ben je namelijk ook psychologisch afgezakt tot het niveau Roda/Heerenveen/De Graafschap etc.
Buiten het sportieve aspect, is Feyenoord in alles groter dan PSV. En dat zal altijd zo blijven ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord is het op het moment gewoon een middenmotor, PSV doet mee om het kampioenschap. Face it. Dat die jongen graag hogerop wil en het buitenland te vroeg wil getuigd bij hem juist van een goed stel hersenen. En niet anders.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Erger nog, tot het niveau van PSV. PSV-supporters behoren tot de meest waardeloze van Nederland. Ze bezoeken geen uitwedstrijden en in thuiswedstrijden fluiten ze hun eigen ploeg uit. Je zal maar speler zijn van die boerenploeg.
Vraag me af wat je daar aan hebt als je sportief gezien gewoon een middenmoter bent of er net onder. PSV, Twente en Ajax die ieder jaar voor de titel/cl gaan en Feyenoord dat zo'n enorme club is omdat ze zo'n geweldig legioen hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Buiten het sportieve aspect, is Feyenoord in alles groter dan PSV. En dat zal altijd zo blijven ook.
Zal zo wel over zijn als Happel klaar is met z'n avondeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef Muto het volgende:
Dat getroll hier is zo sneu.: ')
Ik dacht dat het op andere fora etc. erg was, maar hier is het veel erger.
Je kan ook gewoon een man zijn en Feyenoord er persoonlijk weer bovenop helpen. Doe je dat verdien je direct ook een transfer naar een echt grote club.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vraag me af wat je daar aan hebt als je sportief gezien gewoon een middenmoter bent of er net onder. PSV, Twente en Ajax die ieder jaar voor de titel/cl gaan en Feyenoord dat zo'n enorme club is omdat ze zo'n geweldig legioen hebben.
Volgensmij helpt hij Feyenoord nu ook.. 5 mil erbij..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een man zijn en Feyenoord er persoonlijk weer bovenop helpen. Doe je dat verdien je direct ook een transfer naar een echt grote club.
Happel is er wel als de kippen bij als ik de VG uitmaak voor cokesnuivende hooligan worshippers.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
Mag wel eens wat harder worden opgetreden door de mods.
Waar had hij dan heen gekund volgens jou?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef PIETR het volgende:
Omdat PSV ongeveer net zon tyfusclub is als Ajax. Daar stap je als Feyenoorder zijnde niet naar over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |