12:15?? Gekkenhuis, ook al is het de eerste etappe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze begonnen om kwart over 12 met uitzenden. En het is de eerste etappe van de Tour.
ploegentijdrit he, denk dat die ook dan pas startquote:
Mogen ze dat even zelf bepalen? Daarnaast is de eerste etappe al jaren compleet live.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef Nober het volgende:
[..]
12:15?? Gekkenhuis, ook al is het de eerste etappe.
Als Rabo vorige jaar niet had gewacht, won Menchov de tour.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Cancellara iedereen al gezegd dat ze moeten wachten op Linus?
Ik viel net van mijn stoel toen ik dat hoordequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
Jérôme Vincent. Ze corrigeren elkaar ook totaal niet he.
Vroeger startte de live-uitzending danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:29 schreef FredvZ het volgende:
50km voor de finish: we zijn begonnen aan de finale...
Definieer vroeger? Als kind zat ik ook al hele dagen naar de tour te kijken.quote:
Jaren stillekesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Definieer vroeger? Als kind zat ik ook al hele dagen naar de tour te kijken.
Herbert vertelt (volgens mij moet dit met een t) helaas helemaal niets meer over de bezienswaardigheden.quote:
Maar prentjes posten heeft ook geen nut zonder uitleg; wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Herbert verteld helaas helemaal niets meer over de bezienswaardigheden.
VertelTquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:33 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Maar prentjes posten heeft ook geen nut zonder uitleg; wat mij betreft.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk met oortjes, het moderne wielrennen en voorspellen over welke misers ze tweets gaan krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Die start morgen in de Ronde van Oostenrijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Let op Menchov, waar is Menchov???
Moet ik er nog sarcasme-tags achter zetten? Dit was een overduidelijke imitatie van Dijkstraquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die start morgen in de Ronde van Oostenrijk
I know, maar voor de mensen die dat niet wisten, heb ik dat bij dezen ook verhelderd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet ik er nog sarcasme-tags achter zetten? Dit was een overduidelijke imitatie van Dijkstra
Ik verwacht wel veel van Sastre deze Tour...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet ik er nog sarcasme-tags achter zetten? Dit was een overduidelijke imitatie van Dijkstra
Gewoon illegaal meerijden, dan heeft niemand iets in de gaten...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik verwacht wel veel van Sastre deze Tour...
Dat dacht iedereen vorig jaar, maar Wiggins viel buiten de top-10...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:46 schreef debeterebob het volgende:
Om eerlijk te zijn krijg ik sterk het idee dat Dijkstra en Ducrot een consensus hebben bereikt dat Wiggins het gaat maken. "Let vooral ook op Wiggins'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |