Mijn herdershond in Turkije, genaamd Jordy (quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Levolution het volgende:
Just making conversation, wie gaan er later allemaal in een Turks bergdorpje wonen om daar met je herdershond die je Garip hebt genoemd hele dagen in naaldbossen te spenderen en op konijnen(vlees) te jagen?
Jordyquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn herdershond in Turkije, genaamd Jordy (), is helaas overleden. Dus helaasch zal dat niet meer gaan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef AlfredJodocus het volgende:
Jordy was de laatste hond op de wereld
Geen hond zal Jordy kunnen vervangen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jordy!
Waarom zal het niet meer gaan? Was Jordy de laatste hond op de wereld?
Wat een lieverd, mijn opa in Turkije had ook van die herdershonden, wat zijn die beesten trouw en beschermend zeg. ÇITI en YAMAN heetten ze.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen hond zal Jordy kunnen vervangen.!
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief uyy
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen hond zal Jordy kunnen vervangen.!
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief uyy
Inderdaad erg beschermend! Tof, heb je foto's?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een lieverd, mijn opa in Turkije had ook van die herdershonden, wat zijn die beesten trouw en beschermend zeg. ÇITI en YAMAN heetten ze.
Maar wie zorgde er voor Jordy als jij niet in TR was dan?
Geen foto's helaas, is alweer lang geleden. Goeie ouwe köytijden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Inderdaad erg beschermend! Tof, heb je foto's?
Mijn oma, en als die in Nederland was een oud tante.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |