+ veelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik wil een cultheld als kennie van hummel terug
Westra is ook een soort van cultheld. Die man was toch stratenmaker volgens het verhaal van het duoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik volg ze soms niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Westra is ook een soort van cultheld. Die man was toch stratenmaker volgens het verhaal van het duo
Ik dacht dat dat over de Fransman ging in de kopgroep Quemedinges Gaat wel degelijk over Lieuwe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Westra is ook een soort van cultheld. Die man was toch stratenmaker volgens het verhaal van het duo
Rob Ruigh wellicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt ie nou alweer??quote:
DeTankquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Da's daar elk jaar, als ze de finish naderen beginnen ze over het nieuwe wielrennen (ik zeg het maar vast).quote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's daar elk jaar, als ze de finish naderen beginnen ze over het nieuwe wielrennen (ik zeg het maar vast).
Zijn nog steeds bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ik wil geen discussie aanzwengelen, maar...
nu 5 minuten discussie
Ik snap sowieso niet waarom ze al om half 2 begonnen met uitzenden, het is geen bergetappe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:20 schreef kesselman het volgende:
hebben jullie enig idee hoe moeilijk het is om een uitzending van 5 uur vol te lullen als er geen ruk gebeurd??
Ze begonnen om kwart over 12 met uitzenden. En het is de eerste etappe van de Tour.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze al om half 2 begonnen met uitzenden, het is geen bergetappe.
12u15 zaten ze al op tv...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze al om half 2 begonnen met uitzenden, het is geen bergetappe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |