Riblon op deze aankomst niet. Dan eerder Bouet (goed in vorm trouwens), Kadri en Roche bij AG2R.quote:
Gaat om het geboortejaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:59 schreef DeMessias het volgende:
Ik dacht altijd dat de jongerentrui voor renners onder de 25 jaar waren
Nee, ook voor renners die 25 zijn geworden in het jaar van de Tour.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:59 schreef DeMessias het volgende:
Ik dacht altijd dat de jongerentrui voor renners onder de 25 jaar waren
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
De winnaar vandaag pakt ook de bolletjestrui?
LUIERSquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:03 schreef Karina het volgende:
Dat plassen moeten ze toch eens iets op verzinnen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grotere kans dan de helft van de favorieten die in de OP worden genoemd
Er staat types als Freirequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grotere kans dan de helft van de favorieten die in de OP worden genoemd
heb hem toch als outsider in mijn poultje vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je bent een optimistisch mensch van aard?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:09 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht wel wat van die Ruijgh, top 25 klassement wellicht.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent een optimistisch mensch van aard?
top 25 voor de witte trui moet wel lukkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent een optimistisch mensch van aard?
Nope, gewoon toegestane sluikreclame.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Als een renner in voor de camera rijdt, dan is dat extra publiciteit op basis van een plasje?
Je werkt voor Rabo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja.
Gesink, Mollema, Ten Dam, Ruijgh staan aan het eind in de top 25, daarnaast ook nog LL Sanchez en Garate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |