quote:De etappe, een eerbetoon aan de verbintenis tussen de Tour en de landstreek Vendée, start op de verraderlijke Passage du Gois. De weg leidt van het Noirtmoutier-eiland naar het Franse vasteland. Bij vloed staat de straat in de Atlantische Oceaan blank, dus zal het ‘Grand Départ’ bij eb plaatsvinden. In de Tour van ‘99 glibberde het peloton voor het laatst over de weg, waar favoriet Alex Zülle destijds zijn Tourdroom in rook zag opgaan door een val. Twaalf jaar later zal de karavaan echter niet in volle vaart de strook opdraaien, maar wordt ‘Du Gois’ in de ‘veilige’ neutralisatie afgewerkt. In de jacht op de eerste gele trui lijken sprinters die bergop uit de voeten kunnen over de beste papieren te beschikken. De aankomst op Mont des Alouettes leent zich uitstekend voor types als Oscar Freire en Philippe Gilbert. Wie pakt de eerste gele trui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, dit ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:09 schreef Falco het volgende:
Leuk om te zien. Nieuwe opzet lijkt hier wel geslaagd
ASO denk ikquote:
Hebben de sprinters eindelijk iets te doen. Voorheen reden ze tot de laatste kilometers als toeristen...quote:
ze moeten gewoon in de normale kampioenstruitjes gaan rijden..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef TheArt het volgende:
Toch Ventoso dus. Ik dacht toch echt die Spaanse banden gezien te hebben.
Inderdaad, geslaagd iets is dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hebben de sprinters eindelijk iets te doen. Voorheen reden ze tot de laatste kilometers als toeristen...
voor mij ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
farrar, Cavendish, Petacchi, hebben puntjes voor me binnengehengeld
2'54 alweerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef Krambo het volgende:
Kijken hoe snel de voorsprong nu weer oploopt
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:09 schreef FredvZ het volgende:
Dionne op Radio TDF: We gaan nu kijken naar Gio Lippens...
tsja dat is nu ook bezig he..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef FredvZ het volgende:
En weer terug naar de tv. Radio TDF die over tennis begint
Die Spaanse kampioenentrui in combinatie met Movistar en voorheen Caisse is sowieso geen goede combinatie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
ze moeten gewoon in de normale kampioenstruitjes gaan rijden..
Hoeraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoera
had dezelfde gedachte jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
we zien het wel. Vanavond post ik wel een tussenstand v/d poule in het huistopicquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet maar denken goed voor subpoule klassement
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we zien het wel. Vanavond post ik wel een tussenstand v/d poule in het huistopic
Daarom zitten de cameramannen ook op de motor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Droopie het volgende:
Zo'n tv-registratie kost ook klauwen met geld.
Zal je beroep maar zijn, sta je in zo'n dorp kind film draaien even 3 minuten wachten op de rest en hoppa weer naar huis
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die Spaanse kampioenentrui in combinatie met Movistar en voorheen Caisse is sowieso geen goede combinatie.
ja? zou ie niet inpakken en een dorpje verderop gaan staan denk je?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Droopie het volgende:
Zal je beroep maar zijn, sta je in zo'n dorp, kind filmen, draaien, even 3 minuten wachten op de rest en hoppa weer naar huis
bij de tussensprint staan vaak ook vaste camera's.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daarom zitten de cameramannen ook op de motor.
Over woordenboeken gesproken..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
voorsprong weer verbreid met 1 min meer tov de sprint.
Je denkt dat ze voor elk dorpje een aparte cameraman hebben?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Droopie het volgende:
Zal je beroep maar zijn, sta je in zo'n dorp, kind filmen, draaien, even 3 minuten wachten op de rest en hoppa weer naar huis
Correct, evenals bij de finish. Maar in de dorpjes zelf staan geen camera's als er geen finish of sprint is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
bij de tussensprint staan vaak ook vaste camera's.
Yup, en die zal nog wel meer oplopen, bijna etenspauzequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:21 schreef FredvZ het volgende:
Voorsprong is weer vrijwel gelijkals vóór de sprint.
Werd tijd, ik zit al een half uur klaar met mijn stokboodje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Yup, en die zal nog wel meer oplopen, bijna etenspauze
en een wijntje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Werd tijd, ik zit al een half uur klaar met mijn stokboodje.
Een blikje Coca Cola uiteraard, een granenreep, een taartje en een banaantje. En een bidon water om de boel weg te spoelen.quote:
Heel stijlvol gemaakt die kampioenstruitjes daar, helemaal opgaand in de stijl van het tenue van de ploeg. Maar kampioenstruitjes moeten gewoon goed opvallen en helemaal in de nationale kleuren zijn. Normaal vind ik zelf een stijlvol shirt ook wel belangrijk maar als het op de kampioenstruien gewoon de nationale kleurenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:23 schreef franklop het volgende:
die kampioenstrui van Cancellara is dan wel weer mooier dan die van Rojas, mar toch...
waarom geen bolletje etenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Een blikje Coca Cola uiteraard, een granenreep, een taartje en een banaantje. En een bidon water om de boel weg te spoelen.
Sharapovaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:29 schreef Madhouse11 het volgende:
Op Radio Tour doen ze eventjes verslag van Wimbledon. Kon alleen de verslaggever niet horen door Sharapova.
Ik heb hier twee schermen, gevuld met tourmeukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
GA DAN DE TOURTICKER OF NOS VOLGEN HALVE ZOLEN
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:29 schreef Madhouse11 het volgende:
Op Radio Tour doen ze eventjes verslag van Wimbledon. Kon alleen de verslaggever niet horen door Sharapova.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:34 schreef FredvZ het volgende:
Nou is mijn vriendin boos omdat ik na het nuttigen van het taartje, banaantje en blikje de verpakkingsmaterialen links en rechts weggooide...
Ach, bij Tourcoach heb ik hem er gewoon bijzitten hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
sprintersbal, beter voor de dagpoule
mag ook, ook goed voor ce poulequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als hij wint lach ik me de pleuris
Ze vond het ook al niks toen vroeg of ze tot de finish naast me wil komen staan om te juichen en te klappen.quote:
de zakjes zijn uitgedeeldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:36 schreef aight1 het volgende:
Is er al iets bijzonders gebeurd deze etappe?
http://nos.nl/video/252984-van-de-walle-valt-curieus.htmlquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:36 schreef aight1 het volgende:
leuke tussensprint en valpartijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:36 schreef aight1 het volgende:
Die viel redelijk hard welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/252984-van-de-walle-valt-curieus.html
ik zit aan het etensmaaltijd en beheers de tv met tourquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:38 schreef Krambo het volgende:
Kom beetje doorrijden jongens, ik moet om half zes weg. En met dit tempo halen ze dat niet denk ik
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:39 schreef Eenskijken het volgende:
analen? aftrekken? wtf zitten die commentators te doen..
2 valpartijen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:36 schreef aight1 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wtf met die Pavlov-reactie de hele tijd
Tong80quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als er een fokker mee zou doen, was ie nu ff wezen fappen
fouten eventueel in de regiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef FredvZ het volgende:
hmmm,
voorsprong in 2 sec van 3'35 naar 3'55
Dat zou hij over de radio (oortjes) kunnen zeggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Krambo het volgende:
Misschien heeft Gilbert wel gezegd dat hij het niet kan vandaag en dat daarom Lotto niet meer rijdt.
en nu weerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef marcodej het volgende:
Pavlov-reacties. Het Ducrotwoord van 2011.
Dat geloof ik niet. Ik denk eerder gezegd dat hij zegt van als we het alleen moeten doen, dan doen we het niet meer. Pas als anderen mee willen werken, dan gaan we weer rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Krambo het volgende:
Misschien heeft Gilbert wel gezegd dat hij het niet kan vandaag en dat daarom Lotto niet meer rijdt.
Lijkt wel alsof het peloton stil is gaan staan..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je leest echt niet. En je post kan editten
een minuut per 10 kilometer op het vlakke is te doen dacht ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
Hoeveel seconde per KM kan je gemiddeld als peloton dichtrijden op de koplopers?
Zeg dat wel, ik kijk een half uurtje en word er nu al niet goed vanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef marcodej het volgende:
Pavlov-reacties. Het Ducrotwoord van 2011.
Euhm een peloton kan ongeveer 1 minuut dichtrijden op 10 km dus zes per kmquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
Hoeveel seconde per KM kan je gemiddeld als peloton dichtrijden op de koplopers?
He's come under his stone outquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het peloton stil is gaan staan..
Bovendien willen ze zich met het oog op de ploegentijdrit van morgen niet helemaal naar de bliksem rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik denk eerder gezegd dat hij zegt van als we het alleen moeten doen, dan doen we het niet meer. Pas als anderen mee willen werken, dan gaan we weer rijden.
Zou ook kunnen, het was slechts een theorietje van mijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik denk eerder gezegd dat hij zegt van als we het alleen moeten doen, dan doen we het niet meer. Pas als anderen mee willen werken, dan gaan we weer rijden.
Dt ligt aan de komende 10 kilometer, als de voorsprong dan net zo groot is, dan is de kans aanwezig dat Westra in het groen komt te rijdenquote:
Zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dt ligt aan de komende 10 kilometer, als de voorsprong dan net zo groot is, dan is de kans aanwezig dat Westra in het groen komt te rijden
Wilde net zeggen, Europcar gaat toch niet rijden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:04 schreef DeMessias het volgende:
De mannen van Hushovd en Voeckler rijden nu ook, al zal Europcar met twee gedachten rijden.
Waarom zouden ze terug rijden? Dan is die kopgroep ineens het peloton...wat heeft dat voor zin?quote:
Ik bedoel dat we inrijden op de kopgroepquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zouden ze terug rijden? Dan is die kopgroep ineens het peloton...wat heeft dat voor zin?
ik denk eerder zelfs met dit tempoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:09 schreef Nober het volgende:
Die kopgroep halen ze 1,8km voor de finish bij... dat weet je van te voren.
Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we inrijden op de kopgroep
dus dan gaat het tempo straks weer wat omlaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik denk eerder zelfs met dit tempo
+ veelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik wil een cultheld als kennie van hummel terug
Westra is ook een soort van cultheld. Die man was toch stratenmaker volgens het verhaal van het duoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik volg ze soms niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Westra is ook een soort van cultheld. Die man was toch stratenmaker volgens het verhaal van het duo
Ik dacht dat dat over de Fransman ging in de kopgroep Quemedinges Gaat wel degelijk over Lieuwe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Westra is ook een soort van cultheld. Die man was toch stratenmaker volgens het verhaal van het duo
Rob Ruigh wellicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt ie nou alweer??quote:
DeTankquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Da's daar elk jaar, als ze de finish naderen beginnen ze over het nieuwe wielrennen (ik zeg het maar vast).quote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's daar elk jaar, als ze de finish naderen beginnen ze over het nieuwe wielrennen (ik zeg het maar vast).
Zijn nog steeds bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ik wil geen discussie aanzwengelen, maar...
nu 5 minuten discussie
Ik snap sowieso niet waarom ze al om half 2 begonnen met uitzenden, het is geen bergetappe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:20 schreef kesselman het volgende:
hebben jullie enig idee hoe moeilijk het is om een uitzending van 5 uur vol te lullen als er geen ruk gebeurd??
Ze begonnen om kwart over 12 met uitzenden. En het is de eerste etappe van de Tour.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze al om half 2 begonnen met uitzenden, het is geen bergetappe.
12u15 zaten ze al op tv...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze al om half 2 begonnen met uitzenden, het is geen bergetappe.
12:15?? Gekkenhuis, ook al is het de eerste etappe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze begonnen om kwart over 12 met uitzenden. En het is de eerste etappe van de Tour.
ploegentijdrit he, denk dat die ook dan pas startquote:
Mogen ze dat even zelf bepalen? Daarnaast is de eerste etappe al jaren compleet live.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef Nober het volgende:
[..]
12:15?? Gekkenhuis, ook al is het de eerste etappe.
Als Rabo vorige jaar niet had gewacht, won Menchov de tour.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Cancellara iedereen al gezegd dat ze moeten wachten op Linus?
Ik viel net van mijn stoel toen ik dat hoordequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
Jérôme Vincent. Ze corrigeren elkaar ook totaal niet he.
Vroeger startte de live-uitzending danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:29 schreef FredvZ het volgende:
50km voor de finish: we zijn begonnen aan de finale...
Definieer vroeger? Als kind zat ik ook al hele dagen naar de tour te kijken.quote:
Jaren stillekesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Definieer vroeger? Als kind zat ik ook al hele dagen naar de tour te kijken.
Herbert vertelt (volgens mij moet dit met een t) helaas helemaal niets meer over de bezienswaardigheden.quote:
Maar prentjes posten heeft ook geen nut zonder uitleg; wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Herbert verteld helaas helemaal niets meer over de bezienswaardigheden.
VertelTquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:33 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Maar prentjes posten heeft ook geen nut zonder uitleg; wat mij betreft.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk met oortjes, het moderne wielrennen en voorspellen over welke misers ze tweets gaan krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Die start morgen in de Ronde van Oostenrijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Let op Menchov, waar is Menchov???
Moet ik er nog sarcasme-tags achter zetten? Dit was een overduidelijke imitatie van Dijkstraquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die start morgen in de Ronde van Oostenrijk
I know, maar voor de mensen die dat niet wisten, heb ik dat bij dezen ook verhelderd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet ik er nog sarcasme-tags achter zetten? Dit was een overduidelijke imitatie van Dijkstra
Ik verwacht wel veel van Sastre deze Tour...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet ik er nog sarcasme-tags achter zetten? Dit was een overduidelijke imitatie van Dijkstra
Gewoon illegaal meerijden, dan heeft niemand iets in de gaten...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik verwacht wel veel van Sastre deze Tour...
Dat dacht iedereen vorig jaar, maar Wiggins viel buiten de top-10...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:46 schreef debeterebob het volgende:
Om eerlijk te zijn krijg ik sterk het idee dat Dijkstra en Ducrot een consensus hebben bereikt dat Wiggins het gaat maken. "Let vooral ook op Wiggins'!
Heeft Rabo hem niet mee genomen naar de Tour???? WTFquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die start morgen in de Ronde van Oostenrijk
Ik vind het ook straf! Hoe is dat mogelijk hé!? Gesink dicteert.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Heeft Rabo hem niet mee genomen naar de Tour???? WTF
echt he wat een dikke homos jonge vieze flikkers kan toch nie hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!!! Een renner meenemen die niet meer bij je rijdt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.
Niet meer??? Oh dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Nober het volgende:
We zitten al binnen 40km van de aankomst, het wordT langzamerhand interessant.
Er gebeurt ook niet zo veel hehquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk worden de troll-posts de volgende etappes wat minder.
Ik allang. Ervan uitgaand dat de drie vluchters punten hebben gehaald en vervolgens tevreden zijn voor vandaag...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
De kopgroep gaat het niet halen, wie had dat verwacht zeg
Uiteraard, denk pas rond half 6.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik moest even wat doen tussendoor, maar ben nog gewoon ruim op tijd voor de finish
Ja, iedereen wel denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik allang. Ervan uitgaand dat de drie vluchters punten hebben gehaald en vervolgens tevreden zijn voor vandaag...
Lees even de tourselecties op de letour.fr site als je het niet zeker weet, lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:56 schreef Temlin het volgende:
Mensen die alleen tour kijken en niets van de ploegen weten meteen als troll bestempelen.
Zit niet constant te kijken, maar ik heb hem nog niet gezien..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:58 schreef Gramulanion het volgende:
Is Contador eigenlijk al in beeld geweest?
Schakel over naar één, daar weet Michel te zeggen dat Urtasun de snelste van de selectie is. Geen idee of het waar is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:00 schreef TheArt het volgende:
Pablo PerezNee ongelooflijke dombo's. Je hebt Ruben Perez en Alan Perez. Dit is Pablo Urtasun.
Oh, jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Serieus? Normaal is het te steil voor Cavendish.
Ik bekijk beide, één op de tv en de NOS via de stream. Overigens is Urtasun samen met Ruben Perez de rapste ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Schakel over naar één, daar weet Michel te zeggen dat Urtasun de snelste van de selectie is. Geen idee of het waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |