Heeft Rabo hem niet mee genomen naar de Tour???? WTFquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die start morgen in de Ronde van Oostenrijk
Ik vind het ook straf! Hoe is dat mogelijk hé!? Gesink dicteert.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Heeft Rabo hem niet mee genomen naar de Tour???? WTF
echt he wat een dikke homos jonge vieze flikkers kan toch nie hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!!! Een renner meenemen die niet meer bij je rijdt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.
Niet meer??? Oh dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Nober het volgende:
We zitten al binnen 40km van de aankomst, het wordT langzamerhand interessant.
Er gebeurt ook niet zo veel hehquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk worden de troll-posts de volgende etappes wat minder.
Ik allang. Ervan uitgaand dat de drie vluchters punten hebben gehaald en vervolgens tevreden zijn voor vandaag...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
De kopgroep gaat het niet halen, wie had dat verwacht zeg
Uiteraard, denk pas rond half 6.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik moest even wat doen tussendoor, maar ben nog gewoon ruim op tijd voor de finish
Ja, iedereen wel denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik allang. Ervan uitgaand dat de drie vluchters punten hebben gehaald en vervolgens tevreden zijn voor vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |