Heeft Rabo hem niet mee genomen naar de Tour???? WTFquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die start morgen in de Ronde van Oostenrijk
Ik vind het ook straf! Hoe is dat mogelijk hé!? Gesink dicteert.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Heeft Rabo hem niet mee genomen naar de Tour???? WTF
echt he wat een dikke homos jonge vieze flikkers kan toch nie hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!!! Een renner meenemen die niet meer bij je rijdt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.
Niet meer??? Oh dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn aangezien die niet meer bij Rabo fietst.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Nober het volgende:
We zitten al binnen 40km van de aankomst, het wordT langzamerhand interessant.
Er gebeurt ook niet zo veel hehquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk worden de troll-posts de volgende etappes wat minder.
Ik allang. Ervan uitgaand dat de drie vluchters punten hebben gehaald en vervolgens tevreden zijn voor vandaag...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
De kopgroep gaat het niet halen, wie had dat verwacht zeg
Uiteraard, denk pas rond half 6.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik moest even wat doen tussendoor, maar ben nog gewoon ruim op tijd voor de finish
Ja, iedereen wel denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik allang. Ervan uitgaand dat de drie vluchters punten hebben gehaald en vervolgens tevreden zijn voor vandaag...
Lees even de tourselecties op de letour.fr site als je het niet zeker weet, lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:56 schreef Temlin het volgende:
Mensen die alleen tour kijken en niets van de ploegen weten meteen als troll bestempelen.
Zit niet constant te kijken, maar ik heb hem nog niet gezien..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:58 schreef Gramulanion het volgende:
Is Contador eigenlijk al in beeld geweest?
Schakel over naar één, daar weet Michel te zeggen dat Urtasun de snelste van de selectie is. Geen idee of het waar is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:00 schreef TheArt het volgende:
Pablo PerezNee ongelooflijke dombo's. Je hebt Ruben Perez en Alan Perez. Dit is Pablo Urtasun.
Oh, jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Serieus? Normaal is het te steil voor Cavendish.
Ik bekijk beide, één op de tv en de NOS via de stream. Overigens is Urtasun samen met Ruben Perez de rapste ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Schakel over naar één, daar weet Michel te zeggen dat Urtasun de snelste van de selectie is. Geen idee of het waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |