quote:De etappe, een eerbetoon aan de verbintenis tussen de Tour en de landstreek Vendée, start op de verraderlijke Passage du Gois. De weg leidt van het Noirtmoutier-eiland naar het Franse vasteland. Bij vloed staat de straat in de Atlantische Oceaan blank, dus zal het ‘Grand Départ’ bij eb plaatsvinden. In de Tour van ‘99 glibberde het peloton voor het laatst over de weg, waar favoriet Alex Zülle destijds zijn Tourdroom in rook zag opgaan door een val. Twaalf jaar later zal de karavaan echter niet in volle vaart de strook opdraaien, maar wordt ‘Du Gois’ in de ‘veilige’ neutralisatie afgewerkt. In de jacht op de eerste gele trui lijken sprinters die bergop uit de voeten kunnen over de beste papieren te beschikken. De aankomst op Mont des Alouettes leent zich uitstekend voor types als Oscar Freire en Philippe Gilbert. Wie pakt de eerste gele trui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cavendish...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
Dat Voeckler gezeik van Herbert. Dit is al de 10e keer dat ie begint over dat hij deze etappe ook moet kunnen winnen. Ja en zo nog 20 renners.
idd, eerder Goss van die ploegquote:
Die aankomst is gewoon te lastig voor Cavendish, klaarquote:
Ja, als je kijkt naar de finish, die heuvelop is, weet je dat al weken.quote:
Ik moet gelijk aan Heras denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:54 schreef Karina het volgende:
Er is er altijd wel eentje he? Die verkeerd rijdt.
Inderdaad, is Cavendish een klimmer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Die aankomst is gewoon te lastig voor Cavendish, klaar
Ok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik het geluid ga uitzetten
Ja, laatste jaar.quote:
De jokers? Ik denk dat je die bij de Franse ploegen moet zoeken (Roux, Gallopin, Galland).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie is de joker voor deze etappe? Ik zelf dacht Simon Gerrans die goed kan aankomen op dit soort aankomsten.
riblon./quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
De jokers? Ik denk dat je die bij de Franse ploegen moet zoeken (Roux, Gallopin, Galland).
Riblon op deze aankomst niet. Dan eerder Bouet (goed in vorm trouwens), Kadri en Roche bij AG2R.quote:
Gaat om het geboortejaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:59 schreef DeMessias het volgende:
Ik dacht altijd dat de jongerentrui voor renners onder de 25 jaar waren
Nee, ook voor renners die 25 zijn geworden in het jaar van de Tour.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:59 schreef DeMessias het volgende:
Ik dacht altijd dat de jongerentrui voor renners onder de 25 jaar waren
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
De winnaar vandaag pakt ook de bolletjestrui?
LUIERSquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:03 schreef Karina het volgende:
Dat plassen moeten ze toch eens iets op verzinnen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grotere kans dan de helft van de favorieten die in de OP worden genoemd
Er staat types als Freirequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grotere kans dan de helft van de favorieten die in de OP worden genoemd
heb hem toch als outsider in mijn poultje vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je bent een optimistisch mensch van aard?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:09 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht wel wat van die Ruijgh, top 25 klassement wellicht.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent een optimistisch mensch van aard?
top 25 voor de witte trui moet wel lukkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent een optimistisch mensch van aard?
Nope, gewoon toegestane sluikreclame.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Als een renner in voor de camera rijdt, dan is dat extra publiciteit op basis van een plasje?
Je werkt voor Rabo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja.
Gesink, Mollema, Ten Dam, Ruijgh staan aan het eind in de top 25, daarnaast ook nog LL Sanchez en Garate.
Met succes, gedurende de tour zie je ook dat mensen massaal op vakantie gaan...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nope, gewoon toegestane sluikreclame.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Westra op kop trouwens, niemand die dat even zegt...
Dat is volgens mij door de overkill aan dat soort info van enkele jaren geleden. Is erg veel kritiek op geweest. Normaal hebben wij daar DutchSLquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:12 schreef FredvZ het volgende:
Mooie kerk in beeld, met zo te zien een mooi verhaal... Dat verhaal hoorde je vroeger nog wel eens, maar de heren van NOS houden tegenwoordig stijf hun mond als er iets anders in beeld is dan wielrenners. Jammer.
Haahhaa, ik zag het net pas... een Vacansoleijer in de kopgroep, ze laten zich dus meteen zien!quote:
Voor dergelijke overkill moet je bij Wuyts zijn, leer je meteen ook wat over de lokale godendrank.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat is volgens mij door de overkill aan dat soort info van enkele jaren geleden. Is erg veel kritiek op geweest. Normaal hebben wij daar DutchSL voor![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:15 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Voor dergelijke overkill moet je bij Wuyts zijn, leer je meteen ook wat over de lokale godendrank.
Klopt helaas, ik denk nu aan VDB. Dit jaar zouden er echter minder problemen mogen zijn omdat het voor > 80% rechtdoor gaat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef Nober het volgende:
Die ploegentijdrit kan wel weer leuk worden, een paar terug was die hilarisch door valpartijen.
Ik vind de ploegentijdrit echt de mooiste discipline die er isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef Nober het volgende:
Die ploegentijdrit kan wel weer leuk worden, een paar terug was die hilarisch door valpartijen.
Mja, maar tis nu wel heel erg weinig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef baggerbaas het volgende:
Dat is volgens mij door de overkill aan dat soort info van enkele jaren geleden. Is erg veel kritiek op geweest.
Dat hele Franse (toch?) team wat toen de bocht uitvloogquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef Nober het volgende:
Het gaat om de Tour niet om die huizen die ze laten zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mja, maar tis nu wel heel erg weinig.
Radio TDF heeft nou alleen over sport in het algemeen
Was dat niet FDJ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hele Franse (toch?) team wat toen de bocht uitvloog![]()
.
Weet niet of het een Frans team was maar het was ook een lastig parcours natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hele Franse (toch?) team wat toen de bocht uitvloog![]()
.
Eens. Maar als de Franse regie dan toch een kerk/kasteel of whatever laat zien, praat dan gewoon door en als je niks te zeggen hebt, vertel dan maar wat over de hetgene wat ik beeld is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Nober het volgende:
Het gaat om de Tour niet om die huizen die ze laten zien.
vind hem ook leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de ploegentijdrit echt de mooiste discipline die er is
Omdat het nu compleet zinloos is misschien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer dat er niemand durft aan te vallen. al heb ik zo'n sterk vermoeden waarom.
Nu aanvallen is te vroeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer dat er niemand durft aan te vallen. al heb ik zo'n sterk vermoeden waarom.
ja dat zowel want de sprinters willen niet dat anderen aanvallenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het nu compleet zinloos is misschien?
Dat jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:21 schreef DeMessias het volgende:
http://www.nusport.nl/opm(...)-ploegentijdrit.html
Ze zitten in de Vendée... Daar is het altijd hetzeflde liedje: een paar renners (bij voorkeur uit de streek) vallen vroeg aan en de peloton houdt de helft van de koers een trainingsmiddag en iets na de helft gaan ze opeens rijden en een kilometer of 10 voor de finish worden de aanvallers bijgehaald.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen bonificaties?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Westra?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef Nober het volgende:
Goed dat ze gewoon live aan het praten zijn met Westra momenteel.
Het nieuwe wielrennen is even wennen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:29 schreef DeMessias het volgende:
Haha, ik ga nog Wuyts fan worden als ik al die fouten van NOS voorbij zie komen. Als Wuyts een fout maakt corrigeert De Cauwer (of Méganck) toch
Ziggo digitaal?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:30 schreef franklop het volgende:
heb mn vingers al op afstandsbediening bij de 4 en 1...
Vacansoleil heeft de laatste 20 kilometertwitter:wielrennen twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 14:30:58Vacansoleil-DCM, dat met Bozic en Feillu twee kanshebbers heeft in de sprints, heeft de laatste twintig kilometer van de etappe #tdf11 reageer retweet
was trouwens 4 en 0quote:
Vacansoleil heeft nog een derde kanshebber: Marco Marcatoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:32 schreef Pino112 het volgende:
Vacansoleil heeft de laatste 20 kilometertwitter:wielrennen twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 14:30:58Vacansoleil-DCM, dat met Bozic en Feillu twee kanshebbers heeft in de sprints, heeft de laatste twintig kilometer van de etappe #tdf11 reageer retweet
dat stond wel knullig jaquote:
Met die valpartij van McEwen wel maar over het algemeen voel ik niks.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
Ik voel het altijd bijna zelf als ze vallen.
Dat is het allerergste inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef DeMessias het volgende:
Hij tikte het wiel van m'n adoptierenner aan?
Bijna he? Ik vind het altijd doodeng als ze vallen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Met die valpartij van McEwen wel maar over het algemeen voel ik niks.
Volgens mij zat er een soort van drempel in de weg en hij had maar 1 hand aan het stuur. Heeft het wiel niet aangetikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef DeMessias het volgende:
Hij tikte het wiel van m'n adoptierenner aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hoort erbij, zo'n duik als Augustin (of hoe heet die) toen maakte was wel even schrikken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna he? Ik vind het altijd doodeng als ze vallen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zag ik dat nou verkeerd of brak er een stukje van zijn helm?
was zijn bril denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zag ik dat nou verkeerd of brak er een stukje van zijn helm?
brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:37 schreef Hammer20 het volgende:
een renner gaat door het publiek op de rotonde van het parcours af?
Iemand met een Sparta met denk ik :pquote:
Ah, gelukkig. Ik begon al te twijfelen aan de sterkte van die helmen.quote:
Die is dan ook enkele weken geleden al eens op dezelfde manier tegen de grond gegaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef franklop het volgende:
Van de Walle had ook alvast een pleister erop zitten van te voren
was dat niet vorige week op BK?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die is dan ook enkele weken geleden al eens op dezelfde manier tegen de grond gegaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
Nog steeds geen aanval van de klassementrenners...
Gastquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
de nieuwe Barcaquote:
Die wachten tot na de tussensprintquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
Er komt straks een berg van 4de categorie, als je daar niet als eerste bent dan kun je het wel vergeten.quote:
Àl een pilsje er tegenaan gegoiid?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
In een etappe met een vlakke aanloop. Get out of here.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
Staat wel in de Van Dalequote:
want dan geen puntjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Er komt straks een berg van 4de categorie, als je daar niet als eerste bent dan kun je het wel vergeten.
alleen Gilbert krijgt daar puntenquote:
Probeerde ik net ook maar die vandale.nl zat te mouwen dat ik een abo moest nemen van 2 euri per maand ofzo...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij zit met de woordenboeken klaar?
Voor veel is het geen overbodige luxe hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ligt toevallig binnen handbereikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij niet dan? hard nodig als je Ducrot wil kunnen volgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jij niet dan? hard nodig als je Ducrot wil kunnen volgen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Reedt daar een amateur gewoon mee en ging die er bij de rotonde af?
Gebeurde toch ook bij het NK vorig jaar, met die donkere jongen die nog bij Holland Sport is geweest...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Reedt daar een amateur gewoon mee en ging die er bij de rotonde af?
hij's baasquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:45 schreef franklop het volgende:
En ja hoor, Niermann rijdt alvast met een aantal bidonnetjes rond
Gesink is dus wat van plan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:45 schreef franklop het volgende:
En ja hoor, Niermann rijdt alvast met een aantal bidonnetjes rond
staat hier zo gewoon op de livestreamquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef FredvZ het volgende:
Waarom denkt de NOS dat kijkers van de Tour, interesse hebben om naar tennis te kijken?
Omdat ik dat dadelijk ga kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef FredvZ het volgende:
Waarom denkt de NOS dat kijkers van de Tour, interesse hebben om naar tennis te kijken?
was giro of tour toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Gebeurde toch ook bij het NK vorig jaar, met die donkere jongen die nog bij Holland Sport is geweest...
55/11, wat is dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:48 schreef DeMessias het volgende:
José De Cauwer ziet Gilbert een massasprint winnen indien hij op 55/11 rijdt?
aantal tandjes op je tandwielquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef Nober het volgende:
Ja dat het met de versnelling te maken heeft snapte ik wel, maar ik heb 3 tandwielen voor en 8 achter.... dus hoezo 55/11?
Het is nu wel leuk geweest dat getroll.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef Nober het volgende:
Ja dat het met de versnelling te maken heeft snapte ik wel, maar ik heb 3 tandwielen voor en 8 achter.... dus hoezo 55/11?
55 en 11 slaat op het aantal tanden op het wiel, dacht ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef Nober het volgende:
Of niet, scherpquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Hushovd, Petacchi, Cavendish, Farrar, Boasson-Hagen, Rojas, Ventoso... of niet?
Oke, maar leg dat dan nog even uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is nu wel leuk geweest dat getroll.
Nu zullen we meteen zien of Hushovd groene ambities heeft. Hij zei laatst van niet, omdat hij in de helft van de sprints voor Farrar ging werken. Hij kan z'n energie goed gebruiken voor de laatste sprint iig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
eerste 15 pakken punten schatquote:
nou dan kunnen die andere namen die wel serieus voor groen gaan toch ook punten pakkenquote:
Het zal mij benieuwen hoe dit gaat lopen. Het experiment met die nieuwe puntentelling mislukt als er zich maar 2 vanuit het peloton bemoeien met die sprint. In dat geval loont het voor de aanvallers om telkens vooruit te rijden en zo punten te verzamelen. Een beetje zoals in vorige edities de bolletjestrui gewonnen wordt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
en dan? speel je sowieso niet mee voor de groene trui als Cavendish wel beide meedoet..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef DeMessias het volgende:
Als ik Garmin was liet ik afwisselend de spurt en tussenspurt doen door Hushovd en Farrar. Nu Farrar en straks de aankomst Hushovd.
Dan vermoei je Cavendish en kan Hushovd groen pakken door in heuvelachtige etappes punten te pakken aan de streep?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
en dan? speel je sowieso niet mee voor de groene trui als Cavendish wel beide meedoet..
Er zijn wat mij betreft maar twee kanshebbers voor de groene trui: Rojas en Petacchi.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
en dan? speel je sowieso niet mee voor de groene trui als Cavendish wel beide meedoet..
en Gilbertquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zijn wat mij betreft maar twee kanshebbers voor de groene trui: Rojas en Petacchi.
Gilbert toch niet. Die gaat in de echte vlakke etappes gewoon punten verspelen. Zeker omdat Greipel natuurlijk ook wil sprinten.quote:
Gilbert haalt in een massaspurt ook top 10 hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gilbert toch niet. Die gaat in de echte vlakke etappes gewoon punten verspelen. Zeker omdat Greipel natuurlijk ook wil sprinten.
Dat waag ik zeer sterk te betwijfelen. Af en toe misschien wel ja, maar niet constant en dat is toch echt nodig om groen te pakken. Plus dat hij zich echt niet gaat bemoeien met die supersprint onderweg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Gilbert haalt in een massaspurt ook top 10 hoor.
Gilbert kan in vier etappes deze week veel punten pakken op de rest natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat waag ik zeer sterk te betwijfelen. Af en toe misschien wel ja, maar niet constant en dat is toch echt nodig om groen te pakken. Plus dat hij zich echt niet gaat bemoeien met die supersprint onderweg.
Maar dat kan Rojas ook, want ook die kan de Mur de Bretagne aan. En Rojas gaat elke dag vol meedoen overal.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Gilbert kan in vier etappes deze week veel punten pakken op de rest natuurlijk
Maar Rojas zelf doet zelden echt mee in een massasprint, dan haalt hij misschien een derde plaats. Cavendish, Farrar, Petacchi zijn allen sneller.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat kan Rojas ook, want ook die kan de Mur de Bretagne aan. En Rojas gaat elke dag vol meedoen overal.
zeker waar, maar daarom wil ik Gilbert ook nog niet afschrijvenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat kan Rojas ook, want ook die kan de Mur de Bretagne aan. En Rojas gaat elke dag vol meedoen overal.
ik hou het op Abdouquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef franklop het volgende:
[..]
zeker waar, maar daarom wil ik Gilbert ook nog niet afschrijven
Dat doet Gilbert ook niet. En Rojas zie ik elke sprintetappe wel top-10 en zelfs meer halen en dat zie ik Gilbert niet doet. Plus, een hele grote plus, Rojas behoort tot de 40 a 50 beste klimmers deze Tour dus die gaat ook zijn punten in de bergen nog pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Maar Rojas zelf doet zelden echt mee in een massasprint, dan haalt hij misschien een derde plaats. Cavendish, Farrar, Petacchi zijn allen sneller.
Toch viel Rojas in de sprint heuvelop in Zwitserland flink tegen (alleen uitslag gezien), dus dan zou nog wel wat aan zijn vormpeil gedaan moeten hebben (maar gezien de nationale kampioenschappen van Spanje zit dat wel goed).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
In het Spaans kampioenschap reed hij iedereen op Contador na eraf, waarna hij Contador op 33 lengtes sprintte.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch viel Rojas in de sprint heuvelop in Zwitserland flink tegen (alleen uitslag gezien), dus dan zou nog wel wat aan zijn vormpeil gedaan moeten hebben (maar gezien de nationale kampioenschappen van Spanje zit dat wel goed).
Die drong dan ook niet aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
In het Spaans kampioenschap reed hij iedereen op Contador na eraf, waarna hij Contador op 33 lengtes sprintte.
Vraagtekens bij z'n explosiviteit dan nogquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om maar aan te geven dat het met de vorm zeer goed zit.
Europcar is de opvolger van Bouygues Télécom...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Oh, de 6-4-2 puntentelling is veranderd? Loop beetje achter begrijp ik. Had ook nog niet van Europcar gehoord als team...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |