quote:De etappe, een eerbetoon aan de verbintenis tussen de Tour en de landstreek Vendée, start op de verraderlijke Passage du Gois. De weg leidt van het Noirtmoutier-eiland naar het Franse vasteland. Bij vloed staat de straat in de Atlantische Oceaan blank, dus zal het ‘Grand Départ’ bij eb plaatsvinden. In de Tour van ‘99 glibberde het peloton voor het laatst over de weg, waar favoriet Alex Zülle destijds zijn Tourdroom in rook zag opgaan door een val. Twaalf jaar later zal de karavaan echter niet in volle vaart de strook opdraaien, maar wordt ‘Du Gois’ in de ‘veilige’ neutralisatie afgewerkt. In de jacht op de eerste gele trui lijken sprinters die bergop uit de voeten kunnen over de beste papieren te beschikken. De aankomst op Mont des Alouettes leent zich uitstekend voor types als Oscar Freire en Philippe Gilbert. Wie pakt de eerste gele trui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cavendish...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
Dat Voeckler gezeik van Herbert. Dit is al de 10e keer dat ie begint over dat hij deze etappe ook moet kunnen winnen. Ja en zo nog 20 renners.
idd, eerder Goss van die ploegquote:
Die aankomst is gewoon te lastig voor Cavendish, klaarquote:
Ja, als je kijkt naar de finish, die heuvelop is, weet je dat al weken.quote:
Ik moet gelijk aan Heras denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:54 schreef Karina het volgende:
Er is er altijd wel eentje he? Die verkeerd rijdt.
Inderdaad, is Cavendish een klimmer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Die aankomst is gewoon te lastig voor Cavendish, klaar
Ok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik het geluid ga uitzetten
Ja, laatste jaar.quote:
De jokers? Ik denk dat je die bij de Franse ploegen moet zoeken (Roux, Gallopin, Galland).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie is de joker voor deze etappe? Ik zelf dacht Simon Gerrans die goed kan aankomen op dit soort aankomsten.
riblon./quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
De jokers? Ik denk dat je die bij de Franse ploegen moet zoeken (Roux, Gallopin, Galland).
Riblon op deze aankomst niet. Dan eerder Bouet (goed in vorm trouwens), Kadri en Roche bij AG2R.quote:
Gaat om het geboortejaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:59 schreef DeMessias het volgende:
Ik dacht altijd dat de jongerentrui voor renners onder de 25 jaar waren
Nee, ook voor renners die 25 zijn geworden in het jaar van de Tour.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:59 schreef DeMessias het volgende:
Ik dacht altijd dat de jongerentrui voor renners onder de 25 jaar waren
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
De winnaar vandaag pakt ook de bolletjestrui?
LUIERSquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:03 schreef Karina het volgende:
Dat plassen moeten ze toch eens iets op verzinnen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grotere kans dan de helft van de favorieten die in de OP worden genoemd
Er staat types als Freirequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grotere kans dan de helft van de favorieten die in de OP worden genoemd
heb hem toch als outsider in mijn poultje vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |