He's come under his stone outquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het peloton stil is gaan staan..
Bovendien willen ze zich met het oog op de ploegentijdrit van morgen niet helemaal naar de bliksem rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik denk eerder gezegd dat hij zegt van als we het alleen moeten doen, dan doen we het niet meer. Pas als anderen mee willen werken, dan gaan we weer rijden.
Zou ook kunnen, het was slechts een theorietje van mijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik denk eerder gezegd dat hij zegt van als we het alleen moeten doen, dan doen we het niet meer. Pas als anderen mee willen werken, dan gaan we weer rijden.
Dt ligt aan de komende 10 kilometer, als de voorsprong dan net zo groot is, dan is de kans aanwezig dat Westra in het groen komt te rijdenquote:
Zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dt ligt aan de komende 10 kilometer, als de voorsprong dan net zo groot is, dan is de kans aanwezig dat Westra in het groen komt te rijden
Wilde net zeggen, Europcar gaat toch niet rijden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:04 schreef DeMessias het volgende:
De mannen van Hushovd en Voeckler rijden nu ook, al zal Europcar met twee gedachten rijden.
Waarom zouden ze terug rijden? Dan is die kopgroep ineens het peloton...wat heeft dat voor zin?quote:
Ik bedoel dat we inrijden op de kopgroepquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zouden ze terug rijden? Dan is die kopgroep ineens het peloton...wat heeft dat voor zin?
ik denk eerder zelfs met dit tempoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:09 schreef Nober het volgende:
Die kopgroep halen ze 1,8km voor de finish bij... dat weet je van te voren.
Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we inrijden op de kopgroep
dus dan gaat het tempo straks weer wat omlaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik denk eerder zelfs met dit tempo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |