SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
lolwut
Vanwaar die Ibo-mood opeens?quote:
Ha dat heb je me verteld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wajooooo hoe weten jullie dat mijn memleket Gastamonu is
Tevens:
[ afbeelding ]
My man, jij snapt het helemaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ibo is held, man vangt nog meer kogels dan 50 Cent.
Ikquote:
GMTAquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Levolution het volgende:
Just making conversation, wie gaan er later allemaal in een Turks bergdorpje wonen om daar met je herdershond die je Garip hebt genoemd hele dagen in naaldbossen te spenderen en op konijnen(vlees) te jagen?
Mijn herdershond in Turkije, genaamd Jordy (quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Levolution het volgende:
Just making conversation, wie gaan er later allemaal in een Turks bergdorpje wonen om daar met je herdershond die je Garip hebt genoemd hele dagen in naaldbossen te spenderen en op konijnen(vlees) te jagen?
Jordyquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn herdershond in Turkije, genaamd Jordy (), is helaas overleden. Dus helaasch zal dat niet meer gaan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef AlfredJodocus het volgende:
Jordy was de laatste hond op de wereld
Geen hond zal Jordy kunnen vervangen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jordy!
Waarom zal het niet meer gaan? Was Jordy de laatste hond op de wereld?
Wat een lieverd, mijn opa in Turkije had ook van die herdershonden, wat zijn die beesten trouw en beschermend zeg. ÇITI en YAMAN heetten ze.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen hond zal Jordy kunnen vervangen.!
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief uyy
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief uyy
Inderdaad erg beschermend! Tof, heb je foto's?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een lieverd, mijn opa in Turkije had ook van die herdershonden, wat zijn die beesten trouw en beschermend zeg. ÇITI en YAMAN heetten ze.
Maar wie zorgde er voor Jordy als jij niet in TR was dan?
Geen foto's helaas, is alweer lang geleden. Goeie ouwe köytijden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Inderdaad erg beschermend! Tof, heb je foto's?
Mijn oma, en als die in Nederland was een oud tante.
Hij lag er zo lief.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij dacht 'hm hij zit vast achter de kast laat ik maar een foto nemen' ipv hem helpen?
Vind hem eigenlijk maar grauw aan de buitenkant, dan liever dit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nieuwkomer op de UNESCO Werelderfgoedlijst.
Wow, erg mooi.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk maar grauw aan de buitenkant, dan liever dit.
Wat een lieve bazen hond!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief uyy
http://www.dagjeweg.nl/ni(...)wste%20werelderfgoedquote:Ontdek het nieuwste werelderfgoed
Uitbreiding van de Werelderfgoedlijst #UNESCO
29 juni 2011CultuurPerzische tuinen, Duitse beukenbossen en paalwoningen in de Alpen. Het Werelderfgoedcomité van UNESCO voegde in totaal al 25 locaties toe aan de Werelderfgoedlijst.
Tot en met woensdag vergadert het Werelderfgoedcomité over de lijst met werelderfgoed. Al 25 locaties met bijzondere culturele en historische waarde kregen de afgelopen dagen een felbegeerd plekje op de prestigieuze lijst. Zo zijn de resten van een reeks verlaten dorpen in Syrië op de lijst geplaatst. Ook locaties in de Verenigde Arabische Emiraten, Iran en Spanje wisten een plekje te bemachtigen. Uit Turkije behaalde de Selimiyemoskee de status van werelderfgoed. In totaal is de lijst dit jaar al uitgebreid met 21 culturele locaties.
Natuur
Het comité voegde ook natuurschoon uit verschillende landen toe aan de Werelderfgoedlijst. De Nigaloo Coast in Australië, de Ogasawara Eilanden in Japan en het Kenya Lake System in the Great Rift Valley in Kenia kregen een vermelding op de lijst. De Werelderfgoedlijst van UNESCO bestaat nu uit 936 locaties, waarvan 183 natuurgebieden, 725 culturele locaties en 28 gemixte.
Nederlands erfgoed
Vorig jaar kreeg de Amsterdamse grachtengordel nog een plekje op de Werelderfgoedlijst. Dit jaar zijn er geen Nederlandse inzendingen. Het totale aantal werelderfgoederen in Nederland staat nu op negen.
http://whc.unesco.org/en/listquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:48 schreef Weissman het volgende:
Ik ben 12, wat is een goedwereldverf ?
Griekse en Armeense voorouders?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Che_ het volgende:
Uitslagen DNA test bekend. Turkse vriend had ook gedaan. Resultaten wellicht schokkend.
Van hem? Nee, gewoon Mongools. Maar dat had ik hem nog verteldquote:
Moet je het volgende eens enteren in je adresbalk:quote:
1 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0); |
NIET DOEN HOOR. IS VIRUSquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je het volgende eens enteren in je adresbalk:
[ code verwijderd ]
Hahaha, kleeurtjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik krijg koppijn van dit lettertype.
Wat is deze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Veel plezierrrquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:05 schreef AlfredJodocus het volgende:
Groetjes uit het zonnige Istanbul. Hotel wifi ftw
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.quote:
True, true..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.
A zemmel. Niet doen mensen! Dan wordt je lettertype Comic Sans MS!quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.
A bezem, stoffer en blik!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:33 schreef Julis het volgende:
[..]
A zemmel. Niet doen mensen! Dan wordt je lettertype Comic Sans MS!
Als je die code in je browser (iphone) plakt krijg je kekke kleurenquote:
Aha. Kreeg zelf niets te zien op de standaard browser op m'n Desire HD. Wel tof dat het werkt op een iPhone. Toont-ie ook alles in Comic Sans MS of zie je alleen de kleuren veranderen?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je die code in je browser (iphone) plakt krijg je kekke kleuren.
Nee, helaas geen Comic Sans maar wel Times New Roman (?):quote:Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha. Kreeg zelf niets te zien op de standaard browser op m'n Desire HD. Wel tof dat het werkt op een iPhone. Toont-ie ook alles in Comic Sans MS of zie je alleen de kleuren veranderen?
Heul veul dingen.quote:
Die film hadden ze vorig jaar ook uitgezonden. Blijkbaar zijn er veel kijkers.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:52 schreef AlfredJodocus het volgende:
Kanal D zendt Zoop in Zuid Amerika ofzo uit, Turks gedubt, hilarisch
Nagesynchroniseerde films/series moeten zo ontzettend verdwijnen van deze aardbol. Ze hebben wat mij betreft gewoon geen bestaansrecht, zo slecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Die film hadden ze vorig jaar ook uitgezonden. Blijkbaar zijn er veel kijkers.
QFTquote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nagesynchroniseerde films/series moeten zo ontzettend verdwijnen van deze aardbol. Ze hebben wat mij betreft gewoon geen bestaansrecht, zo slecht.
Ik zei het toch! Dat lukte mij dus ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
zarGon, hoe zet ik die verdomde comic sans zooi weer uit.
Bwhahahaha!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
zarGon, hoe zet ik die verdomde comic sans zooi weer uit.
Besmet mij ook eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Dat lukte mij dus ook niet. Vervloekt!
GS formasiquote:Op zondag 3 juli 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Selam, willen jullie nog iets van turkije?
Echt joh, die mentaliteit van febe supporters ook. Biz batiyorsak onlarda batsinquote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef xminator het volgende:
Hele turkse voetbalwereld is kapot, zowel bursa als gs als bjk en trabzon horen ook gedegradeerd te worden.
Aaight damar. Jilet modus aan !!quote:
Met mij wel boi, maar daar niet meer denk ikquote:Op zondag 3 juli 2011 19:52 schreef xminator het volgende:
_!! weisseman ermeense boy alles goed jongoe
Vakantie vieren jongoehhquote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met mij wel boi, maar daar niet meer denk ik
Wat dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Grootste voetbalschandaal uit de Turkse geschiedenis! Mogelijke degradatie voor Fenerbahçe. Aziz Yildirim en een hoop andere lui uit de voetbalwereld zijn gearresteerd.
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef xminator het volgende:
Turkse bussen zijnnzo modern en relaxed i love it
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dolmuş altijd nummer bir, lan, altijd.
Dat dus langer en obvious meer ervaring.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Die Russinnen waren allemaal wel erg lang vergeleken met de Turkse dames. De Turken hebben niet of nauwelijks een rebound kunnen pakken. Maar goed, een tweede plek is natuurlijk ook erg mooi.
Echt heerlijk haha, alleen volgende keer wel bij kadikoy halen ( lekkerste van de wereld).quote:
http://hosted.ap.org/dyna(...)=2011-07-03-16-03-06quote:In a nod to Quebeckers, Kate wore a dark blue lace Jacquenta dress by the designer Erdem. It was the second time during the trip that she wore a dress from the collection of the Montreal-born, London-based Erdem Moralioglu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Erdem_Moral%C4%B1o%C4%9Fluquote:Biography
Moralioğlu was born in in Montreal, Canada to a Turkish father and an English mother
Ik vind de opgeruimde layout wel erg nice van Google+. En geen Maffia wars, Farmville, apps, tientallen uitnodigingen van "groepen", etc.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef zarGon het volgende:
Zo, eindelijk een G+-account!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ja, het ziet er heerlijk clean uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind de opgeruimde layout wel erg nice van Google+. En geen Maffia wars, Farmville, apps, tientallen uitnodigingen van "groepen", etc.
De android-App werkt beter dan de Facebook-app. Huddle lijkt mij wel grappig, een beetje a la whatsapp, dus misschien niet zo veel toegevoegde waarde. Vraag mij alleen of hoeveel mensen van plan zijn over te stappen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, het ziet er heerlijk clean uit!.
Die circles werken ook nog eens makkelijk!. Dadelijk de Android-app maar eens proberen.
Een beetje "back to basics", maar dan op een slimme manier geïmplementeerd. Geen nutteloze likes van I LIKE IT WHEN MY MOMMY TUCKS ME INTO BED!!!!! I LAUGH WHEN SOMEONE FALLS DOWN!!!! etc.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen hyves, feyisbug, twitter, ping, lastfm, flicker, whatsapp of dergelijke.
Alleen Fok! en msn
Kunnen jullie mij de meerwaarde van G+ uitleggen ? Mss ga ik dat wel proberen
Hmmkay.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje "back to basics", maar dan op een slimme manier geïmplementeerd. Geen nutteloze likes van I LIKE IT WHEN MY MOMMY TUCKS ME INTO BED!!!!! I LAUGH WHEN SOMEONE FALLS DOWN!!!! etc.
Circles zijn ook wel handig, en het is makkelijk om dingen te delen met alleen specifieke mensen.
Ik vind het echt prachtig dat G+-circles werkt als Gmail-labels. Je kunt een persoon toevoegen aan meerdere circles (kringen).quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje "back to basics", maar dan op een slimme manier geïmplementeerd. Geen nutteloze likes van I LIKE IT WHEN MY MOMMY TUCKS ME INTO BED!!!!! I LAUGH WHEN SOMEONE FALLS DOWN!!!! etc.
Circles zijn ook wel handig, en het is makkelijk om dingen te delen met alleen specifieke mensen.
Was met friend lists toch ook zoquote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig dat G+-circles werkt als Gmail-labels. Je kunt een persoon toevoegen aan meerdere circles (kringen).
Geen idee, ik heb Facebook nooit (intensief) gebruikt. Heb daar alleen maar een account om rond te kunnen kijken.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Kapot gayquote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse serie altijd nummer bir lan, altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Breaking Ba dis een goede serie trouwens. Zit op S02
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Is goed, Anadolu çocuğu!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:44 schreef AlfredJodocus het volgende:
Zo en nu naar Anadolu, voorlopig geen interwebz
Als ik terugben wil ik ook een uitnodiging voor goegel ploes
Uitnodigen is toch hetzelfde als een email-only contactpersoon toevoegen aan een cirkel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, Anadolu çocuğu!
Mocht er iemand een uitnodiging willen, stuur een DM/PM en ik nodig je uit. (Het kan even duur voordat een invite binnenkomt.)
Een bericht sharen met een persoon/e-mailadres! Die personen krijgen dan een e-mailbericht met een uitnodiging om het bericht dat je hebt geshared te lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uitnodigen is toch hetzelfde als een email-only contactpersoon toevoegen aan een cirkel?
Done!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat het makkelijker voor jou is om mij te vinden dan voor mij om jou te vinden.
Volgens mij moet je dan een bericht sturen naar alleen die persoon. Bij mijn weten is er in ieder geval (nog) geen 'wall' zoals op Facebook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, je kan ook niet op iemands wall posten? Dus het doel is dus echt voornamelijk specifieke dingen met specifieke mensen delen?
True that. Ik wou je er alleen op wijzen (mocht je het ingeschakeld hebben).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, alhoewel instant uploads alleen in een privé-folder verschijnen heb ik er totaal geen behoefte aan om elke gemaakte foto op internet te zetten en/of te delen met anderen.
Precies. Dat is toch iets te veel informatie prijsgeven. En meer iets voor breezahtjes die elke Frappalappacino van Starbucks die ze drinken postenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
True that. Ik wou je er alleen op wijzen (mocht je het ingeschakeld hebben).. Ik had het zelf namelijk wel ingeschakeld, zonder te lezen wat het deed.
. Eens in de cloud, altijd in de cloud. Geen behoefte aan.
Ja, had om video's te testen een video geüpload en je ziet inderdaad alleen een plaatje (thumbnail). Komt nog vast wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Filmpjes in de stream afspelen vanaf je telefoon werkt ook niet.
[..]
Precies. Dat is toch iets te veel informatie prijsgeven. En meer iets voor breezahtjes die elke Frappalappacino van Starbucks die ze drinken posten.
Almere, in een Arabische winkeltje hebben ze wat van die Turkse producten. Ik kijk morgen wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
Vandaag er achter gekomen dat mijn favo gofret die ik zolang zocht niet in NL leverbaar is![]()
Kan iemand mij dit leveren ? Tegen betaling uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Almere, in een Arabische winkeltje hebben ze wat van die Turkse producten. Ik kijk morgen wel.
Lekker, nu in koy op de balkon lekker aan de cola, cekirdek, baklava e.d. Kom er ook bij zou ik zeggenquote:
De geur van verse koeienmest op straat! Heerlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker, nu in koy op de balkon lekker aan de cola, cekirdek, baklava e.d. Kom er ook bij zou ik zeggeninet via telefoon erbij what else
Koy <3quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De geur van verse koeienmest op straat! Heerlijk!Plus ijskoud water drinken uit de çeşme op het centrale plein!
![]()
Heb je voorkeur voor andere ETI koekjes als die er niet is?quote:
Heerlijk haha.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker, nu in koy op de balkon lekker aan de cola, cekirdek, baklava e.d. Kom er ook bij zou ik zeggeninet via telefoon erbij what else
Die ETI koekjes zijn best goodlife, ja.quote:
Of fruit kopen, met daadwerkelijk: smaakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De geur van verse koeienmest op straat! Heerlijk!Plus ijskoud water drinken uit de çeşme/pınar op het centrale plein!
Of met de hele familie mangal doen op de groene heuvels achter het dorp! Priceless!
![]()
Fruit kopen lol.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of fruit kopen, met daadwerkelijk: smaak
Haha oke is goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heerlijk haha.is goed, koop jij mijn ticket?
Welk abo heb je genomen? Zag je topic, best goedkoopmisschien moet ik dat ook maar doen.
Mijn familie heeft veelal appartementen en zij met tuinen hebben alleen een zwembad en kangal beesten in de tuin en geen fruitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Fruit kopen lol.
Zelf fruit plukken uit de tuin.![]()
Eerst denk je 'hé, wat zien die er misvormd uit', maar dan besef je dat dat zo hoort (met fruit dat niet volgespoten is met allerlei middelen).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of fruit kopen, met daadwerkelijk: smaak
Oke, tot over een paar uur danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha oke is goed
Heb het geupdate mn andere topic. Ben een beetje genaaid mja 4tl maar
Maak er maar 10 uur oid van je mot nog de otobus inquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke, tot over een paar uur dan
Mwah valt wel mee, dit is goedkoper dan een router kopen (wat ik eerst van plan was) en je hebt overal internet.
Goed zo.quote:
Pehh zo lang..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Maak er maar 10 uur oid van je mot nog de otobus in
Haha ja die Turkse tabs slaan soms echt nergens opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed zo.
Ben net weer een paar dagen wat meer gaan spelen na een paar maanden bijna niet. Wilde Kayip van Athena leren, maar die Toerken die daar tabs voor schrijven zijn blind of doof. Heb in elk geval de goede manier uit weten te vogelen om dat intro-deuntje te spelen.
Welke gitaar had je ook alweer?
Oeh die is mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ja die Turkse tabs slaan soms echt nergens op.. Kan je die tab doorsturen?
http://www.thomann.de/nl/fender_ja90_jim_adkins_ct.htm![]()
en nog die Ibanez die jij ook hebt gehad.komt nog een akoestische bij binnenkort
![]()
Ga je je gitaar meenemen naar Turkije?
Thanksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh die is mooi. Sowieso Telecasters
.
Ik zal hem morgen even opschrijven.
Wat betekent "dikkat" trouwens, ik moest steeds lachen toen ik dat op het consulaat overal zag staan. Dikke kat
.
Luie!!quote:
Haha oke dat klinkt niet zo slecht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Luie!!
Zit in een stoel, krijg zoveel koude drankjes/ warme drankjes als je wilt, zoveel koekjes als je wilt, ijs eten, kijk de nieuwste films, luister allerlei soort muziek of kijk gewoon tv, ga op het internet of ga uitgestrekt slapen. 5 uurtjes met de bus zo voorbij
We zullen zien. Het verbaast mij dat fok! niet is geblokkeerd in Turkije, met al die nare reacties over Ataturk en Turken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé Wik, je blijft toch wel FOK!ken in Turkije? Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen/ervaringen daar.
Thanks, klinkt wel goed ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça:
http://dl.dropbox.com/u/2813177/Kayip.pdf
Lang niet compleet, maar een stuk beter dan wat er tot nu toe voor was geschreven. Volgens mij is dat intro-deuntje bijna perfect. Strummen en precieze volgorde moet je zelf maar uitvogelen.
[..]
We zullen zien. Het verbaast mij dat fok! niet is geblokkeerd in Turkije, met al die nare reacties over Ataturk en Turken.![]()
En vergelijk dat eens met deze: http://www.akormerkezi.co(...)tab_sarki-jtvfn.htmlquote:
QFTquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef xminator het volgende:
Wat is het heerlijk om uit de tuin verse groenten te plukken en deze op te eten tijdens het ontbijt.
Helaas, die was er niet. Hij kon het wel bestellen dus we zien hoelang dat zal durenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
Vandaag er achter gekomen dat mijn favo gofret die ik zolang zocht niet in NL leverbaar is![]()
Kan iemand mij dit leveren ? Tegen betaling uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit die Turkse Walmart.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Helaas, die was er niet. Hij kon het wel bestellen dus we zien hoelang dat zal duren.
Zie je iets anders wat je lekker lijkt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Excuses nog, kon gister niet langs gaan.
uh nee dankjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor andere ETI koekjes als die er niet is?
Ik ben benieuwd waar hij het vandaan gaat halen aangezien de ETI-leverancier in NL die koekjes niet heeft/ niet importeert.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Helaas, die was er niet. Hij kon het wel bestellen dus we zien hoelang dat zal duren.
Zie je iets anders wat je lekker lijkt?
The fuckquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Dank jullie wel, deze boy is nu 20. Ik word oud, tijd voor een quarter-life crisis en zo.
Hahaha. Nope. Ik zag het staan op mijn Hotmail.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Dank jullie wel, deze boy is nu 20. Ik word oud, tijd voor een quarter-life crisis en zo.
Julis, hoe wist je dat eigenlijk? Zo'n goed geheugen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Geen idee Weissman, misschien nog wat op voorraad of van België/Duitsland. Of hij wou dat ik uit zijn winkel ging en stopte met foto's maken van koek.
Die kijken altijd ernstig, grappen over piramides en pallestijnen doen het zelden goed bij zequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Bij mij waren het Egyptenaren die mij zat waren haha.
Haha maar ze zijn, zonder dat veel het weten, heel vriendelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kijken altijd ernstig, grappen over piramides en pallestijnen doen het zelden goed bij ze
Oh.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Nope. Ik zag het staan op mijn Hotmail.
Ik heb het perfecte bijbaantje gevonden! Dat ik hier niet eerder op gekomen ben. Gewoon van m'n hobby m'n baan maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Kakpizza het volgende:
Heb 2 weken knoflook gepelt voor 1,25 per kistje....
Godverdomme niet zeuren TS, ontevreden kind.
Gefeliciteerd! en Wat Ayça vraagtquote:Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Al mijn bachelorvakken gehaald en ik mag komend collegejaar aan mijn master beginnen! Wat een mooie dag!
Erik Jan Zurcher.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, zijn er hier eik nederlanders die Turks geleerd hebben?
Zijn er uberhaupt N'landers die Turks spreken?
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn er intolerante figuren, die zogenaamd tolerant zijn en vervolgens op een Turks subforum ronddwalen?
quote:
Dank! De master van mijn eigen opleiding: Organisation Studies/Organisatiewetenschappen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! en Wat Ayça vraagt.
Bilgisayarin arkalarinda, forum.fok.nl larda cocuklar okuyorlar puskevit yediklerini kahkaha yaptiklarini, weissman annesine gidip derki bizim niye puskevitimiz yok bana niye puskevit almiyorsun anneee!!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef Ayca het volgende:
Sst straks wordt Weissman jaloers en krijg je puskevit taferelen.
Een grote boem ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
Succesvolle operatie in Cyprus door MIT vandaag
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Bilgisayarin arkalarinda, forum.fok.nl larda cocuklar okuyorlar puskevit yediklerini kahkaha yaptiklarini, weissman annesine gidip derki bizim niye puskevitimiz yok bana niye puskevit almiyorsun anneee!!
Ja, ik maar van kinds af al dus dat was makkelijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, zijn er hier eik nederlanders die Turks geleerd hebben?
Zijn er uberhaupt N'landers die Turks spreken?
MIT standaard altijd nummer Bir.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
Succesvolle operatie in Cyprus door MIT vandaag
Ik ging stuk op het eind, bij "Yürüyün bakkala".quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Bilgisayarin arkalarinda, forum.fok.nl larda cocuklar okuyorlar puskevit yediklerini kahkaha yaptiklarini, weissman annesine gidip derki bizim niye puskevitimiz yok bana niye puskevit almiyorsun anneee!!
weheh hij gelooft het nog ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fener is kampioen, gaat CL spelen en blijft in de competitie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou... zo vast staat het ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat staat gewoon vast. Volg je het nieuws wel?
quote:UEFA'dan beklenen açıklama geldi
UEFA, Türkiye Futbol Federasyonu'nun Avrupa Kupaları için verdiği listeyi onayladığını açıkladı. Ancak kulüplerin şike yaptıkları tespit edilirse ihraç edilecekleri de belirtildi.
Milliyet Spor
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen naar Harry Potter!
Eindelijk stoppen ze met HPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen naar Harry Potter!
Jeej ik ga ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk heb je beide versies. Dublaj is zo gaar, volgens mij zijn het altijd 3 dezelfde mensen die elke film inspreken ..quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
In TR gaan.... is dat dan een originele versie of spreekt Harry dan opeens Turks
Lol ja zelfde hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:57 schreef xminator het volgende:
Ik wil ook gaan alleen om het feit dat ik naar 7.1 werd meegenomen door iemand.. 7.1 had geen einde fml..
Hier in tr gaan ( 6 tl = 2.7 euro oid. ) of in nl hmmm
Dan neem ik er meteen een pathe unlimited bij, zit volged half jaar toch pal naast de pathequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol ja zelfde hiermja was toch gratis, maar nu wil ik t eind wel weten
![]()
Nahh zou gewoon in NL gaan.
Naast welke pathe?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan neem ik er meteen een pathe unlimited bij, zit volged half jaar toch pal naast de pathe
Niks van meegekregen.. waren er doden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:45 schreef xminator het volgende:
Gister aardbeving meegemaakt in eskisehir ( beter gezegd ik had niks gemerkt, hoorde het pas in de avond)
Bijlmerquote:
Waarom ga je daar heenquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Bijlmer![]()
En in haarlem is er een geopend redelijk dichtbij danna een paar films heb je de kosten er al uit
Awwwwhhhhh, toch geen grote mensenstadquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je daar heen?
Die in Alkmaar zou ook pathe worden maar ging op t laatste moment toch niet door.![]()
Klopt, alleen in arena komen Turkse films regelmatig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef WammesWaggel het volgende:
ArenA hebben ze ook Turkse films
Zelf onlangs een Surinaamse film bekeken, met mijn PUC
Mijn school zit er pal naast, dus na school een film pakken is zo gepiept. En tegenwoordig heb je overal bijna een pathe :pquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je daar heen?
Die in Alkmaar zou ook pathe worden maar ging op t laatste moment toch niet door.![]()
Bijlmerquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, alleen in arena komen Turkse films regelmatig.
[..]
Mijn school zit er pal naast, dus na school een film pakken is zo gepiept. En tegenwoordig heb je overal bijna een pathe :p
En arena is toch wel een van de betere pathes
Wat is er mis met de bijlmer
Whehequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:16 schreef xminator het volgende:
Nu je droom zegt, ik had je mijn rare ervaring nog niet verteld
nja, doordeweeks in de middag is het best normaal daar..quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bijlmer. Alsof je in een ghetto in de VS, Suriname of Africa een film kijkt.
na de vakantie als ik het nog kan herinnerenquote:
True, dan is de wekker nog niet afgegaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
nja, doordeweeks in de middag is het best normaal daar..
[..]
na de vakantie als ik het nog kan herinneren![]()
![]()
Ja daaagquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
nja, doordeweeks in de middag is het best normaal daar..
[..]
na de vakantie als ik het nog kan herinneren![]()
![]()
Jup, veel stinkende houten plankenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef msnk het volgende:
Xminator ik begrijp dat je op HES zit? Veel Aziatische chicks
HES is echtquote:
Je kunt het geen gym noemen, je doet alleen maar fun activiteiten zoals: bowlen, mountainbiken, duiken, schaatsen e.d.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef msnk het volgende:
[..]
HES is echtDaar krijg je nog gewoon gym en zo
En als je liever hoofddoekjes hebt kun je in de pauzes naar de ROC die er vlak naast staat
Maar ik wist niet dat jij Amsterdammer was
Geeneens Apenkooiquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kunt het geen gym noemen, je doet alleen maar fun activiteiten zoals: bowlen, mountainbiken, duiken, schaatsen e.d.
Zaandam dusquote:Eeuh geen aziaten willen betekend niet dat je hoofddoeken wilt.. Geef mij maar 1 mooie Turkse dame dat is meer dan voldoende..:D
Nja ben geen adammer, maar ben er zo vaak school / stage / gewoon chillen.. dat ik wel een kenner ben..
Mwa zit best veel leuke dingen tussen en je maakt snel kennis met veel andere mensen, het was geloof ik 2 uur per week en je hebt het de eerste twee leerjaren alleen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Geeneens Apenkooi!? Maar je krijgt het iets van 3 uur per week overal in Amsterdam of zo toch? Dus daar zit heel veel meuk tussen lijkt mij.
[..]
Zaandam dus?
Een vriend van mij ging naar de HES, heeft daar zijn verloofde ontmoet dus iedere keer als er een feestje is dan nodigt zij haar vriendinnetjes uit, allemaal net van de boot uit Chinaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Nummer, adres, alles.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn collega, ze was niet blij, wel een goede kont he?![]()
Tunesie komt ze vandaan meen ik
Nee, doe maar liever iets leuksquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef WammesWaggel het volgende:
TT volgende topic: Turken op FOK! #613 gereekst, Turkiye altijd nummer bir
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |