nou dan kunnen die andere namen die wel serieus voor groen gaan toch ook punten pakkenquote:
Het zal mij benieuwen hoe dit gaat lopen. Het experiment met die nieuwe puntentelling mislukt als er zich maar 2 vanuit het peloton bemoeien met die sprint. In dat geval loont het voor de aanvallers om telkens vooruit te rijden en zo punten te verzamelen. Een beetje zoals in vorige edities de bolletjestrui gewonnen wordt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Hushovd, Petacchi, Cavendish, Farrar, Boasson-Hagen, Rojas, Ventoso... of niet?
en dan? speel je sowieso niet mee voor de groene trui als Cavendish wel beide meedoet..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef DeMessias het volgende:
Als ik Garmin was liet ik afwisselend de spurt en tussenspurt doen door Hushovd en Farrar. Nu Farrar en straks de aankomst Hushovd.
Dan vermoei je Cavendish en kan Hushovd groen pakken door in heuvelachtige etappes punten te pakken aan de streep?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
en dan? speel je sowieso niet mee voor de groene trui als Cavendish wel beide meedoet..
Er zijn wat mij betreft maar twee kanshebbers voor de groene trui: Rojas en Petacchi.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
en dan? speel je sowieso niet mee voor de groene trui als Cavendish wel beide meedoet..
en Gilbertquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zijn wat mij betreft maar twee kanshebbers voor de groene trui: Rojas en Petacchi.
Gilbert toch niet. Die gaat in de echte vlakke etappes gewoon punten verspelen. Zeker omdat Greipel natuurlijk ook wil sprinten.quote:
Gilbert haalt in een massaspurt ook top 10 hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gilbert toch niet. Die gaat in de echte vlakke etappes gewoon punten verspelen. Zeker omdat Greipel natuurlijk ook wil sprinten.
Dat waag ik zeer sterk te betwijfelen. Af en toe misschien wel ja, maar niet constant en dat is toch echt nodig om groen te pakken. Plus dat hij zich echt niet gaat bemoeien met die supersprint onderweg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Gilbert haalt in een massaspurt ook top 10 hoor.
Gilbert kan in vier etappes deze week veel punten pakken op de rest natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat waag ik zeer sterk te betwijfelen. Af en toe misschien wel ja, maar niet constant en dat is toch echt nodig om groen te pakken. Plus dat hij zich echt niet gaat bemoeien met die supersprint onderweg.
Maar dat kan Rojas ook, want ook die kan de Mur de Bretagne aan. En Rojas gaat elke dag vol meedoen overal.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Gilbert kan in vier etappes deze week veel punten pakken op de rest natuurlijk
Maar Rojas zelf doet zelden echt mee in een massasprint, dan haalt hij misschien een derde plaats. Cavendish, Farrar, Petacchi zijn allen sneller.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat kan Rojas ook, want ook die kan de Mur de Bretagne aan. En Rojas gaat elke dag vol meedoen overal.
zeker waar, maar daarom wil ik Gilbert ook nog niet afschrijvenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat kan Rojas ook, want ook die kan de Mur de Bretagne aan. En Rojas gaat elke dag vol meedoen overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |