Aha. Kreeg zelf niets te zien op de standaard browser op m'n Desire HD. Wel tof dat het werkt op een iPhone. Toont-ie ook alles in Comic Sans MS of zie je alleen de kleuren veranderen?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je die code in je browser (iphone) plakt krijg je kekke kleuren.
Nee, helaas geen Comic Sans maar wel Times New Roman (?):quote:Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha. Kreeg zelf niets te zien op de standaard browser op m'n Desire HD. Wel tof dat het werkt op een iPhone. Toont-ie ook alles in Comic Sans MS of zie je alleen de kleuren veranderen?
Heul veul dingen.quote:
Die film hadden ze vorig jaar ook uitgezonden. Blijkbaar zijn er veel kijkers.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:52 schreef AlfredJodocus het volgende:
Kanal D zendt Zoop in Zuid Amerika ofzo uit, Turks gedubt, hilarisch
Nagesynchroniseerde films/series moeten zo ontzettend verdwijnen van deze aardbol. Ze hebben wat mij betreft gewoon geen bestaansrecht, zo slecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Die film hadden ze vorig jaar ook uitgezonden. Blijkbaar zijn er veel kijkers.
QFTquote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nagesynchroniseerde films/series moeten zo ontzettend verdwijnen van deze aardbol. Ze hebben wat mij betreft gewoon geen bestaansrecht, zo slecht.
Ik zei het toch! Dat lukte mij dus ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
zarGon, hoe zet ik die verdomde comic sans zooi weer uit.
Bwhahahaha!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
zarGon, hoe zet ik die verdomde comic sans zooi weer uit.
Besmet mij ook eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Dat lukte mij dus ook niet. Vervloekt!
GS formasiquote:Op zondag 3 juli 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Selam, willen jullie nog iets van turkije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |