De jokers? Ik denk dat je die bij de Franse ploegen moet zoeken (Roux, Gallopin, Galland).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie is de joker voor deze etappe? Ik zelf dacht Simon Gerrans die goed kan aankomen op dit soort aankomsten.
riblon./quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
De jokers? Ik denk dat je die bij de Franse ploegen moet zoeken (Roux, Gallopin, Galland).
Riblon op deze aankomst niet. Dan eerder Bouet (goed in vorm trouwens), Kadri en Roche bij AG2R.quote:
Gaat om het geboortejaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:59 schreef DeMessias het volgende:
Ik dacht altijd dat de jongerentrui voor renners onder de 25 jaar waren
Nee, ook voor renners die 25 zijn geworden in het jaar van de Tour.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:59 schreef DeMessias het volgende:
Ik dacht altijd dat de jongerentrui voor renners onder de 25 jaar waren
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
De winnaar vandaag pakt ook de bolletjestrui?
LUIERSquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:03 schreef Karina het volgende:
Dat plassen moeten ze toch eens iets op verzinnen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grotere kans dan de helft van de favorieten die in de OP worden genoemd
Er staat types als Freirequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grotere kans dan de helft van de favorieten die in de OP worden genoemd
heb hem toch als outsider in mijn poultje vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |