Staat wel in de Van Dalequote:
want dan geen puntjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Er komt straks een berg van 4de categorie, als je daar niet als eerste bent dan kun je het wel vergeten.
alleen Gilbert krijgt daar puntenquote:
Probeerde ik net ook maar die vandale.nl zat te mouwen dat ik een abo moest nemen van 2 euri per maand ofzo...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij zit met de woordenboeken klaar?
Voor veel is het geen overbodige luxe hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ligt toevallig binnen handbereikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij niet dan? hard nodig als je Ducrot wil kunnen volgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jij niet dan? hard nodig als je Ducrot wil kunnen volgen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Reedt daar een amateur gewoon mee en ging die er bij de rotonde af?
Gebeurde toch ook bij het NK vorig jaar, met die donkere jongen die nog bij Holland Sport is geweest...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Reedt daar een amateur gewoon mee en ging die er bij de rotonde af?
hij's baasquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:45 schreef franklop het volgende:
En ja hoor, Niermann rijdt alvast met een aantal bidonnetjes rond
Gesink is dus wat van plan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:45 schreef franklop het volgende:
En ja hoor, Niermann rijdt alvast met een aantal bidonnetjes rond
staat hier zo gewoon op de livestreamquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef FredvZ het volgende:
Waarom denkt de NOS dat kijkers van de Tour, interesse hebben om naar tennis te kijken?
Omdat ik dat dadelijk ga kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef FredvZ het volgende:
Waarom denkt de NOS dat kijkers van de Tour, interesse hebben om naar tennis te kijken?
was giro of tour toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Gebeurde toch ook bij het NK vorig jaar, met die donkere jongen die nog bij Holland Sport is geweest...
55/11, wat is dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:48 schreef DeMessias het volgende:
José De Cauwer ziet Gilbert een massasprint winnen indien hij op 55/11 rijdt?
aantal tandjes op je tandwielquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef Nober het volgende:
Ja dat het met de versnelling te maken heeft snapte ik wel, maar ik heb 3 tandwielen voor en 8 achter.... dus hoezo 55/11?
Het is nu wel leuk geweest dat getroll.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef Nober het volgende:
Ja dat het met de versnelling te maken heeft snapte ik wel, maar ik heb 3 tandwielen voor en 8 achter.... dus hoezo 55/11?
55 en 11 slaat op het aantal tanden op het wiel, dacht ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef Nober het volgende:
Of niet, scherpquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Hushovd, Petacchi, Cavendish, Farrar, Boasson-Hagen, Rojas, Ventoso... of niet?
Oke, maar leg dat dan nog even uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is nu wel leuk geweest dat getroll.
Nu zullen we meteen zien of Hushovd groene ambities heeft. Hij zei laatst van niet, omdat hij in de helft van de sprints voor Farrar ging werken. Hij kan z'n energie goed gebruiken voor de laatste sprint iig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
eerste 15 pakken punten schatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |