Een blikje Coca Cola uiteraard, een granenreep, een taartje en een banaantje. En een bidon water om de boel weg te spoelen.quote:
Heel stijlvol gemaakt die kampioenstruitjes daar, helemaal opgaand in de stijl van het tenue van de ploeg. Maar kampioenstruitjes moeten gewoon goed opvallen en helemaal in de nationale kleuren zijn. Normaal vind ik zelf een stijlvol shirt ook wel belangrijk maar als het op de kampioenstruien gewoon de nationale kleurenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:23 schreef franklop het volgende:
die kampioenstrui van Cancellara is dan wel weer mooier dan die van Rojas, mar toch...
waarom geen bolletje etenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Een blikje Coca Cola uiteraard, een granenreep, een taartje en een banaantje. En een bidon water om de boel weg te spoelen.
Sharapovaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:29 schreef Madhouse11 het volgende:
Op Radio Tour doen ze eventjes verslag van Wimbledon. Kon alleen de verslaggever niet horen door Sharapova.
Ik heb hier twee schermen, gevuld met tourmeukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
GA DAN DE TOURTICKER OF NOS VOLGEN HALVE ZOLEN
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:29 schreef Madhouse11 het volgende:
Op Radio Tour doen ze eventjes verslag van Wimbledon. Kon alleen de verslaggever niet horen door Sharapova.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:34 schreef FredvZ het volgende:
Nou is mijn vriendin boos omdat ik na het nuttigen van het taartje, banaantje en blikje de verpakkingsmaterialen links en rechts weggooide...
Ach, bij Tourcoach heb ik hem er gewoon bijzitten hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
sprintersbal, beter voor de dagpoule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |