SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
lolwut
Vanwaar die Ibo-mood opeens?quote:
Ha dat heb je me verteld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wajooooo hoe weten jullie dat mijn memleket Gastamonu is
Tevens:
[ afbeelding ]
My man, jij snapt het helemaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ibo is held, man vangt nog meer kogels dan 50 Cent.
Ikquote:
GMTAquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Levolution het volgende:
Just making conversation, wie gaan er later allemaal in een Turks bergdorpje wonen om daar met je herdershond die je Garip hebt genoemd hele dagen in naaldbossen te spenderen en op konijnen(vlees) te jagen?
Mijn herdershond in Turkije, genaamd Jordy (quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Levolution het volgende:
Just making conversation, wie gaan er later allemaal in een Turks bergdorpje wonen om daar met je herdershond die je Garip hebt genoemd hele dagen in naaldbossen te spenderen en op konijnen(vlees) te jagen?
Jordyquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn herdershond in Turkije, genaamd Jordy (), is helaas overleden. Dus helaasch zal dat niet meer gaan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef AlfredJodocus het volgende:
Jordy was de laatste hond op de wereld
Geen hond zal Jordy kunnen vervangen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jordy!
Waarom zal het niet meer gaan? Was Jordy de laatste hond op de wereld?
Wat een lieverd, mijn opa in Turkije had ook van die herdershonden, wat zijn die beesten trouw en beschermend zeg. ÇITI en YAMAN heetten ze.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen hond zal Jordy kunnen vervangen.!
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief uyy
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief uyy
Inderdaad erg beschermend! Tof, heb je foto's?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een lieverd, mijn opa in Turkije had ook van die herdershonden, wat zijn die beesten trouw en beschermend zeg. ÇITI en YAMAN heetten ze.
Maar wie zorgde er voor Jordy als jij niet in TR was dan?
Geen foto's helaas, is alweer lang geleden. Goeie ouwe köytijden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Inderdaad erg beschermend! Tof, heb je foto's?
Mijn oma, en als die in Nederland was een oud tante.
Hij lag er zo lief.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij dacht 'hm hij zit vast achter de kast laat ik maar een foto nemen' ipv hem helpen?
Vind hem eigenlijk maar grauw aan de buitenkant, dan liever dit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nieuwkomer op de UNESCO Werelderfgoedlijst.
Wow, erg mooi.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk maar grauw aan de buitenkant, dan liever dit.
Wat een lieve bazen hond!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief uyy
http://www.dagjeweg.nl/ni(...)wste%20werelderfgoedquote:Ontdek het nieuwste werelderfgoed
Uitbreiding van de Werelderfgoedlijst #UNESCO
29 juni 2011CultuurPerzische tuinen, Duitse beukenbossen en paalwoningen in de Alpen. Het Werelderfgoedcomité van UNESCO voegde in totaal al 25 locaties toe aan de Werelderfgoedlijst.
Tot en met woensdag vergadert het Werelderfgoedcomité over de lijst met werelderfgoed. Al 25 locaties met bijzondere culturele en historische waarde kregen de afgelopen dagen een felbegeerd plekje op de prestigieuze lijst. Zo zijn de resten van een reeks verlaten dorpen in Syrië op de lijst geplaatst. Ook locaties in de Verenigde Arabische Emiraten, Iran en Spanje wisten een plekje te bemachtigen. Uit Turkije behaalde de Selimiyemoskee de status van werelderfgoed. In totaal is de lijst dit jaar al uitgebreid met 21 culturele locaties.
Natuur
Het comité voegde ook natuurschoon uit verschillende landen toe aan de Werelderfgoedlijst. De Nigaloo Coast in Australië, de Ogasawara Eilanden in Japan en het Kenya Lake System in the Great Rift Valley in Kenia kregen een vermelding op de lijst. De Werelderfgoedlijst van UNESCO bestaat nu uit 936 locaties, waarvan 183 natuurgebieden, 725 culturele locaties en 28 gemixte.
Nederlands erfgoed
Vorig jaar kreeg de Amsterdamse grachtengordel nog een plekje op de Werelderfgoedlijst. Dit jaar zijn er geen Nederlandse inzendingen. Het totale aantal werelderfgoederen in Nederland staat nu op negen.
http://whc.unesco.org/en/listquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:48 schreef Weissman het volgende:
Ik ben 12, wat is een goedwereldverf ?
Griekse en Armeense voorouders?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Che_ het volgende:
Uitslagen DNA test bekend. Turkse vriend had ook gedaan. Resultaten wellicht schokkend.
Van hem? Nee, gewoon Mongools. Maar dat had ik hem nog verteldquote:
Moet je het volgende eens enteren in je adresbalk:quote:
1 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0); |
NIET DOEN HOOR. IS VIRUSquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je het volgende eens enteren in je adresbalk:
[ code verwijderd ]
Hahaha, kleeurtjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik krijg koppijn van dit lettertype.
Wat is deze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Veel plezierrrquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:05 schreef AlfredJodocus het volgende:
Groetjes uit het zonnige Istanbul. Hotel wifi ftw
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.quote:
True, true..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.
A zemmel. Niet doen mensen! Dan wordt je lettertype Comic Sans MS!quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.
A bezem, stoffer en blik!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:33 schreef Julis het volgende:
[..]
A zemmel. Niet doen mensen! Dan wordt je lettertype Comic Sans MS!
Als je die code in je browser (iphone) plakt krijg je kekke kleurenquote:
Aha. Kreeg zelf niets te zien op de standaard browser op m'n Desire HD. Wel tof dat het werkt op een iPhone. Toont-ie ook alles in Comic Sans MS of zie je alleen de kleuren veranderen?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je die code in je browser (iphone) plakt krijg je kekke kleuren.
Nee, helaas geen Comic Sans maar wel Times New Roman (?):quote:Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha. Kreeg zelf niets te zien op de standaard browser op m'n Desire HD. Wel tof dat het werkt op een iPhone. Toont-ie ook alles in Comic Sans MS of zie je alleen de kleuren veranderen?
Heul veul dingen.quote:
Die film hadden ze vorig jaar ook uitgezonden. Blijkbaar zijn er veel kijkers.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:52 schreef AlfredJodocus het volgende:
Kanal D zendt Zoop in Zuid Amerika ofzo uit, Turks gedubt, hilarisch
Nagesynchroniseerde films/series moeten zo ontzettend verdwijnen van deze aardbol. Ze hebben wat mij betreft gewoon geen bestaansrecht, zo slecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Die film hadden ze vorig jaar ook uitgezonden. Blijkbaar zijn er veel kijkers.
QFTquote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nagesynchroniseerde films/series moeten zo ontzettend verdwijnen van deze aardbol. Ze hebben wat mij betreft gewoon geen bestaansrecht, zo slecht.
Ik zei het toch! Dat lukte mij dus ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
zarGon, hoe zet ik die verdomde comic sans zooi weer uit.
Bwhahahaha!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
zarGon, hoe zet ik die verdomde comic sans zooi weer uit.
Besmet mij ook eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Dat lukte mij dus ook niet. Vervloekt!
GS formasiquote:Op zondag 3 juli 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Selam, willen jullie nog iets van turkije?
Echt joh, die mentaliteit van febe supporters ook. Biz batiyorsak onlarda batsinquote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef xminator het volgende:
Hele turkse voetbalwereld is kapot, zowel bursa als gs als bjk en trabzon horen ook gedegradeerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |