Ik vind de ploegentijdrit echt de mooiste discipline die er isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef Nober het volgende:
Die ploegentijdrit kan wel weer leuk worden, een paar terug was die hilarisch door valpartijen.
Mja, maar tis nu wel heel erg weinig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef baggerbaas het volgende:
Dat is volgens mij door de overkill aan dat soort info van enkele jaren geleden. Is erg veel kritiek op geweest.
Dat hele Franse (toch?) team wat toen de bocht uitvloogquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef Nober het volgende:
Die ploegentijdrit kan wel weer leuk worden, een paar terug was die hilarisch door valpartijen.
Het gaat om de Tour niet om die huizen die ze laten zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mja, maar tis nu wel heel erg weinig.
Radio TDF heeft nou alleen over sport in het algemeen
Was dat niet FDJ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hele Franse (toch?) team wat toen de bocht uitvloog![]()
.
Weet niet of het een Frans team was maar het was ook een lastig parcours natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hele Franse (toch?) team wat toen de bocht uitvloog![]()
.
Eens. Maar als de Franse regie dan toch een kerk/kasteel of whatever laat zien, praat dan gewoon door en als je niks te zeggen hebt, vertel dan maar wat over de hetgene wat ik beeld is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Nober het volgende:
Het gaat om de Tour niet om die huizen die ze laten zien.
vind hem ook leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de ploegentijdrit echt de mooiste discipline die er is
Omdat het nu compleet zinloos is misschien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer dat er niemand durft aan te vallen. al heb ik zo'n sterk vermoeden waarom.
Nu aanvallen is te vroeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer dat er niemand durft aan te vallen. al heb ik zo'n sterk vermoeden waarom.
ja dat zowel want de sprinters willen niet dat anderen aanvallenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het nu compleet zinloos is misschien?
Dat jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:21 schreef DeMessias het volgende:
http://www.nusport.nl/opm(...)-ploegentijdrit.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |