Waarom ga je daar heenquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Bijlmer![]()
En in haarlem is er een geopend redelijk dichtbij danna een paar films heb je de kosten er al uit
Awwwwhhhhh, toch geen grote mensenstadquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je daar heen?
Die in Alkmaar zou ook pathe worden maar ging op t laatste moment toch niet door.![]()
Klopt, alleen in arena komen Turkse films regelmatig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef WammesWaggel het volgende:
ArenA hebben ze ook Turkse films
Zelf onlangs een Surinaamse film bekeken, met mijn PUC
Mijn school zit er pal naast, dus na school een film pakken is zo gepiept. En tegenwoordig heb je overal bijna een pathe :pquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je daar heen?
Die in Alkmaar zou ook pathe worden maar ging op t laatste moment toch niet door.![]()
Bijlmerquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, alleen in arena komen Turkse films regelmatig.
[..]
Mijn school zit er pal naast, dus na school een film pakken is zo gepiept. En tegenwoordig heb je overal bijna een pathe :p
En arena is toch wel een van de betere pathes
Wat is er mis met de bijlmer
Whehequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:16 schreef xminator het volgende:
Nu je droom zegt, ik had je mijn rare ervaring nog niet verteld
nja, doordeweeks in de middag is het best normaal daar..quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bijlmer. Alsof je in een ghetto in de VS, Suriname of Africa een film kijkt.
na de vakantie als ik het nog kan herinnerenquote:
True, dan is de wekker nog niet afgegaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
nja, doordeweeks in de middag is het best normaal daar..
[..]
na de vakantie als ik het nog kan herinneren![]()
![]()
Ja daaagquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
nja, doordeweeks in de middag is het best normaal daar..
[..]
na de vakantie als ik het nog kan herinneren![]()
![]()
Jup, veel stinkende houten plankenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef msnk het volgende:
Xminator ik begrijp dat je op HES zit? Veel Aziatische chicks
HES is echtquote:
Je kunt het geen gym noemen, je doet alleen maar fun activiteiten zoals: bowlen, mountainbiken, duiken, schaatsen e.d.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef msnk het volgende:
[..]
HES is echtDaar krijg je nog gewoon gym en zo
En als je liever hoofddoekjes hebt kun je in de pauzes naar de ROC die er vlak naast staat
Maar ik wist niet dat jij Amsterdammer was
Geeneens Apenkooiquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kunt het geen gym noemen, je doet alleen maar fun activiteiten zoals: bowlen, mountainbiken, duiken, schaatsen e.d.
Zaandam dusquote:Eeuh geen aziaten willen betekend niet dat je hoofddoeken wilt.. Geef mij maar 1 mooie Turkse dame dat is meer dan voldoende..:D
Nja ben geen adammer, maar ben er zo vaak school / stage / gewoon chillen.. dat ik wel een kenner ben..
Mwa zit best veel leuke dingen tussen en je maakt snel kennis met veel andere mensen, het was geloof ik 2 uur per week en je hebt het de eerste twee leerjaren alleen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Geeneens Apenkooi!? Maar je krijgt het iets van 3 uur per week overal in Amsterdam of zo toch? Dus daar zit heel veel meuk tussen lijkt mij.
[..]
Zaandam dus?
Een vriend van mij ging naar de HES, heeft daar zijn verloofde ontmoet dus iedere keer als er een feestje is dan nodigt zij haar vriendinnetjes uit, allemaal net van de boot uit Chinaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Nummer, adres, alles.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn collega, ze was niet blij, wel een goede kont he?![]()
Tunesie komt ze vandaan meen ik
Nee, doe maar liever iets leuksquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef WammesWaggel het volgende:
TT volgende topic: Turken op FOK! #613 gereekst, Turkiye altijd nummer bir
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |