quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef zarGon het volgende:
Zo, eindelijk een G+-account!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef zarGon het volgende:
Zo, eindelijk een G+-account!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Kapot gayquote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje "back to basics", maar dan op een slimme manier geïmplementeerd. Geen nutteloze likes van I LIKE IT WHEN MY MOMMY TUCKS ME INTO BED!!!!! I LAUGH WHEN SOMEONE FALLS DOWN!!!! etc.
Circles zijn ook wel handig, en het is makkelijk om dingen te delen met alleen specifieke mensen.
Turkse serie altijd nummer bir lan, altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Breaking Ba dis een goede serie trouwens. Zit op S02
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Is goed, Anadolu çocuğu!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:44 schreef AlfredJodocus het volgende:
Zo en nu naar Anadolu, voorlopig geen interwebz
Als ik terugben wil ik ook een uitnodiging voor goegel ploes
Uitnodigen is toch hetzelfde als een email-only contactpersoon toevoegen aan een cirkel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, Anadolu çocuğu!
Mocht er iemand een uitnodiging willen, stuur een DM/PM en ik nodig je uit. (Het kan even duur voordat een invite binnenkomt.)
Een bericht sharen met een persoon/e-mailadres! Die personen krijgen dan een e-mailbericht met een uitnodiging om het bericht dat je hebt geshared te lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uitnodigen is toch hetzelfde als een email-only contactpersoon toevoegen aan een cirkel?
Done!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat het makkelijker voor jou is om mij te vinden dan voor mij om jou te vinden.
Volgens mij moet je dan een bericht sturen naar alleen die persoon. Bij mijn weten is er in ieder geval (nog) geen 'wall' zoals op Facebook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, je kan ook niet op iemands wall posten? Dus het doel is dus echt voornamelijk specifieke dingen met specifieke mensen delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |