Tong80quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als er een fokker mee zou doen, was ie nu ff wezen fappen
fouten eventueel in de regiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef FredvZ het volgende:
hmmm,
voorsprong in 2 sec van 3'35 naar 3'55
Dat zou hij over de radio (oortjes) kunnen zeggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Krambo het volgende:
Misschien heeft Gilbert wel gezegd dat hij het niet kan vandaag en dat daarom Lotto niet meer rijdt.
en nu weerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef marcodej het volgende:
Pavlov-reacties. Het Ducrotwoord van 2011.
Dat geloof ik niet. Ik denk eerder gezegd dat hij zegt van als we het alleen moeten doen, dan doen we het niet meer. Pas als anderen mee willen werken, dan gaan we weer rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Krambo het volgende:
Misschien heeft Gilbert wel gezegd dat hij het niet kan vandaag en dat daarom Lotto niet meer rijdt.
Lijkt wel alsof het peloton stil is gaan staan..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je leest echt niet. En je post kan editten
een minuut per 10 kilometer op het vlakke is te doen dacht ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
Hoeveel seconde per KM kan je gemiddeld als peloton dichtrijden op de koplopers?
Zeg dat wel, ik kijk een half uurtje en word er nu al niet goed vanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef marcodej het volgende:
Pavlov-reacties. Het Ducrotwoord van 2011.
Euhm een peloton kan ongeveer 1 minuut dichtrijden op 10 km dus zes per kmquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
Hoeveel seconde per KM kan je gemiddeld als peloton dichtrijden op de koplopers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |