Griekse en Armeense voorouders?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Che_ het volgende:
Uitslagen DNA test bekend. Turkse vriend had ook gedaan. Resultaten wellicht schokkend.
Van hem? Nee, gewoon Mongools. Maar dat had ik hem nog verteldquote:
Moet je het volgende eens enteren in je adresbalk:quote:
| 1 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0); |
NIET DOEN HOOR. IS VIRUSquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je het volgende eens enteren in je adresbalk:
[ code verwijderd ]
Hahaha, kleeurtjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik krijg koppijn van dit lettertype.
Wat is deze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Veel plezierrrquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:05 schreef AlfredJodocus het volgende:
Groetjes uit het zonnige Istanbul. Hotel wifi ftw
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.quote:
True, true..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.
A zemmel. Niet doen mensen! Dan wordt je lettertype Comic Sans MS!quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Zolang hij maar in Tukaja numma een is, is alles gewoon perfect en goed en leuk.
A bezem, stoffer en blik!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:33 schreef Julis het volgende:
[..]
A zemmel. Niet doen mensen! Dan wordt je lettertype Comic Sans MS!
Als je die code in je browser (iphone) plakt krijg je kekke kleurenquote:
Aha. Kreeg zelf niets te zien op de standaard browser op m'n Desire HD. Wel tof dat het werkt op een iPhone. Toont-ie ook alles in Comic Sans MS of zie je alleen de kleuren veranderen?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je die code in je browser (iphone) plakt krijg je kekke kleuren.
Nee, helaas geen Comic Sans maar wel Times New Roman (?):quote:Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha. Kreeg zelf niets te zien op de standaard browser op m'n Desire HD. Wel tof dat het werkt op een iPhone. Toont-ie ook alles in Comic Sans MS of zie je alleen de kleuren veranderen?
Heul veul dingen.quote:
Die film hadden ze vorig jaar ook uitgezonden. Blijkbaar zijn er veel kijkers.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:52 schreef AlfredJodocus het volgende:
Kanal D zendt Zoop in Zuid Amerika ofzo uit, Turks gedubt, hilarisch
Nagesynchroniseerde films/series moeten zo ontzettend verdwijnen van deze aardbol. Ze hebben wat mij betreft gewoon geen bestaansrecht, zo slecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Die film hadden ze vorig jaar ook uitgezonden. Blijkbaar zijn er veel kijkers.
QFTquote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nagesynchroniseerde films/series moeten zo ontzettend verdwijnen van deze aardbol. Ze hebben wat mij betreft gewoon geen bestaansrecht, zo slecht.
Ik zei het toch! Dat lukte mij dus ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
zarGon, hoe zet ik die verdomde comic sans zooi weer uit.
Bwhahahaha!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
zarGon, hoe zet ik die verdomde comic sans zooi weer uit.
Besmet mij ook eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Dat lukte mij dus ook niet. Vervloekt!
GS formasiquote:Op zondag 3 juli 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Selam, willen jullie nog iets van turkije?
Echt joh, die mentaliteit van febe supporters ook. Biz batiyorsak onlarda batsinquote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef xminator het volgende:
Hele turkse voetbalwereld is kapot, zowel bursa als gs als bjk en trabzon horen ook gedegradeerd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |