Met die valpartij van McEwen wel maar over het algemeen voel ik niks.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
Ik voel het altijd bijna zelf als ze vallen.
Dat is het allerergste inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef DeMessias het volgende:
Hij tikte het wiel van m'n adoptierenner aan?
Bijna he? Ik vind het altijd doodeng als ze vallen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Met die valpartij van McEwen wel maar over het algemeen voel ik niks.
Volgens mij zat er een soort van drempel in de weg en hij had maar 1 hand aan het stuur. Heeft het wiel niet aangetikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:34 schreef DeMessias het volgende:
Hij tikte het wiel van m'n adoptierenner aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hoort erbij, zo'n duik als Augustin (of hoe heet die) toen maakte was wel even schrikken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna he? Ik vind het altijd doodeng als ze vallen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zag ik dat nou verkeerd of brak er een stukje van zijn helm?
was zijn bril denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zag ik dat nou verkeerd of brak er een stukje van zijn helm?
brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:37 schreef Hammer20 het volgende:
een renner gaat door het publiek op de rotonde van het parcours af?
Iemand met een Sparta met denk ik :pquote:
Ah, gelukkig. Ik begon al te twijfelen aan de sterkte van die helmen.quote:
Die is dan ook enkele weken geleden al eens op dezelfde manier tegen de grond gegaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef franklop het volgende:
Van de Walle had ook alvast een pleister erop zitten van te voren
was dat niet vorige week op BK?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die is dan ook enkele weken geleden al eens op dezelfde manier tegen de grond gegaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
Nog steeds geen aanval van de klassementrenners...
Gastquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
de nieuwe Barcaquote:
Die wachten tot na de tussensprintquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
Er komt straks een berg van 4de categorie, als je daar niet als eerste bent dan kun je het wel vergeten.quote:
Àl een pilsje er tegenaan gegoiid?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
In een etappe met een vlakke aanloop. Get out of here.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |