Ik vind de opgeruimde layout wel erg nice van Google+. En geen Maffia wars, Farmville, apps, tientallen uitnodigingen van "groepen", etc.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef zarGon het volgende:
Zo, eindelijk een G+-account!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ja, het ziet er heerlijk clean uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind de opgeruimde layout wel erg nice van Google+. En geen Maffia wars, Farmville, apps, tientallen uitnodigingen van "groepen", etc.
De android-App werkt beter dan de Facebook-app. Huddle lijkt mij wel grappig, een beetje a la whatsapp, dus misschien niet zo veel toegevoegde waarde. Vraag mij alleen of hoeveel mensen van plan zijn over te stappen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, het ziet er heerlijk clean uit!.
Die circles werken ook nog eens makkelijk!. Dadelijk de Android-app maar eens proberen.
Een beetje "back to basics", maar dan op een slimme manier geïmplementeerd. Geen nutteloze likes van I LIKE IT WHEN MY MOMMY TUCKS ME INTO BED!!!!! I LAUGH WHEN SOMEONE FALLS DOWN!!!! etc.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen hyves, feyisbug, twitter, ping, lastfm, flicker, whatsapp of dergelijke.
Alleen Fok! en msn
Kunnen jullie mij de meerwaarde van G+ uitleggen ? Mss ga ik dat wel proberen
Hmmkay.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje "back to basics", maar dan op een slimme manier geïmplementeerd. Geen nutteloze likes van I LIKE IT WHEN MY MOMMY TUCKS ME INTO BED!!!!! I LAUGH WHEN SOMEONE FALLS DOWN!!!! etc.
Circles zijn ook wel handig, en het is makkelijk om dingen te delen met alleen specifieke mensen.
Ik vind het echt prachtig dat G+-circles werkt als Gmail-labels. Je kunt een persoon toevoegen aan meerdere circles (kringen).quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje "back to basics", maar dan op een slimme manier geïmplementeerd. Geen nutteloze likes van I LIKE IT WHEN MY MOMMY TUCKS ME INTO BED!!!!! I LAUGH WHEN SOMEONE FALLS DOWN!!!! etc.
Circles zijn ook wel handig, en het is makkelijk om dingen te delen met alleen specifieke mensen.
Was met friend lists toch ook zoquote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig dat G+-circles werkt als Gmail-labels. Je kunt een persoon toevoegen aan meerdere circles (kringen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |