we zien het wel. Vanavond post ik wel een tussenstand v/d poule in het huistopicquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet maar denken goed voor subpoule klassement
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we zien het wel. Vanavond post ik wel een tussenstand v/d poule in het huistopic
Daarom zitten de cameramannen ook op de motor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Droopie het volgende:
Zo'n tv-registratie kost ook klauwen met geld.
Zal je beroep maar zijn, sta je in zo'n dorp kind film draaien even 3 minuten wachten op de rest en hoppa weer naar huis
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die Spaanse kampioenentrui in combinatie met Movistar en voorheen Caisse is sowieso geen goede combinatie.
ja? zou ie niet inpakken en een dorpje verderop gaan staan denk je?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Droopie het volgende:
Zal je beroep maar zijn, sta je in zo'n dorp, kind filmen, draaien, even 3 minuten wachten op de rest en hoppa weer naar huis
bij de tussensprint staan vaak ook vaste camera's.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daarom zitten de cameramannen ook op de motor.
Over woordenboeken gesproken..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
voorsprong weer verbreid met 1 min meer tov de sprint.
Je denkt dat ze voor elk dorpje een aparte cameraman hebben?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Droopie het volgende:
Zal je beroep maar zijn, sta je in zo'n dorp, kind filmen, draaien, even 3 minuten wachten op de rest en hoppa weer naar huis
Correct, evenals bij de finish. Maar in de dorpjes zelf staan geen camera's als er geen finish of sprint is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
bij de tussensprint staan vaak ook vaste camera's.
Yup, en die zal nog wel meer oplopen, bijna etenspauzequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:21 schreef FredvZ het volgende:
Voorsprong is weer vrijwel gelijkals vóór de sprint.
Werd tijd, ik zit al een half uur klaar met mijn stokboodje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Yup, en die zal nog wel meer oplopen, bijna etenspauze
en een wijntje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Werd tijd, ik zit al een half uur klaar met mijn stokboodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |