SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat is toch je eigen keuze. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het een overdreven uiting van negativisme, hoe jij hierin staat. Prima dat je geen kinderen wil, maar laat de mensen die ze wél willen dan ook hun waarde, want dat mis ik wel een beetje nu.
ja in de ijstijdquote:
Natuurlijk ontwikkelen zij zich wel. Waarom denk je dat bepaalde instellingen tegenwoordig midden in de dorpen staan? Dat is iig het streven. Waarom denk je dat mensen met een beperking niet meer weggestopt worden? Er worden nog veel fouten gemaakt maar de tijden zijn wel veranderd tegenover vroeger. En toe te staan? Tja, ik zou het schandalig vinden als mensen met beperkingen minder recht op leven hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja, ze leren ermee omgaan dat ze zich niet ontwikkelen. Maar daarom weten ze het nog wel. Een kind van max 7 begrijpt dat.
Verder is het natuurlijk vanuit kostenoogpunt compleet idioot om al die afwijkingen maar toe te staan met alle kosten die erbij komen. Je mag het niet zeggen, maar onze verzekeringen en ziekenkosten zijn ook door dit soort zaken.
Loop ik die mensen hier dan zo erg af te zeiken? Ik zeg alleen dat ik het eens ben met Sedan z'n stelling.... Meer niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het een overdreven uiting van negativisme, hoe jij hierin staat. Prima dat je geen kinderen wil, maar laat de mensen die ze wél willen dan ook hun waarde, want dat mis ik wel een beetje nu.
Haha mij te koudquote:
Het verschil is alleen dat oorlogen toen op kleinere schaal gebeurde... Dat Amerika nu graag overal de baas wilt zijn resulteert in reacties van o.a. moslims wereldwijd.... Nederland heeft nog steeds Code Oranje voor terrorisme... En dat alleen maar omdat Uncle Sam de wereld wil regeren vanwege olie....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
mwah... oorlogen, natuurrampen etc. gebeuren al eeuwen. Ik zou me er niet heel druk om maken.
Ik had het in dit geval over mensen met Down-syndroom. Daar ontstaat dan ruis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk ontwikkelen zij zich wel. Waarom denk je dat bepaalde instellingen tegenwoordig midden in de dorpen staan? Dat is iig het streven. Waarom denk je dat mensen met een beperking niet meer weggestopt worden? Er worden nog veel fouten gemaakt maar de tijden zijn wel veranderd tegenover vroeger. En toe te staan? Tja, ik zou het schandalig vinden als mensen met beperkingen minder recht op leven hebben.
no worries.. er komt vanzelf weer een nieuwe ijstijdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha mij te koud![]()
Do you want a picture of the future? Image a boot on your face forever.
word je lekker nat schat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Vanuit de ethiek kan je de beschavingsgraad aflezen van hoe de maatschappij omgaat met diens verschoppelingen >>> crimineel, mensen met een beperking en ouderen
Wees in ieder geval blij dat je NU leeft.... de middeleeuwen zouden echt niet zo prettig zijn geweest als je nu misschien wel denkt....
BTW het REGENT!!!!!!!!!!!!!!!!
En hard ook hier nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Vanuit de ethiek kan je de beschavingsgraad aflezen van hoe de maatschappij omgaat met diens verschoppelingen >>> crimineel, mensen met een beperking en ouderen
Wees in ieder geval blij dat je NU leeft.... de middeleeuwen zouden echt niet zo prettig zijn geweest als je nu misschien wel denkt....
Nuff said.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker krassen.
Om geen kinderen te nemen omdat de wereld zo kut is vind ik een non-argument. Die vlieger ging 500 jaar geleden ook al niet op. Dat je geen kinderen neemt omdat er al zoveel mensen zijn is dan een betere. Of dat je ze niet neemt omdat het niet in jouw leven past.
Ik vind dat weer zo gemaakt altruïstisch: "ik neem geen kinderen want ik wil hun de wereld niet aandoen". Iets wat niet bestaat kan je ook geen diensten bewijzen. En zoals al ergens is gezegd, het is heel normaal dat je zelf iets moet doen om je leven 'mooi' te maken. Een kind op de wereld zetten in Utopia is niet mogelijk.
Waarom denk je dat er nu een opwarming plaats vindt? Uit onderzoek is gebleken dat een opwarming altijd vooraf ging aan een ijstijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
no worries.. er komt vanzelf weer een nieuwe ijstijd
Vast wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n kulargument. Die heb ik vaker gehoord. We zijn gaan terugkijken naar eerdere beschavingen en gaan dan waardeoordelen uitdelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Oke... dat is waar... maar de impact van een oorlog was vroeger ook heel groot... juist omdat de wereld toen kleiner leek...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat oorlogen toen op kleinere schaal gebeurde... Dat Amerika nu graag overal de baas wilt zijn resulteert in reacties van o.a. moslims wereldwijd.... Nederland heeft nog steeds Code Oranje voor terrorisme... En dat alleen maar omdat Uncle Sam de wereld wil regeren vanwege olie....
wiens?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?
Om het even. Tietenquote:
* -Engel-verzamelt vast kleedjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
Ja en het tegenwoordige probleem is, is dat dingen als voedsel steeds meer in de macht zijn van enkele bedrijven... denk aan een Monsanto..... Dus als je daar geen vriendjes mee bent, dan krijg je ook geen voedsel... en dat dan wereldwijd....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke... dat is waar... maar de impact van een oorlog was vroeger ook heel groot... juist omdat de wereld toen kleiner leek...
Bedenk dat als toen een oogst verwoest werd dat het een zekere hongersnood betekende >>> nu wordt er eventueel voedsel naar toegebracht....
Olie was toen het streven niet.... toen was het streven landjepik of dom machtsvertoon
Ja, omdat die hoogbegaafden het te druk hebben met hun carrière. Eigen schuld dat je dan meer dommeriken hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Aan de andere kant maakt het geen fuck uit, we worden cijfermatig toch overspoeld door mensen met een laag IQ. Die planten zich namelijk beter voor dan de 1.2 die onder NL hoogopgeleiden gebruikelijk is.
Niet droog te föhnen zeker?quote:
Dan zou je geen kinderen nemen omdat ánderen asociale kinderen hebben of zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
En sowieso, als we de wereld op kleine schaal bekijken.... de beschaving en maatschappij op kleine schaal is ook steeds verder te zoeken.... Kleine kinderen met een grote bek, met aso ouders... Gister werd ik ook weer de weg afgedrukt door 1 of andere woonwagenbewoner...
Nee, dat is leuk voor je kinderen....
Als die hoogbegaafden wat slimmer waren lieten ze die laagbegaafden wat harder werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, omdat die hoogbegaafden het te druk hebben met hun carrière. Eigen schuld dat je dan meer dommeriken hebt.
Dankjewel voor het verwoorden, dat lukte mij niet erg. Het is gemaakt altruïstisch inderdaad, en dat stoort me een beetje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker krassen.
Om geen kinderen te nemen omdat de wereld zo kut is vind ik een non-argument. Die vlieger ging 500 jaar geleden ook al niet op. Dat je geen kinderen neemt omdat er al zoveel mensen zijn is dan een betere. Of dat je ze niet neemt omdat het niet in jouw leven past.
Ik vind dat weer zo gemaakt altruïstisch: "ik neem geen kinderen want ik wil hun de wereld niet aandoen". Iets wat niet bestaat kan je ook geen diensten bewijzen. En zoals al ergens is gezegd, het is heel normaal dat je zelf iets moet doen om je leven 'mooi' te maken. Een kind op de wereld zetten in Utopia is niet mogelijk.
Dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef xFriendx het volgende:
Maar de handdoek in de ring gooien.... hoe de wereld er later uit ziet hebben we altijd ook zelf nog in de hand dmv de opvoeding die we onze kinderen meegeven. Het is misschien cliché, maar een betere wereld begint bij jezelf en vervolgens dus ook bij je kind(eren).
Je bent een raspessimist. Ik kan je vertellen dat zowel mijn kind en ik dolgelukkig zijn met ons leven hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
En sowieso, als we de wereld op kleine schaal bekijken.... de beschaving en maatschappij op kleine schaal is ook steeds verder te zoeken.... Kleine kinderen met een grote bek, met aso ouders... Gister werd ik ook weer de weg afgedrukt door 1 of andere woonwagenbewoner...
Nee, dat is leuk voor je kinderen....
Alsof laagbegaafden minder hard werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als die hoogbegaafden wat slimmer waren lieten ze die laagbegaafden wat harder werken
Dat, maar ook gewoon de hele maatschappij is aan het verkankeren.... Iemand de nasleep gezien van de verloren ijshockey finale in Canada? Hele stad verwoest door een stel hooligans....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou je geen kinderen nemen omdat ánderen asociale kinderen hebben of zijn.
Sta je er wel eens bij stil dat je de wereld niet bepaalt verbetert door je negatieve geneuzel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat, maar ook gewoon de hele maatschappij is aan het verkankeren.... Iemand de nasleep gezien van de verloren ijshockey finale in Canada? Hele stad verwoest door een stel hooligans....
Nee wat een prachtige toekomst... want het wordt erger en erger....
Waar zeg ik dat ik ongelukkig ben?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent een raspessimist. Ik kan je vertellen dat zowel mijn kind en ik dolgelukkig zijn met ons leven hoor.
wat zegt dat over gemiddeld begaafden? ik heb een zogenaamde intelligente studie gedaan.. maar werken is tweeledig.. zowel het denken als het sjouwenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof laagbegaafden minder hard werken.Die doen het lichamelijk, zware werk omdat ze geen intelligente studie hebben.
De wereld verandert ook niet als ik de wereld als een Utopia afschilder.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Sta je er wel eens bij stil dat je de wereld niet bepaalt verbetert door je negatieve geneuzel?
Misschien let je teveel op de negatieve dingen ofzo, dat weet ik niet. Ik weet wel dat 'mijn' wereld gewoon best leuk is en het leven is niet voor iedereen zo zwaar. Iedereen heeft weleens tegenslagen maar we hebben niet allemaal met een klote omgeving te maken. Ik vind dat je de dingen wel heel zwaar opneemt. Er gebeurd zoveel in de wereld en al dat slechte nieuws is steeds sneller, uitgebreider en makkelijker bereikbaar. Dat heeft ook invloed, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat, maar ook gewoon de hele maatschappij is aan het verkankeren.... Iemand de nasleep gezien van de verloren ijshockey finale in Canada? Hele stad verwoest door een stel hooligans....
Nee wat een prachtige toekomst... want het wordt erger en erger....
Je insinueert dat onze wereld te verdorven is om een kind op te zetten. Ik zei niet dat je ongelukkig bent, ik zei dat je een pessimist bent.quote:
We kunnen wel doen alsofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De wereld verandert ook niet als ik de wereld als een Utopia afschilder.....
Jezus, moet ik het nog gaan uitleggen ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat als laagbegaafden harder werkten, ze minder tijd hadden zich voort te planten. Bovendien hadden hoogbegaafden dan weer meer tijd voort te planten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof laagbegaafden minder hard werken.Die doen het lichamelijk, zware werk omdat ze geen intelligente studie hebben.
ja, laat je eens van je goede kant zien..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, moet ik het nog gaan uitleggen ook?
Vergeefse moeite.quote:
Ik let niet teveel op negatieve dingen.... juist door al het globale gezeik in de wereld vind ik juist heel veel moois in kleine dingen... Dingen die de gemiddelde mens niet eens meer ziet....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien let je teveel op de negatieve dingen ofzo, dat weet ik niet. Ik weet wel dat 'mijn' wereld gewoon best leuk is en het leven is niet voor iedereen zo zwaar. Iedereen heeft weleens tegenslagen maar we hebben niet allemaal met een klote omgeving te maken. Ik vind dat je de dingen wel heel zwaar opneemt. Er gebeurd zoveel in de wereld en al dat slechte nieuws is steeds sneller, uitgebreider en makkelijker bereikbaar. Dat heeft ook invloed, denk ik.
Oh, het was eigenlijk maar een geintje tussendoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
wat zegt dat over gemiddeld begaafden? ik heb een zogenaamde intelligente studie gedaan.. maar werken is tweeledig.. zowel het denken als het sjouwen
Nee, maar je hoeft natuurlijk niet te doen alsof jij op de morele higher ground zit omdat jij geen kinderen neemt omwille van de rest van de wereld. Dat is jezelf nogal onverdiend veren in je reet douwen, mijns inziens. En een diskwalificatie van mensen die wel kinderen hebben en daar gelukkig mee zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maar met die eerste zin ga je al de mist in. Je generaliseert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat als laagbegaafden harder werkten, ze minder tijd hadden zich voort te planten. Bovendien hadden hoogbegaafden dan weer meer tijd voort te planten.
Gaaf nummerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Mystikvm het volgende:
Niet dat het iemand iets interesseert, maar ik luister nu hier naar en vind het mooi. Zeker met het gerommel in de verte en de eerste regendruppels
Tuurlijk heb je in elke eeuw een groep mensen die het beter heeft dan de rest. Het gaat om de kwaliteit van het leven voor de rest. Dat is geen waardeoordeel maar echt helemaal gebaseerd op feiten is het ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n kulargument. Die heb ik vaker gehoord. We zijn gaan terugkijken naar eerdere beschavingen en gaan dan waardeoordelen uitdelen.
Ook in de Middeleeuwen was het goed toeven voor een groep mensen.
Ik zeg nergens dat ik beter ben, nog doe ik minachtend over mensen die wel kinderen willen... Ik geef alleen mijn mening over wat ik zie dat er in de wereld gebeurd en dat ik dat mijn kinderen niet aan zou willen doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft natuurlijk niet te doen alsof jij op de morele higher ground zit omdat jij geen kinderen neemt omwille van de rest van de wereld. Dat is jezelf nogal onverdiend veren in je reet douwen, mijns inziens. En een diskwalificatie van mensen die wel kinderen hebben en daar gelukkig mee zijn.
Zeg dan gewoon dat je kinderen niet leuk vindt, dat is een veel legitiemere reden.
Hoe Voel Je Je Nu? #692quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Dat maakt me verdrietig.
Dan zou je toch zelf voorzienend moeten zien te worden... in Letland heb je dat soort collectievenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en het tegenwoordige probleem is, is dat dingen als voedsel steeds meer in de macht zijn van enkele bedrijven... denk aan een Monsanto..... Dus als je daar geen vriendjes mee bent, dan krijg je ook geen voedsel... en dat dan wereldwijd....
Ja, het is extreem doemdenken, maar het is wel een ontwikkeling die plaatsvindt...
Dit aspect hebben we inderdaad ook nog....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat er nog andere overwegingen zijn. Zo vind ik mezelf en anderen niet per se geschikt voor het ouderschap, het is een megaverantwoordelijkheid. En we doen er heel licht over. Iedereen heeft het RECHT een kind te hebben, terwijl velen helemaal niet geschikt zijn voor het ouderschap.
Zo serieus is het allemaal niet schat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar met die eerste zin ga je al de mist in. Je generaliseert.
Maar dat ben ik dan ook he-le-maal met je eens. Er gaat heel veel mis bij het opvoeden, en die kutkinderen worden de volwassenen die mede verantwoordelijk zijn voor wat er niet goed in de wereld. Maar hoe ga je dat tegen, in vredesnaam?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat er nog andere overwegingen zijn. Zo vind ik mezelf en anderen niet per se geschikt voor het ouderschap, het is een megaverantwoordelijkheid. En we doen er heel licht over. Iedereen heeft het RECHT een kind te hebben, terwijl velen helemaal niet geschikt zijn voor het ouderschap.
Nekschot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat ben ik dan ook he-le-maal met je eens. Er gaat heel veel mis bij het opvoeden, en die kutkinderen worden de volwassenen die mede verantwoordelijk zijn voor wer er niet goed in de wereld. Maar hoe ga je dat tegen, in vredesnaam?
Niet alleen in Letland... In Nederland (en sowieso wereldwijd) doen ook steeds meer mensen aan zelfvoorzienend leven....Helemaal niks mis mee...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan zou je toch zelf voorzienend moeten zien te worden... in Letland heb je dat soort collectieven
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet alleen in Letland... In Nederland (en sowieso wereldwijd) doen ook steeds meer mensen aan zelfvoorzienend leven....Helemaal niks mis mee...
Bijvoorbeeld... hebben we in ieder geval hamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezellig op de boerderij met biggel
Sarcasme, herken hetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat is van die stemmingmakerij die niet echt tot een oplossing leidt he..
Daarvoor moeten dan maar andere biggels komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld... hebben we in ieder geval ham
Ja, tuurlijk. Daar begon het in principe ook mee en heeft ook verder niets met 'de wereld' te maken. Dat zijn persoonlijke redenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit aspect hebben we inderdaad ook nog....
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarvoor moeten dan maar andere biggels komen.
Probleem is dat in Nederland de groep mensen die zelfbeschikking vrij hoog heeft zitten nogal groot is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige mensen moeten ze gewoon voor zichzelf beschermen om kinderen te kunnen krijgen. Plus nederland is nogal goed in regeltjes enzo, vast wel iets op te verzinnen.
Dan zijn we officieel terug bij af.... Tijd om over tetten te pratenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Daar begon het in principe ook mee en heeft ook verder niets met 'de wereld' te maken. Dat zijn persoonlijke redenen.Ik weet zelf ook nog niet of ik kinderen wil.
Financiele stresstestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat ben ik dan ook he-le-maal met je eens. Er gaat heel veel mis bij het opvoeden, en die kutkinderen worden de volwassenen die mede verantwoordelijk zijn voor wat er niet goed in de wereld. Maar hoe ga je dat tegen, in vredesnaam?
Er valt weinig over te zeggen behalve dat ik ze heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zijn we officieel terug bij af.... Tijd om over tetten te praten
En? Hoe bevalt dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er valt weinig over te zeggen behalve dat ik ze heb.
Je hebt dus geen pijn tijdens tropische temperaturen. Ik denk dat je verplicht bent om de rest van je leven door te brengen op een tropisch eiland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh even iets veel belangrijkers: mijn bek doet weer pijnHet is verdomme 3 dagen goed gegaan.
kun je dat ook bewijzen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten ze gewoon regels voor makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Probleem is dat in Nederland de groep mensen die zelfbeschikking vrij hoog heeft zitten nogal groot is.
En het lijkt me wijs dat er dan een zuster mee gaat. Voor de veiligheid. Ik weet er wel een.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt dus geen pijn tijdens tropische temperaturen. Ik denk dat je verplicht bent om de rest van je leven door te brengen op een tropisch eiland.
Meeste mensen roepen dat ze kinderen 'nemen'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
Ik wilde ook geen kinderen, kan heel goed begrijpen dat mensen daar op die manier instaan. Het is een verantwoordelijkheid waar je nooit meer vanaf komt.
Maar het was zoals het was, en ik ben ervoor gegaan. All the way, geen reserves of watdanook. Zolang je dát niet kan, moet je het niet doen.
Hoe heb je ze opgevoed? Mogen ze buiten spelen? Moeten ze voor het donker weer binnen zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies... kinderen krijg je...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meeste mensen roepen dat ze kinderen 'nemen'.
Je neemt een hypotheek, je neemt een hamster of een hond. Je neemt geen kinderen.
Haha, ze doen het goed. Mogen zeker naar buiten en hoeven niet voor het donker thuis te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe heb je ze opgevoed? Mogen ze buiten spelen? Moeten ze voor het donker weer binnen zijn?
Ik denk het ook ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
En het lijkt me wijs dat er dan een zuster mee gaat. Voor de veiligheid. Ik weet er wel een.
knoop er in leggen.. dan heb je daar geen last vanquote:
Tenzij je pedoseksueel bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Je neemt een hypotheek, je neemt een hamster of een hond. Je neemt geen kinderen.
Maja dan gaat het buiten die regels om ook gebeuren. En dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Met een test stimuleer je mensen die echt graag kinderen willen ook dat ze fatsoenlijke ouders zijn ( financieel zaakjes voor elkaar, genoeg ruimte voor zo'n kleintje in huis, geestelijk in orde)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
knoop er in leggen.. dan heb je daar geen last van
trust no-onequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dat is niet nodig. Trust me!
Het zijn accessoires. Leuk om mee te pronken, om kleertjes voor te kopen, om in te zetten als je ergens geen zin in hebt ('Neeee, Pietje is moe hoor, wij komen niet..'). Terwijl het allermooiste van het hebben van een kind wel is dat je een intense band kan opbouwen met iemand, dat je iemand door het leven mag leiden, dat je iemand mag laten zien hoe wonderbaarlijk de wereld is, hoe mooi het leven kan zijn, dat je de meest bijzondere gevoelens van liefde dag na dag door je heen voelt stromen, daar kan geen drugs tegenop. Een beginnende verliefdheid die jaren aanhoudt, dat idee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
oe scherp.. maar een foto is geen mens.. en ik suggereerde alleen dat alle mensen liegenquote:
Sure, maar de foto die ik zou tonen, kan net zo goed een leugen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
[..]
oe scherp.. maar een foto is geen mens.. en ik suggereerde alleen dat alle mensen liegen
Alsnog het nekschot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maja dan gaat het buiten die regels om ook gebeuren. En dan.
maar dan lieg je over jezelf.. ow wacht.. vrouw-mens..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar de foto die ik zou tonen, kan net zo goed een leugen zijn.
Nee, dan zou ik liegen over de foto. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef clevy het volgende:
[..]
maar dan lieg je over jezelf.. ow wacht.. vrouw-mens..
een foto die een afspiegeling zou moeten zijn van jou..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik liegen over de foto. Dat is iets anders.
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
Het waait hier een beetje en het rommelt een beetje.... Is dat nou die erge storm die ze voorspeld hadden?
Morgen 20 graden, ole ole. Eindelijk weg met die kutzonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel een behoorlijke domper.....
Ja indd. als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef clevy het volgende:
[..]
een foto die een afspiegeling zou moeten zijn van jou..
Lekker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bizar, ik kom mijn ex tegen op Paiq. Weird.
Beter dan IRLquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bizar, ik kom mijn ex tegen op Paiq. Weird.
Dat is wel een plus.... Maar had toch liever ook die storm gehad.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Morgen 20 graden, ole ole. Eindelijk weg met die kutzon
zo bekijk ik het zeker.. dus doe maar eens een foto en lieg er overquote:
Dat is niet alleen met kinderen zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn accessoires. Leuk om mee te pronken, om kleertjes voor te kopen, om in te zetten als je ergens geen zin in hebt ('Neeee, Pietje is moe hoor, wij komen niet..'). Terwijl het allermooiste van het hebben van een kind wel is dat je een intense band kan opbouwen met iemand, dat je iemand door het leven mag leiden, dat je iemand mag laten zien hoe wonderbaarlijk de wereld is, hoe mooi het leven kan zijn, dat je de meest bijzondere gevoelens van liefde dag na dag door je heen voelt stromen, daar kan geen drugs tegenop. Een beginnende verliefdheid die jaren aanhoudt, dat idee.
Maar daar moet je voor open staan, je moet kunnen zien en vóelen hoe fantastisch het is. Ik denk dat te veel ouders daar de mist in gaan, ze missen het besef van wat ze in handen hebben.
Kan er tenminste normaal gewerkt worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is wel een plus.... Maar had toch liever ook die storm gehad.....
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?quote:
Waarom denk je dat ik om pics vraagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?
Het probleem is alleen dat mensen tegenwoordig te veel waarde hechten aan materialisme....quote:
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerquote:
Hier heb je echt van die donderwolken waarvan het lijkt alsof ze als een ballon opgeblazen worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, het gerommel is nu bijna boven mijn huis![]()
Misschien toch nog een beetje leuk
Welke regio zit jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier heb je echt van die donderwolken waarvan het lijkt alsof ze als een ballon opgeblazen worden.
Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen. Take nothing for granted.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat mensen tegenwoordig te veel waarde hechten aan materialisme....
Ik hecht totaal geen waarde meer aan dat soort dingen....(nooit ook echt gedaan ook) Ik ben gezond, mijn familie is gezond, dat vind ik belangrijk....
Zou gek worden elke dag met die debielen te moetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerHet mega zonnige, warme totaal niet verregende weer
Je lijkt Peu wel zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou gek worden elke dag met die debielen te moeten![]()
Dat sowieso nooit doen idd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen.[b] Take nothing for granted.
Als dit noodweer is...what's next?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerHet mega zonnige, warme totaal niet verregende weer
Het is jouw ex, dus je zult haar toch eens lekker hebben gevonden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?
Uhm, het ging niet over mijn exquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is jouw ex, dus je zult haar toch eens lekker hebben gevonden?
Precies...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen. Take nothing for granted.
Soms wat vertraging door werkzaamheden, maar ik moet zeggen dat ik met elke dag heen en weer reizen maar bar weinig rotzooi mee maak met de NS.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
NS zijn toch debielen, al jaren lopen ze te kutten met het OV.
Ik reis niet extreem veel met de trein, maar áls ik dat doe gaat het prima. Behalve als ik naar Limburg ga, zo'n internationale reis is dan wel altijd een tikje te hoog gegrepen voor ze.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
NS zijn toch debielen, al jaren lopen ze te kutten met het OV.
daar lukt het ze om treinen in 2en te hakken.. steevastquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik reis niet extreem veel met de trein, maar áls ik dat doe gaat het prima. Behalve als ik naar Limburg ga, zo'n internationale reis is dan wel altijd een tikje te hoog gegrepen voor ze.
Mja, ze deden het voor mij altijd prima. Maar de laatste drie weken zijn echt petquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou gek worden elke dag met die debielen te moeten![]()
Inderdaad, moet je nog opletten ook in welk deel van de trein je zit. Opletten! Tijdens een treinreis!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
daar lukt het ze om treinen in 2en te hakken.. steevast
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, my bad. Ik lette niet op, zat naar blote mannen te kijken.
Dat is een goed excuus als je van blote mannen houdtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, my bad. Ik lette niet op, zat naar blote mannen te kijken.
Gast jij hebt smaakquote:
Ik zal voor je duimen dat het straks over is daar.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik haat onweer als ik er nog doorheen moet fietsen
Je mag ook gaan lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik haat onweer als ik er nog doorheen moet fietsen
Het moet gewoon goed, in het buitenland kunnen ze het toch ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ze deden het voor mij altijd prima. Maar de laatste drie weken zijn echt pet
Dat dus.... In Finland en Rusland knallen ze ook gewoon door met sneeuwquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het moet gewoon goed, in het buitenland kunnen ze het toch ook?
Anders zou ik er niet naar kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is een goed excuus als je van blote mannen houdt
Zat je in KPD te loeren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders zou ik er niet naar kijken.Maar de foto's vallen tegen. Vrouwen maken veel mooiere foto's van zichzelf.
nou.. ik maak veeeeel mooiere foto's van vrouwen dan van mannenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anders zou ik er niet naar kijken.Maar de foto's vallen tegen. Vrouwen maken veel mooiere foto's van zichzelf.
Yup, ik vond het weer eens tijd.quote:
Dat kan, misschien zijn vrouwen naakt meer fotogeniek dan mannen naakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. ik maak veeeeel mooiere foto's van vrouwen dan van mannen
paar biertjes achterover en kruipenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar houd ik ook niet zo van met onweer
Mijn kat introduceert het ook heul nix. Die blijft ruhig liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn zwarte kat ligt voor het raam en heeft zoiets van "Lekker boeiuh die regen/bliksem" en die rooie kat die vindt het wel interessant.... Komt steeds naast me staan bij het raam
in mijn optiek zeker wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef vencodark het volgende:
Dat kan, misschien zijn vrouwen naakt meer fotogeniek dan mannen naakt.
De meeste mannen ik KPD posten alleen hun paal en verder niets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, ik vond het weer eens tijd.![]()
[..]
Dat kan, misschien zijn vrouwen naakt meer fotogeniek dan mannen naakt.
heb je liever dat ze er een strikje omheen doen of het anderzijds een beetje aankleden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mannen ik KPD posten alleen hun paal en verder niets.
Een penis is pas leuk als er een leuke vent bij hoort.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
heb je liever dat ze er een strikje omheen doen of het anderzijds een beetje aankleden?
Fixed!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Een penis is pas leuk als er een leuke vent bij hoort zit.
De rest van de man vind ik ook interessantquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
heb je liever dat ze er een strikje omheen doen of het anderzijds een beetje aankleden?
Mijn penis moet dan echt een dikke baas zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Een penis is pas leuk als er een leuke vent bij hoort.
Net zoals ik een vrouw met een lekker lichaam en een lelijk hoofd nooit mooi zal vinden, hoe lekker dat lichaam ook is. Dan klopt het plaatje gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De rest van de man vind ik ook interessant
Z'n tarrelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De rest van de man vind ik ook interessant
Als mensen zo'n TT al niet aan kunnen dan moeten ze inderdaad een hoge boom uitzoeken (mits niet om door de bliksem) en er een mooi touw omgooien met zichzelf er aan.quote:
Gewoon hoofd er af photoshoppenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Net zoals ik een vrouw met een lekker lichaam en een lelijk hoofd nooit mooi zal vinden, hoe lekker dat lichaam ook is. Dan klopt het plaatje gewoon niet.
Depressief of deprimerend?quote:
True.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Net zoals ik een vrouw met een lekker lichaam en een lelijk hoofd nooit mooi zal vinden, hoe lekker dat lichaam ook is. Dan klopt het plaatje gewoon niet.
Maar het leven is kut en de wereld een doffe ellende en de NS is ook al een stel debielen, dus.quote:
Het ruimt zo lekker op!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als mensen zo'n TT al niet aan kunnen dan moeten ze inderdaad een hoge boom uitzoeken (mits nog om door de bliksem) en er een mooi touw omgooien met zichzelf er aan.
Oh ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar het leven is kut en de wereld een doffe ellende en de NS is ook al een stel debielen, dus.![]()
Je zou maar depressief zijn door het weer en voor een trein willen springen. Gooit de NS maar mooi roet in het eten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Maar het leven is kut en de wereld een doffe ellende en de NS is ook al een stel debielen, dus.![]()
Ik weet nog niet hoe leuk jij bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn penis moet dan echt een dikke baas zijn.
En het weer doet ook al niet wat het moet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Krasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Een penis is pas leuk als er een leuke vent bij hoort.
De hele dag man!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E!!!!!!!!! Heb jij net ook buiten gespeeld?
Jij bent echt het type vrouw die mannen leuk vindt die hun penis omschrijven als 'een dikke baas'.quote:
Je kent me!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent echt het type vrouw die mannen leuk vindt die hun penis omschrijven als 'een dikke baas'.
Jij hebt echt geen benul van de term 'hyperbool'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent echt het type vrouw die mannen leuk vindt die hun penis omschrijven als 'een dikke baas'.
is de jouwe zo verschrikkelijk krom dan??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen benul van de term 'hyperbool'
Eerlijk gezegd geef ik mn lul nooit een naam, hij kan prima zonder.
Dat geldt voor jou ook, maar dan voor de term 'sarcasme'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jij hebt echt geen benul van de term 'hyperbool'
Ja precies. Het hoofd is ook belangrijk, maar niet in kpd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Die is leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef clevy het volgende:
[..]
is de jouwe zo verschrikkelijk krom dan??
Lekker, wij hadden aardbeienijsjes. Zwembadje in de tuin opgezet, reuze leuk allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekker! Ben net ook maar even naar buiten gegaan met een perenijsje in de mond
Dat er ooit een vrouw zal zijn die mij leuk vind. Ik ben een plorkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
De kans bestaat dat ik spijt krijg van deze vraag, maar vooruit: welke droom precies, Tijn?
Jewel, maar ik wacht tot die term hier gebruikt wordt. Als dat gebeurd, zet ik het er ff achter voor jouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt voor jou ook, maar dan voor de term 'sarcasme'.
Mannen moeten hun penis niet beschrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker, wij hadden aardbeienijsjes. Zwembadje in de tuin opgezet, reuze leuk allemaal.
Precies, ze moeten gewoon foto's pm-enquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen moeten hun penis niet beschrijven.
Eensch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
In sommige milieus heeft dit een hele andere connotatie.quote:
alleen er mee (laten) spelen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zet je dan ook je d's en t's ff goed? Dat draagt bij aan je geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jewel, maar ik wacht tot die term hier gebruikt wordt. Als dat gebeurd, zet ik het er ff achter voor jou
Nee, gewoon naar KPD.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies, ze moeten gewoon foto's pm-en
Dat weet hij gelukkig ook, ik hoorde vanavond nog dat hij 'heeeeeeel gelukkig' met mij is.quote:
Goeie, man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
In sommige milieus heeft dit een hele andere connotatie.
I didnt just
Dus ook geen naam geven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, zoiets. Maar niet beschrijven en er ook niet tegen praten.
Of een naam gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, zoiets. Maar niet beschrijven en er ook niet tegen praten.
ik is slysdekties.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je dan ook je d's en t's ff goed? Dat draagt bij aan je geloofwaardigheid.
quote:
quote:
Tiny Tijn?quote:
Niet GMTA?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Check fobo hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Tijn is een plork, blijkbaar. Laat je lichaam eens zien Tijn.
Ik mag toch hopen voor je dat hij niet groter is dan jijquote:
Kan je pirouettes draaien op je ding.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor je dat hij niet groter is dan jij
Ik heb nog nooit klachten gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor je dat hij niet groter is dan jij
quote:
Van anderen of zelf?quote:
Helicopterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan je pirouettes draaien op je ding.
Dat en hoeren klagen sowieso nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar zoveel referenties heb jij dan ook niet....
Beide ik ben blij met tiny tijnquote:
Niet waar jij bij bent iigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat en hoeren klagen sowieso niet![]()
[..]
Beide ik ben blij met tiny tijn
moet je niet tegen mij zeggen maar tegen mini-mequote:
Dat was ooit de bijnaam voor de naamgenoot van onze oudste kat.quote:
Ik weet niet zeker of ik wil weten waarom?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ooit de bijnaam voor de naamgenoot van onze oudste kat.
Zou het dat zijnquote:
http://partyflock.nl/topic/941327:Helicopterman_3.htmlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
Dat was ooit de bijnaam voor de naamgenoot van onze oudste kat.
Ik spreek niet uit ervaring hequote:
Dat moeten wij eens zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kunnen we weer naar tetten? Ik heb het gehad met penissen...
Dat lijkt mij leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
Maar Tijn, als jij echt zo'n lekker lichaam hebt is het des te zuurder dat je hoofd niet mee doet. Ik krijg maandag een gezichtsbindweefselmassage, ga je mee?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kunnen we weer naar tetten? Ik heb het gehad met penissen...
Ik snap het hoor. Als vrouw was ik ook zo lesbisch als de pest geweest.quote:
Wat doen al die Fok!smileys daar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/topic/941327:Helicopterman_3.html
En dan nog niet vaak genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, daar gaat het al vaak genoeg over.
Jajaquote:
Missb is van mij, als je dat maar weet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap het hoor. Als vrouw was ik ook zo lesbisch als de pest geweest.
Omdat het smerige pikkedieven zijn.quote:
Je wilde me niet. Je was heel duidelijkquote:
Niets.......... noppes.......... nada............ en de leenhond is lief! en mn vader heeft een puppy gekocht en en en...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet hij gelukkig ook, ik hoorde vanavond nog dat hij 'heeeeeeel gelukkig' met mij is.
Hoe is het met jou en je gedate en je leenhond etc etc etc?
Nee hoor. Een hoop camera's om de lesbische scenes te filmen.quote:
Wat? Wanneer heb ik jou afgewezen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilde me niet. Je was heel duidelijk
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ga je ze tackelen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mij
Moeite met quoten?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
zal ik dan maar tetten plaatsen?
vandaag eindelijk ge-uploadHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Het was een tijdje terug. Maar de pijn is er nog steeds.quote:
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mij
vandaag eindelijk ge-uploadWelke tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag eindelijk ge-uploadGeheel policy proof.... alleen die pneumatische tekkers..... EngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
vandaag eindelijk ge-uploadBlijf het een lelijke foto vinden, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik blijf gewoon mijzelf hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.
WANNEER?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was een tijdje terug. Maar de pijn is er nog steeds.
Toch hebben sommige allochtonen wel een hele sexy stem!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.
Ja, denk je dat ik zoiets traumatisch op de kalender zet?quote:
Ik vind Belgische dames best schattig....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch hebben sommige allochtonen wel een hele sexy stem!
Teveel pillen op je partiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |