Denk dat 4 al een topbedrag is, 8 was om af te schrikken maar dat blijft moeilijk als de speler zelf niet onvoorwaardelijk aangeeft te willen blijvenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als het 6 miljoen wordt, is dat een fantastische prestatie van onze nieuwe TD. Alle lof dan voor hem.
Verkeerde topic, boertje.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef psvleons het volgende:
Wijnaldum kost ons 5 miljoen en das goedkoop voor een echt talent.
Die verkopen we voor veel meer als de tijd rijp is.
Moet zeggen dat dit een mooie aankoop is van ons PSV.
Voor ons is dit inderdaad het maximale. Maar als Feyenoord het gewoon goed had aangepakt dan hadden we Wijnaldum en Fer voor eenzelfde bedrag (20 miljoen) verkocht als dat dadelijk bij Twente en PSV gaat gebeuren. Dat is gewoon vertyfd.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met allemaal een éénjarig contract, dat is gewoon een goede prestatie en als je hiermee niet eens tevreden bent, met wat dan wel? Ja dat ze bijtekenen en voor 20+ mil weggaan over 3 jaar, tuurlijk, wij ook, maar dat is gewoon niet de realiteit.
Nee hoor, verkeerde. Wijnaldum is verleden en hoeven wij hier niet meer te zien.quote:
Met een 1-jarig contract? No way.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Voor ons is dit inderdaad het maximale. Maar als Feyenoord het gewoon goed had aangepakt dan hadden we Wijnaldum en Fer voor eenzelfde bedrag (20 miljoen) verkocht als dat dadelijk bij Twente en PSV gaat gebeuren. Dat is gewoon vertyfd.
wijnaldum was jullie grootste talent en gaat nu weg,uit het oog uit het hard .quote:Op zondag 3 juli 2011 12:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, verkeerde. Wijnaldum is verleden en hoeven wij hier niet meer te zien.
Leer eerst nou eens normaal Nederlands en kom dan verder trollen, boertje.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:26 schreef psvleons het volgende:
[..]
wijnaldum was jullie grootste talent en gaat nu weg,uit het oog uit het hard .
Maar wij ontvangen hem met open armen , mischien willen jullie engelaar ?
Net zoals talent Affelay?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef psvleons het volgende:
engelaarquote:Op zondag 3 juli 2011 12:26 schreef psvleons het volgende:
[..]
wijnaldum was jullie grootste talent en gaat nu weg,uit het oog uit het hard .
Maar wij ontvangen hem met open armen , mischien willen jullie engelaar ?
afellay is voor een mooi bedrag verkocht en was toe aan een club als barca.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net zoals talent Affelay?
Hadden jullie ook een mooi bedrag voor.
Maar als Feyenoord het gewoon goed had aangepaktquote:
Ik moet bekennen dat ik wel benieuwd ben hoe hij het gaat doen bij PSV .quote:Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef psvleons het volgende:
Afellay is toch wel even stukken beter dan Wijnaldum. En verwacht maar niet teveel van dit met het kop naar beneden lopend paard die er toevallig 14 inschoot.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef psvleons het volgende:
[..]
afellay is voor een mooi bedrag verkocht en was toe aan een club als barca.
Wijnaldum zit bij een club die stilstaat en waar het niks verdiend.
Daarom naar psv een club die in beweging is en waar het knaken gaat verdienen,en nog belangrijker waar hij zich verder kan ontwikkelen,denk trouwens dat fer naar twente gaat.
kijk dat zou ik ook denken als ik jou was,maar ik denk dat psv een topper in huis heeft gehaald voor een prikkie.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik wel benieuwd ben hoe hij het gaat doen bij PSV .
Stiekem hoop ik dat hij daar helemaal gaat mislukken .
Maar zijn die spelers geen nieuwe contracten aangeboden toen ze nog bijvoorbeeld twee jaar te gaan hadden? Dan kan je er als club weinig aan doen als de speler nee zegtquote:Op zondag 3 juli 2011 12:31 schreef PIETR het volgende:
Maar als Feyenoord het gewoon goed had aangepakt
Daarmee bedoel ik dus dat we Fer en Wijnaldum allang voor meerdere jaren vast hadden moeten leggen. Tis toch altijd hetzelfde liedje bij Feyenoord? Spelers met een éénjarig contract voor een schijntje verkopen, omdat ie anders gratis de deur uitloopt.. We vangen nooit de hoofdprijs voor een toptalent (van Persie, de Guzman, Castaignos, Wijnaldum, Fer) ..
Een topper, yeah rightquote:Op zondag 3 juli 2011 12:32 schreef psvleons het volgende:
[..]
kijk dat zou ik ook denken als ik jou was,maar ik denk dat psv een topper in huis heeft gehaald voor een prikkie.
5 miljoen een prikkie noemenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:32 schreef psvleons het volgende:
[..]
kijk dat zou ik ook denken als ik jou was,maar ik denk dat psv een topper in huis heeft gehaald voor een prikkie.
Als ze zon contract bij Ajax krijgen voorgelegd zeggen de meeste ja, bij ons willen ze liever vertrekken. Toch bizar dat Ajax 14 miljoen voor Anita kan vragen, terwijl wij voor onze 3 grootste toptalenten samen minder krijgen ..quote:Op zondag 3 juli 2011 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zijn die spelers geen nieuwe contracten aangeboden toen ze nog bijvoorbeeld twee jaar te gaan hadden? Dan kan je er als club weinig aan doen als de speler nee zegt
Is samen met ola voor 10 positie en kan ook op de flank dus mooi.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Een topper, yeah rightBenieuwd hoe snel jullie erachter komen dat het eigenlijk helemaal geen 10 is.
Zolang Feyenoord niet in om de bovenste plaatsen meedoet zal dat helaas wel zo blijven.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als ze zon contract bij Ajax krijgen voorgelegd zeggen de meeste ja, bij ons willen ze liever vertrekken. Toch bizar dat Ajax 14 miljoen voor Anita kan vragen, terwijl wij voor onze 3 grootste toptalenten samen minder krijgen ..
Het grote PSV topic #476: Met 3 nieuwe spelersquote:Op zondag 3 juli 2011 12:44 schreef psvleons het volgende:
Nieuwe trainer feyenoord kost niks
[ afbeelding ]
Goed idee, maar Bassie draagt altijd een Sparta shirt .quote:Op zondag 3 juli 2011 12:44 schreef psvleons het volgende:
Nieuwe trainer feyenoord kost niks
[ afbeelding ]
Nee, gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef psvleons het volgende:
Babel 17 miljoenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als ze zon contract bij Ajax krijgen voorgelegd zeggen de meeste ja, bij ons willen ze liever vertrekken. Toch bizar dat Ajax 14 miljoen voor Anita kan vragen, terwijl wij voor onze 3 grootste toptalenten samen minder krijgen ..
Kun je mooi genieten van een Mertens en Wijnaldum die de hele wedstrijd afwezig zullen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef psvleons het volgende:
genoeg gedold met jullie , kijk uit naar de wedstrijden tegen feyenoord ,tot dan
Tot dan? No thxquote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef psvleons het volgende:
genoeg gedold met jullie , kijk uit naar de wedstrijden tegen feyenoord ,tot dan
Zelf veel kenners zeggen dat Mokotjo heel veel kwaliteiten heeft maar Mario ziet het niet of wil het niet zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens...even iets heel anders hoor. Heeft Mokotjo niet een contract tot 2012? Zou daar niet een beetje vaart achter gezet moeten worden door van Geel? Lijkt me toch samen met de Vrij het grootste potentieel hebben en ik vind het wel zo'n speler die door veel clubs op de achtergrond in de gaten wordt gehouden.
Toch gek dat hier op het forum praktisch iedereen Mokotjo in de basis wil hebben en de enige die er niet van overtuigd is Been lijkt te zijn.
Inderdaad. 2 flierefluiters met Mertens en Wijnaldum, i.c.m. een Toivonen die een wandelende tijdbom is en aangevuld door een Strootman die de boel ook nog niet kan dragen bij een club als PSV. Ik moet het nog zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kun je mooi genieten van een Mertens en Wijnaldum die de hele wedstrijd afwezig zullen zijn.
Daarom nu al een contract geven...de praktijk heeft toch wel geleerd dat we daar altijd 'ietwat' laks mee omgaan. Wat kun je aan zo'n speler nu fout doen?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zelf veel kenners zeggen dat Mokotjo heel veel kwaliteiten heeft maar Mario ziet het niet of wil het niet zien.
Maar als Fer weg is zal hij wel een basisplek krijgen.
Ben benieuwd of jullie dit jaar wel 2 uitvakken vol krijgen ..quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef psvleons het volgende:
Nee,lijkt me niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zelf veel kenners zeggen dat Mokotjo heel veel kwaliteiten heeft maar Mario ziet het niet of wil het niet zien.
Eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom nu al een contract geven...de praktijk heeft toch wel geleerd dat we daar altijd 'ietwat' laks mee omgaan. Wat kun je aan zo'n speler nu fout doen?
5 goede wedstrijden op rij en een FC Twente staat weer aan de voordeur te rammelen.
Te licht .quote:Op zondag 3 juli 2011 13:01 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
Nee,lijkt me niet.
want dan heb je ook nog Jordy Clasie en Ricky van Haaren
maar jij ziet dat,ik zie dat, maar Mario nietquote:Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Te licht .
Ik heb ook meer vertrouwen in Mokotjo
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Te licht .
Ik heb ook meer vertrouwen in Mokotjo
Ik denk dat we onderhand wel kunnen concluderen dat bijna alle Feyenoord-supporters Mokotjo in de basis willen. Is het dan niet een keer tijd om een of andere spandoek-actie op touw te zetten, mocht Been Mokotjo dit seizoen weer op de bank of tribune zetten?!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:06 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
maar jij ziet dat,ik zie dat, maar Mario niet
Aardig strak plan,maar Been ziet alleen wat hij wil zien,en schenkt hier niet veel aandacht aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat we onderhand wel kunnen concluderen dat bijna alle Feyenoord-supporters Mokotjo in de basis willen. Is het dan niet een keer tijd om een of andere spandoek-actie op touw te zetten, mocht Been Mokotjo dit seizoen weer op de bank of tribune zetten?!
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef psvleons het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |