abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:38:51 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98786248

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.

FOK! Singles verkiezingen 2011

Hier is hij dan! De uitslag! Gebaseerd op 14 stemformulieren.

In een aantal categorieën is geen duidelijke winnaar omdat er daar niemand 2 of meer stemmen heeft gekregen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:39:16 #2
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98786283
@TT:
/emo
/wrists

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik vind het een overdreven uiting van negativisme, hoe jij hierin staat. Prima dat je geen kinderen wil, maar laat de mensen die ze wél willen dan ook hun waarde, want dat mis ik wel een beetje nu.
Dat is toch je eigen keuze. Niks mis mee.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:39:32 #3
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98786308
Ik ben overigens heel erg gelukkig in mijn cocoon. Maar dat heeft er mee te maken dat ik mezelf goed heb kunnen wapenen tegen shit. Ik zou dat mijn kinderen niet aan willen doen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:39:36 #4
35739 clevy
Captain Obvious to the rescue
pi_98786315
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is de wereld ooit mooi geweest?
ja in de ijstijd
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
pi_98786321
Soms?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98786332
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ja, ze leren ermee omgaan dat ze zich niet ontwikkelen. Maar daarom weten ze het nog wel. Een kind van max 7 begrijpt dat.

Verder is het natuurlijk vanuit kostenoogpunt compleet idioot om al die afwijkingen maar toe te staan met alle kosten die erbij komen. Je mag het niet zeggen, maar onze verzekeringen en ziekenkosten zijn ook door dit soort zaken.
Natuurlijk ontwikkelen zij zich wel. Waarom denk je dat bepaalde instellingen tegenwoordig midden in de dorpen staan? Dat is iig het streven. Waarom denk je dat mensen met een beperking niet meer weggestopt worden? Er worden nog veel fouten gemaakt maar de tijden zijn wel veranderd tegenover vroeger. En toe te staan? Tja, ik zou het schandalig vinden als mensen met beperkingen minder recht op leven hebben.
pi_98786333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik vind het een overdreven uiting van negativisme, hoe jij hierin staat. Prima dat je geen kinderen wil, maar laat de mensen die ze wél willen dan ook hun waarde, want dat mis ik wel een beetje nu.
Loop ik die mensen hier dan zo erg af te zeiken? Ik zeg alleen dat ik het eens ben met Sedan z'n stelling.... Meer niet...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98786472
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef clevy het volgende:

[..]

ja in de ijstijd
Haha mij te koud :P

Do you want a picture of the future? Image a boot on your face forever.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98786485
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
mwah... oorlogen, natuurrampen etc. gebeuren al eeuwen. Ik zou me er niet heel druk om maken.
Het verschil is alleen dat oorlogen toen op kleinere schaal gebeurde... Dat Amerika nu graag overal de baas wilt zijn resulteert in reacties van o.a. moslims wereldwijd.... Nederland heeft nog steeds Code Oranje voor terrorisme... En dat alleen maar omdat Uncle Sam de wereld wil regeren vanwege olie....
pi_98786527
Lekker krassen.

Om geen kinderen te nemen omdat de wereld zo kut is vind ik een non-argument. Die vlieger ging 500 jaar geleden ook al niet op. Dat je geen kinderen neemt omdat er al zoveel mensen zijn is dan een betere. Of dat je ze niet neemt omdat het niet in jouw leven past.

Ik vind dat weer zo gemaakt altruïstisch: "ik neem geen kinderen want ik wil hun de wereld niet aandoen". Iets wat niet bestaat kan je ook geen diensten bewijzen. En zoals al ergens is gezegd, het is heel normaal dat je zelf iets moet doen om je leven 'mooi' te maken. Een kind op de wereld zetten in Utopia is niet mogelijk.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:42:38 #11
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98786578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Natuurlijk ontwikkelen zij zich wel. Waarom denk je dat bepaalde instellingen tegenwoordig midden in de dorpen staan? Dat is iig het streven. Waarom denk je dat mensen met een beperking niet meer weggestopt worden? Er worden nog veel fouten gemaakt maar de tijden zijn wel veranderd tegenover vroeger. En toe te staan? Tja, ik zou het schandalig vinden als mensen met beperkingen minder recht op leven hebben.
Ik had het in dit geval over mensen met Down-syndroom. Daar ontstaat dan ruis.

Natuurlijk ontwikkelen mensen zich wel die dat niet hebben, bijvoorbeeld mensen die in een rolstoel geboren worden. Maar ik durf de vraag wel aan of we met al onze technologie dit toe moeten staan.

Aan de andere kant maakt het geen fuck uit, we worden cijfermatig toch overspoeld door mensen met een laag IQ. Die planten zich namelijk beter voor dan de 1.2 die onder NL hoogopgeleiden gebruikelijk is.
pi_98786587
Als we ons niet voortplanten sterven we zeker uit. Je kan enkel stellen dat als de mens uitsterft het misschien positief is voor de natuur die dan ongerept blijft.

Maar de handdoek in de ring gooien.... hoe de wereld er later uit ziet hebben we altijd ook zelf nog in de hand dmv de opvoeding die we onze kinderen meegeven. Het is misschien cliché, maar een betere wereld begint bij jezelf en vervolgens dus ook bij je kind(eren).
pi_98786591
Vanuit de ethiek kan je de beschavingsgraad aflezen van hoe de maatschappij omgaat met diens verschoppelingen >>> crimineel, mensen met een beperking en ouderen

Wees in ieder geval blij dat je NU leeft.... de middeleeuwen zouden echt niet zo prettig zijn geweest als je nu misschien wel denkt....

BTW het REGENT!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:43:01 #14
35739 clevy
pi_98786613
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Haha mij te koud :P

Do you want a picture of the future? Image a boot on your face forever.
no worries.. er komt vanzelf weer een nieuwe ijstijd
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:43:45 #15
35739 clevy
pi_98786657
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Vanuit de ethiek kan je de beschavingsgraad aflezen van hoe de maatschappij omgaat met diens verschoppelingen >>> crimineel, mensen met een beperking en ouderen

Wees in ieder geval blij dat je NU leeft.... de middeleeuwen zouden echt niet zo prettig zijn geweest als je nu misschien wel denkt....

word je lekker nat schat? O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:44:01 #16
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_98786676
quote:

En hard ook hier nu
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:44:03 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98786682
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker krassen.

Om geen kinderen te nemen omdat de wereld zo kut is vind ik een non-argument. Die vlieger ging 500 jaar geleden ook al niet op. Dat je geen kinderen neemt omdat er al zoveel mensen zijn is dan een betere. Of dat je ze niet neemt omdat het niet in jouw leven past.

Ik vind dat weer zo gemaakt altruïstisch: "ik neem geen kinderen want ik wil hun de wereld niet aandoen". Iets wat niet bestaat kan je ook geen diensten bewijzen. En zoals al ergens is gezegd, het is heel normaal dat je zelf iets moet doen om je leven 'mooi' te maken. Een kind op de wereld zetten in Utopia is niet mogelijk.
Nuff said.
pi_98786690
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er nu een opwarming plaats vindt? Uit onderzoek is gebleken dat een opwarming altijd vooraf ging aan een ijstijd.
pi_98786710
quote:

[..]

Vast wel ja :D
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:44:29 #20
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98786719
quote:

Ik vind dat zo'n kulargument. Die heb ik vaker gehoord. We zijn gaan terugkijken naar eerdere beschavingen en gaan dan waardeoordelen uitdelen.

Ook in de Middeleeuwen was het goed toeven voor een groep mensen.
pi_98786734
Mensen, kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_98786763
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat oorlogen toen op kleinere schaal gebeurde... Dat Amerika nu graag overal de baas wilt zijn resulteert in reacties van o.a. moslims wereldwijd.... Nederland heeft nog steeds Code Oranje voor terrorisme... En dat alleen maar omdat Uncle Sam de wereld wil regeren vanwege olie....
Oke... dat is waar... maar de impact van een oorlog was vroeger ook heel groot... juist omdat de wereld toen kleiner leek...

Bedenk dat als toen een oogst verwoest werd dat het een zekere hongersnood betekende >>> nu wordt er eventueel voedsel naar toegebracht....

Olie was toen het streven niet.... toen was het streven landjepik of dom machtsvertoon
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:45:08 #23
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98786775
Persoonlijk is bij mij 'de wereld' niet het voornaamste argument om geen kinderen te nemen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:45:08 #24
35739 clevy
pi_98786777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?
wiens?
pi_98786851
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:

[..]

wiens?
Om het even. Tieten O+
pi_98786887
quote:

[..]

* -Engel-verzamelt vast kleedjes :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:46:21 #27
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98786889
Gerrie's tetten.
pi_98786900
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Oke... dat is waar... maar de impact van een oorlog was vroeger ook heel groot... juist omdat de wereld toen kleiner leek...

Bedenk dat als toen een oogst verwoest werd dat het een zekere hongersnood betekende >>> nu wordt er eventueel voedsel naar toegebracht....

Olie was toen het streven niet.... toen was het streven landjepik of dom machtsvertoon
Ja en het tegenwoordige probleem is, is dat dingen als voedsel steeds meer in de macht zijn van enkele bedrijven... denk aan een Monsanto..... Dus als je daar geen vriendjes mee bent, dan krijg je ook geen voedsel... en dat dan wereldwijd....
Ja, het is extreem doemdenken, maar het is wel een ontwikkeling die plaatsvindt...
pi_98786922
quote:

[..]

word je lekker nat schat? O+
:Y *O*
pi_98787001
En sowieso, als we de wereld op kleine schaal bekijken.... de beschaving en maatschappij op kleine schaal is ook steeds verder te zoeken.... Kleine kinderen met een grote bek, met aso ouders... Gister werd ik ook weer de weg afgedrukt door 1 of andere woonwagenbewoner...

Nee, dat is leuk voor je kinderen.... :')
pi_98787009
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:

Aan de andere kant maakt het geen fuck uit, we worden cijfermatig toch overspoeld door mensen met een laag IQ. Die planten zich namelijk beter voor dan de 1.2 die onder NL hoogopgeleiden gebruikelijk is.
Ja, omdat die hoogbegaafden het te druk hebben met hun carrière. Eigen schuld dat je dan meer dommeriken hebt. :+
pi_98787026
Niet dat het iemand iets interesseert, maar ik luister nu hier naar en vind het mooi. Zeker met het gerommel in de verte en de eerste regendruppels O+

pi_98787037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:Y *O*
Niet droog te föhnen zeker? :7
pi_98787053
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
En sowieso, als we de wereld op kleine schaal bekijken.... de beschaving en maatschappij op kleine schaal is ook steeds verder te zoeken.... Kleine kinderen met een grote bek, met aso ouders... Gister werd ik ook weer de weg afgedrukt door 1 of andere woonwagenbewoner...

Dan zou je geen kinderen nemen omdat ánderen asociale kinderen hebben of zijn. :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:48:23 #35
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98787065
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, omdat die hoogbegaafden het te druk hebben met hun carrière. Eigen schuld dat je dan meer dommeriken hebt. :+
Als die hoogbegaafden wat slimmer waren lieten ze die laagbegaafden wat harder werken _O-
pi_98787072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker krassen.

Dankjewel voor het verwoorden, dat lukte mij niet erg. Het is gemaakt altruïstisch inderdaad, en dat stoort me een beetje.
pi_98787116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef xFriendx het volgende:

Maar de handdoek in de ring gooien.... hoe de wereld er later uit ziet hebben we altijd ook zelf nog in de hand dmv de opvoeding die we onze kinderen meegeven. Het is misschien cliché, maar een betere wereld begint bij jezelf en vervolgens dus ook bij je kind(eren).
Dat. :)
pi_98787147
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:

Je bent een raspessimist. Ik kan je vertellen dat zowel mijn kind en ik dolgelukkig zijn met ons leven hoor.
pi_98787171
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Als die hoogbegaafden wat slimmer waren lieten ze die laagbegaafden wat harder werken _O-
Alsof laagbegaafden minder hard werken. ;) Die doen het lichamelijk, zware werk omdat ze geen intelligente studie hebben. :P
pi_98787189
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dan zou je geen kinderen nemen omdat ánderen asociale kinderen hebben of zijn. :')
Dat, maar ook gewoon de hele maatschappij is aan het verkankeren.... Iemand de nasleep gezien van de verloren ijshockey finale in Canada? Hele stad verwoest door een stel hooligans.... :')

Nee wat een prachtige toekomst... want het wordt erger en erger....
pi_98787269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat, maar ook gewoon de hele maatschappij is aan het verkankeren.... Iemand de nasleep gezien van de verloren ijshockey finale in Canada? Hele stad verwoest door een stel hooligans.... :')

Sta je er wel eens bij stil dat je de wereld niet bepaalt verbetert door je negatieve geneuzel?
pi_98787270
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:

[..]

Je bent een raspessimist. Ik kan je vertellen dat zowel mijn kind en ik dolgelukkig zijn met ons leven hoor.
Waar zeg ik dat ik ongelukkig ben?
pi_98787299
De eerste lichtflitsen en twee kinderen van een jaar of 7 die door de straat fietsen.

"Schiet nou op Emma, doorfietsen!!!"

"Ja-haa"

"Nu doorfietsen!!! Ik wil snel naar huis"

"Stel je niet zo aan, zeikwijf, zo erg is het nog niet!"

Soms houd ik wel van kinderen O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:51:04 #44
35739 clevy
pi_98787305
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Alsof laagbegaafden minder hard werken. ;) Die doen het lichamelijk, zware werk omdat ze geen intelligente studie hebben. :P
wat zegt dat over gemiddeld begaafden? ik heb een zogenaamde intelligente studie gedaan.. maar werken is tweeledig.. zowel het denken als het sjouwen
pi_98787319
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Sta je er wel eens bij stil dat je de wereld niet bepaalt verbetert door je negatieve geneuzel?
De wereld verandert ook niet als ik de wereld als een Utopia afschilder.....
pi_98787354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Misschien let je teveel op de negatieve dingen ofzo, dat weet ik niet. Ik weet wel dat 'mijn' wereld gewoon best leuk is en het leven is niet voor iedereen zo zwaar. Iedereen heeft weleens tegenslagen maar we hebben niet allemaal met een klote omgeving te maken. Ik vind dat je de dingen wel heel zwaar opneemt. Er gebeurd zoveel in de wereld en al dat slechte nieuws is steeds sneller, uitgebreider en makkelijker bereikbaar. Dat heeft ook invloed, denk ik.
pi_98787374
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik ongelukkig ben?
Je insinueert dat onze wereld te verdorven is om een kind op te zetten. Ik zei niet dat je ongelukkig bent, ik zei dat je een pessimist bent.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:51:59 #48
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98787375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

We kunnen wel doen alsof O+
pi_98787407
quote:

[..]

Jezus, moet ik het nog gaan uitleggen ook? ;(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:52:46 #50
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98787440
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik doelde erop dat als laagbegaafden harder werkten, ze minder tijd hadden zich voort te planten. Bovendien hadden hoogbegaafden dan weer meer tijd voort te planten.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:52:52 #51
35739 clevy
pi_98787452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef L-E het volgende:

[..]

ja, laat je eens van je goede kant zien..
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:52:52 #52
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_98787455
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
Vergeefse moeite.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_98787466
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Misschien let je teveel op de negatieve dingen ofzo, dat weet ik niet. Ik weet wel dat 'mijn' wereld gewoon best leuk is en het leven is niet voor iedereen zo zwaar. Iedereen heeft weleens tegenslagen maar we hebben niet allemaal met een klote omgeving te maken. Ik vind dat je de dingen wel heel zwaar opneemt. Er gebeurd zoveel in de wereld en al dat slechte nieuws is steeds sneller, uitgebreider en makkelijker bereikbaar. Dat heeft ook invloed, denk ik.
Ik let niet teveel op negatieve dingen.... juist door al het globale gezeik in de wereld vind ik juist heel veel moois in kleine dingen... Dingen die de gemiddelde mens niet eens meer ziet....
pi_98787487
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef clevy het volgende:

[..]

wat zegt dat over gemiddeld begaafden? ik heb een zogenaamde intelligente studie gedaan.. maar werken is tweeledig.. zowel het denken als het sjouwen
Oh, het was eigenlijk maar een geintje tussendoor. ;) Niet te zwaar aan tillen. Meer als tegenreactie op de opmerking: "Hoogbegaafden moeten de laagbegaafden harder laten werken". Zoiets. ;)
pi_98787546
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vergeefse moeite.
Ik denk het ook. Dat maakt me verdrietig.
pi_98787555
quote:

[..]

Nee, maar je hoeft natuurlijk niet te doen alsof jij op de morele higher ground zit omdat jij geen kinderen neemt omwille van de rest van de wereld. Dat is jezelf nogal onverdiend veren in je reet douwen, mijns inziens. En een diskwalificatie van mensen die wel kinderen hebben en daar gelukkig mee zijn.

Zeg dan gewoon dat je kinderen niet leuk vindt, dat is een veel legitiemere reden.
pi_98787574
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik doelde erop dat als laagbegaafden harder werkten, ze minder tijd hadden zich voort te planten. Bovendien hadden hoogbegaafden dan weer meer tijd voort te planten.
Ja, maar met die eerste zin ga je al de mist in. Je generaliseert. ;)
pi_98787610
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Mystikvm het volgende:
Niet dat het iemand iets interesseert, maar ik luister nu hier naar en vind het mooi. Zeker met het gerommel in de verte en de eerste regendruppels O+

Gaaf nummer :D
14 SHADES OF GREY
pi_98787619
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n kulargument. Die heb ik vaker gehoord. We zijn gaan terugkijken naar eerdere beschavingen en gaan dan waardeoordelen uitdelen.

Ook in de Middeleeuwen was het goed toeven voor een groep mensen.
Tuurlijk heb je in elke eeuw een groep mensen die het beter heeft dan de rest. Het gaat om de kwaliteit van het leven voor de rest. Dat is geen waardeoordeel maar echt helemaal gebaseerd op feiten is het ook niet. :7

BTW ik vind het wel prettig om een schakelaar om te draaien en dan licht te hebben. Mijn auto vind ik ook tof (al is het maar omdat ik niet gek van paarden ben) Heb ik het goed... ja... zou ik het toen goed hebben geen idee :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:54:56 #60
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98787637
Overigens moet ik zeggen dat er nog andere overwegingen zijn. Zo vind ik mezelf en anderen niet per se geschikt voor het ouderschap, het is een megaverantwoordelijkheid. En we doen er heel licht over. Iedereen heeft het RECHT een kind te hebben, terwijl velen helemaal niet geschikt zijn voor het ouderschap.
pi_98787679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, maar je hoeft natuurlijk niet te doen alsof jij op de morele higher ground zit omdat jij geen kinderen neemt omwille van de rest van de wereld. Dat is jezelf nogal onverdiend veren in je reet douwen, mijns inziens. En een diskwalificatie van mensen die wel kinderen hebben en daar gelukkig mee zijn.

Zeg dan gewoon dat je kinderen niet leuk vindt, dat is een veel legitiemere reden.
Ik zeg nergens dat ik beter ben, nog doe ik minachtend over mensen die wel kinderen willen... Ik geef alleen mijn mening over wat ik zie dat er in de wereld gebeurd en dat ik dat mijn kinderen niet aan zou willen doen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:55:27 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98787685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Dat maakt me verdrietig.
Hoe Voel Je Je Nu? #692 ;)
pi_98787741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja en het tegenwoordige probleem is, is dat dingen als voedsel steeds meer in de macht zijn van enkele bedrijven... denk aan een Monsanto..... Dus als je daar geen vriendjes mee bent, dan krijg je ook geen voedsel... en dat dan wereldwijd....
Ja, het is extreem doemdenken, maar het is wel een ontwikkeling die plaatsvindt...
Dan zou je toch zelf voorzienend moeten zien te worden... in Letland heb je dat soort collectieven :)
pi_98787745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat er nog andere overwegingen zijn. Zo vind ik mezelf en anderen niet per se geschikt voor het ouderschap, het is een megaverantwoordelijkheid. En we doen er heel licht over. Iedereen heeft het RECHT een kind te hebben, terwijl velen helemaal niet geschikt zijn voor het ouderschap.
Dit aspect hebben we inderdaad ook nog....
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:56:16 #65
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98787760
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, maar met die eerste zin ga je al de mist in. Je generaliseert. ;)
Zo serieus is het allemaal niet schat.

Maar wij hoogbegaafden moeten wel meer neuken. En dan moet je dus niet moeilijk doen :(

:P
pi_98787765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar dat ben ik dan ook he-le-maal met je eens. Er gaat heel veel mis bij het opvoeden, en die kutkinderen worden de volwassenen die mede verantwoordelijk zijn voor wat er niet goed in de wereld. Maar hoe ga je dat tegen, in vredesnaam?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:56:50 #67
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98787804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar dat ben ik dan ook he-le-maal met je eens. Er gaat heel veel mis bij het opvoeden, en die kutkinderen worden de volwassenen die mede verantwoordelijk zijn voor wer er niet goed in de wereld. Maar hoe ga je dat tegen, in vredesnaam?
Nekschot.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:57:02 #68
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98787822
:')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_98787845
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dan zou je toch zelf voorzienend moeten zien te worden... in Letland heb je dat soort collectieven :)
Niet alleen in Letland... In Nederland (en sowieso wereldwijd) doen ook steeds meer mensen aan zelfvoorzienend leven....Helemaal niks mis mee...
pi_98787899
Ik ben zomaar een heel topic kwijt :D

SPOKEN of het onweer?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:57:58 #71
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98787908
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Niet alleen in Letland... In Nederland (en sowieso wereldwijd) doen ook steeds meer mensen aan zelfvoorzienend leven....Helemaal niks mis mee...
O+ Gezellig op de boerderij met biggel
pi_98787910
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nekschot.
Ja, dat is van die stemmingmakerij die niet echt tot een oplossing leidt he.. :*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:58:08 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98787921
Sommige mensen moeten ze gewoon voor zichzelf beschermen om kinderen te kunnen krijgen. Plus nederland is nogal goed in regeltjes enzo, vast wel iets op te verzinnen.
pi_98787931
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:

[..]

O+ Gezellig op de boerderij met biggel
Bijvoorbeeld... hebben we in ieder geval ham :Y)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:58:37 #75
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98787969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, dat is van die stemmingmakerij die niet echt tot een oplossing leidt he.. :*
Sarcasme, herken het ;) O+

Oh nee wacht, ik ben emo dus dan is het wel waar :+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:58:42 #76
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98787974
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld... hebben we in ieder geval ham :Y)
Daarvoor moeten dan maar andere biggels komen. :(
pi_98788003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dit aspect hebben we inderdaad ook nog....
Ja, tuurlijk. Daar begon het in principe ook mee en heeft ook verder niets met 'de wereld' te maken. Dat zijn persoonlijke redenen. :) Ik weet zelf ook nog niet of ik kinderen wil.
pi_98788004
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Daarvoor moeten dan maar andere biggels komen. :(
Vooruit dan maar :*
pi_98788021
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige mensen moeten ze gewoon voor zichzelf beschermen om kinderen te kunnen krijgen. Plus nederland is nogal goed in regeltjes enzo, vast wel iets op te verzinnen.
Probleem is dat in Nederland de groep mensen die zelfbeschikking vrij hoog heeft zitten nogal groot is. :')
pi_98788052
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Daar begon het in principe ook mee en heeft ook verder niets met 'de wereld' te maken. Dat zijn persoonlijke redenen. :) Ik weet zelf ook nog niet of ik kinderen wil.
Dan zijn we officieel terug bij af.... Tijd om over tetten te praten O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:59:39 #81
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98788057
Oh even iets veel belangrijkers: mijn bek doet weer pijn :( Het is verdomme 3 dagen goed gegaan.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:09 #82
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98788090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar dat ben ik dan ook he-le-maal met je eens. Er gaat heel veel mis bij het opvoeden, en die kutkinderen worden de volwassenen die mede verantwoordelijk zijn voor wat er niet goed in de wereld. Maar hoe ga je dat tegen, in vredesnaam?
Financiele stresstest
geestelijke test
Verslavingstest

ik kan zo wel wat verzinnen
pi_98788117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dan zijn we officieel terug bij af.... Tijd om over tetten te praten O+
Er valt weinig over te zeggen behalve dat ik ze heb.
pi_98788148
Ik wilde ook geen kinderen, kan heel goed begrijpen dat mensen daar op die manier instaan. Het is een verantwoordelijkheid waar je nooit meer vanaf komt.

Maar het was zoals het was, en ik ben ervoor gegaan. All the way, geen reserves of watdanook. Zolang je dát niet kan, moet je het niet doen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:46 #85
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98788152
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

En? Hoe bevalt dat?
pi_98788154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh even iets veel belangrijkers: mijn bek doet weer pijn :( Het is verdomme 3 dagen goed gegaan.
Je hebt dus geen pijn tijdens tropische temperaturen. Ik denk dat je verplicht bent om de rest van je leven door te brengen op een tropisch eiland.
pi_98788161
ik wilde regen ja.... maar nu gaat het hier helemaal loos :(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:01:01 #88
35739 clevy
pi_98788174
quote:

[..]

kun je dat ook bewijzen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:01:03 #89
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98788178
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Probleem is dat in Nederland de groep mensen die zelfbeschikking vrij hoog heeft zitten nogal groot is. :')
Sommige dingen moeten ze gewoon regels voor maken ;)

Fuck die meerderheid, gewoon een of andere test.
pi_98788206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je hebt dus geen pijn tijdens tropische temperaturen. Ik denk dat je verplicht bent om de rest van je leven door te brengen op een tropisch eiland.
En het lijkt me wijs dat er dan een zuster mee gaat. Voor de veiligheid. Ik weet er wel een. 8-)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:01:31 #91
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98788211
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
Ik wilde ook geen kinderen, kan heel goed begrijpen dat mensen daar op die manier instaan. Het is een verantwoordelijkheid waar je nooit meer vanaf komt.

Maar het was zoals het was, en ik ben ervoor gegaan. All the way, geen reserves of watdanook. Zolang je dát niet kan, moet je het niet doen.
Meeste mensen roepen dat ze kinderen 'nemen'.
Je neemt een hypotheek, je neemt een hamster of een hond. Je neemt geen kinderen.
pi_98788231
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

En? Hoe bevalt dat?
Goed hoor. :) Zou ze niet willen missen.
pi_98788232
quote:

[..]

Hoe heb je ze opgevoed? Mogen ze buiten spelen? Moeten ze voor het donker weer binnen zijn?
pi_98788242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je neemt een hypotheek, je neemt een hamster of een hond. Je neemt geen kinderen.
Precies... kinderen krijg je...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:02:28 #95
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98788284
Met een test stimuleer je mensen die echt graag kinderen willen ook dat ze fatsoenlijke ouders zijn ( financieel zaakjes voor elkaar, genoeg ruimte voor zo'n kleintje in huis, geestelijk in orde)
pi_98788293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hoe heb je ze opgevoed? Mogen ze buiten spelen? Moeten ze voor het donker weer binnen zijn?
Haha, ze doen het goed. Mogen zeker naar buiten en hoeven niet voor het donker thuis te zijn. *O*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:02:43 #97
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98788301
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef L-E het volgende:

[..]

En het lijkt me wijs dat er dan een zuster mee gaat. Voor de veiligheid. Ik weet er wel een. 8-)
Ik denk het ook ja. :7
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:02:50 #98
35739 clevy
pi_98788313
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Precies... kinderen krijg je...
knoop er in leggen.. dan heb je daar geen last van
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:03:00 #99
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98788322
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef clevy het volgende:

[..]

kun je dat ook bewijzen?
Pics or it didn't happen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:03:18 #100
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_98788346
quote:
Tenzij je pedoseksueel bent. :')
pi_98788356
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef clevy het volgende:

[..]

kun je dat ook bewijzen?
Dat kan wel, maar dat is niet nodig. Trust me!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:03:36 #102
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98788369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Met een test stimuleer je mensen die echt graag kinderen willen ook dat ze fatsoenlijke ouders zijn ( financieel zaakjes voor elkaar, genoeg ruimte voor zo'n kleintje in huis, geestelijk in orde)
Maja dan gaat het buiten die regels om ook gebeuren. En dan.

quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef clevy het volgende:

[..]

knoop er in leggen.. dan heb je daar geen last van
^O^
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:03:43 #103
35739 clevy
pi_98788382
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat kan wel, maar dat is niet nodig. Trust me!
trust no-one
pi_98788438
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef clevy het volgende:

[..]

trust no-one
Je kan je eigen tetten toch wel vertrouwen? Zijn tenslotte je boezemvrienden.
pi_98788453
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef clevy het volgende:

[..]

trust no-one
So you can't even trust a picture. :{w
pi_98788487
quote:

[..]

Het zijn accessoires. Leuk om mee te pronken, om kleertjes voor te kopen, om in te zetten als je ergens geen zin in hebt ('Neeee, Pietje is moe hoor, wij komen niet..'). Terwijl het allermooiste van het hebben van een kind wel is dat je een intense band kan opbouwen met iemand, dat je iemand door het leven mag leiden, dat je iemand mag laten zien hoe wonderbaarlijk de wereld is, hoe mooi het leven kan zijn, dat je de meest bijzondere gevoelens van liefde dag na dag door je heen voelt stromen, daar kan geen drugs tegenop. Een beginnende verliefdheid die jaren aanhoudt, dat idee. O+

Maar daar moet je voor open staan, je moet kunnen zien en vóelen hoe fantastisch het is. Ik denk dat te veel ouders daar de mist in gaan, ze missen het besef van wat ze in handen hebben.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:04:58 #107
35739 clevy
pi_98788497
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

So you can't even trust a picture. :{w
oe scherp.. maar een foto is geen mens.. en ik suggereerde alleen dat alle mensen liegen :*
pi_98788557
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef clevy het volgende:

[..]

oe scherp.. maar een foto is geen mens.. en ik suggereerde alleen dat alle mensen liegen :*
Sure, maar de foto die ik zou tonen, kan net zo goed een leugen zijn. ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:05:58 #109
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98788568
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maja dan gaat het buiten die regels om ook gebeuren. En dan.

Alsnog het nekschot.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:06:44 #110
35739 clevy
pi_98788627
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sure, maar de foto die ik zou tonen, kan net zo goed een leugen zijn. ;)
maar dan lieg je over jezelf.. ow wacht.. vrouw-mens..
pi_98788652
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef clevy het volgende:

[..]

maar dan lieg je over jezelf.. ow wacht.. vrouw-mens..
Nee, dan zou ik liegen over de foto. Dat is iets anders. ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:07:22 #112
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98788681
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Alsnog het nekschot.
Mogen ze wel bij meer dingen invoeren.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:07:22 #113
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98788682
Ich seh besser aus als Bono und bin'n Mann des Volkes
Bereit die Welt zu retten, auch wenn das vielleicht zu viel gewollt is

Peter Fox is een baas.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:07:37 #114
35739 clevy
pi_98788702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dan zou ik liegen over de foto. Dat is iets anders. ;)
een foto die een afspiegeling zou moeten zijn van jou..
pi_98788710
Het waait hier een beetje en het rommelt een beetje.... Is dat nou die erge storm die ze voorspeld hadden? :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:08:26 #116
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98788753
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
Het waait hier een beetje en het rommelt een beetje.... Is dat nou die erge storm die ze voorspeld hadden? :')
Ja :D
14 SHADES OF GREY
pi_98788810
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :D
Dat is dan toch wel een behoorlijke domper..... :(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:09:48 #118
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98788853
Bizar, ik kom mijn ex tegen op Paiq. Weird.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:10:09 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98788872
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat is dan toch wel een behoorlijke domper..... :(
Morgen 20 graden, ole ole. Eindelijk weg met die kutzon O+
pi_98788913
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef clevy het volgende:

[..]

een foto die een afspiegeling zou moeten zijn van jou..
Ja indd. als je het zo bekijkt. :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:10:41 #121
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98788922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lekker? :9
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:11:08 #122
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98788964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Beter dan IRL :P
14 SHADES OF GREY
pi_98788972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Morgen 20 graden, ole ole. Eindelijk weg met die kutzon O+
Dat is wel een plus.... Maar had toch liever ook die storm gehad..... -O-
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:11:26 #124
35739 clevy
pi_98788992
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja indd. als je het zo bekijkt. :)
zo bekijk ik het zeker.. dus doe maar eens een foto en lieg er over
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:11:38 #125
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98789005
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Het zijn accessoires. Leuk om mee te pronken, om kleertjes voor te kopen, om in te zetten als je ergens geen zin in hebt ('Neeee, Pietje is moe hoor, wij komen niet..'). Terwijl het allermooiste van het hebben van een kind wel is dat je een intense band kan opbouwen met iemand, dat je iemand door het leven mag leiden, dat je iemand mag laten zien hoe wonderbaarlijk de wereld is, hoe mooi het leven kan zijn, dat je de meest bijzondere gevoelens van liefde dag na dag door je heen voelt stromen, daar kan geen drugs tegenop. Een beginnende verliefdheid die jaren aanhoudt, dat idee. O+

Maar daar moet je voor open staan, je moet kunnen zien en vóelen hoe fantastisch het is. Ik denk dat te veel ouders daar de mist in gaan, ze missen het besef van wat ze in handen hebben.
Dat is niet alleen met kinderen zo ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:11:44 #126
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98789017
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lekker? :9
Je mag haar hebben. :*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:12:13 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98789066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat is wel een plus.... Maar had toch liever ook die storm gehad..... -O-
Kan er tenminste normaal gewerkt worden. O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:12:27 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98789095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je mag haar hebben. :*
Pics :9
pi_98789134
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he? ;)
pi_98789164
Echt bizarre wolken hier :o
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:13:45 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98789192
Hoi :W

Thuis. Tijd om te douchen O+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:13:45 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98789193
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik om pics vraag :+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:13:51 #133
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98789201
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Geen pics. Ik kan haar wel omschrijven.
pi_98789206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is niet alleen met kinderen zo ;(
Dat is met alles van waarde, klopt.
pi_98789210
Ah, het gerommel is nu bijna boven mijn huis :Y)

Misschien toch nog een beetje leuk
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:14:17 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98789230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Hoi :W

Thuis. Tijd om te douchen O+
Latertje ;(

Goed idee O+
pi_98789296
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is met alles van waarde, klopt.
Het probleem is alleen dat mensen tegenwoordig te veel waarde hechten aan materialisme....

Ik hecht totaal geen waarde meer aan dat soort dingen....(nooit ook echt gedaan ook) Ik ben gezond, mijn familie is gezond, dat vind ik belangrijk....
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:15:25 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98789314
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Latertje ;(

Goed idee O+
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weer :') Het mega zonnige, warme totaal niet verregende weer :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:15:27 #139
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98789322
Wat zijn die stapels lang bij paiq zeg...
pi_98789398
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, het gerommel is nu bijna boven mijn huis :Y)

Misschien toch nog een beetje leuk
Hier heb je echt van die donderwolken waarvan het lijkt alsof ze als een ballon opgeblazen worden.
pi_98789477
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hier heb je echt van die donderwolken waarvan het lijkt alsof ze als een ballon opgeblazen worden.
Welke regio zit jij?
pi_98789487
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat mensen tegenwoordig te veel waarde hechten aan materialisme....

Ik hecht totaal geen waarde meer aan dat soort dingen....(nooit ook echt gedaan ook) Ik ben gezond, mijn familie is gezond, dat vind ik belangrijk....
Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen. Take nothing for granted.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:18:08 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98789498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weer :') Het mega zonnige, warme totaal niet verregende weer :')
Zou gek worden elke dag met die debielen te moeten :{

:*
pi_98789533
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je lijkt Peu wel zeg. :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:18:40 #145
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98789546
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen.[b] Take nothing for granted.
Dat sowieso nooit doen idd...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:18:50 #146
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98789566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als dit noodweer is...what's next?
pi_98789567
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het is jouw ex, dus je zult haar toch eens lekker hebben gevonden?
pi_98789574
blegh hoop niet dat ik om 22uur door noodweer moet ;(
pi_98789579
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Welke regio zit jij?
Apeldoorn
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:19:35 #150
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98789615
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Je lijkt Peu wel zeg. :')
NS zijn toch debielen, al jaren lopen ze te kutten met het OV.
pi_98789636
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is jouw ex, dus je zult haar toch eens lekker hebben gevonden?
Uhm, het ging niet over mijn ex ;)
pi_98789691
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen. Take nothing for granted.
Precies... :)
pi_98789694
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Soms wat vertraging door werkzaamheden, maar ik moet zeggen dat ik met elke dag heen en weer reizen maar bar weinig rotzooi mee maak met de NS.
pi_98789729
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik reis niet extreem veel met de trein, maar áls ik dat doe gaat het prima. Behalve als ik naar Limburg ga, zo'n internationale reis is dan wel altijd een tikje te hoog gegrepen voor ze. :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:22:00 #155
35739 clevy
pi_98789792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik reis niet extreem veel met de trein, maar áls ik dat doe gaat het prima. Behalve als ik naar Limburg ga, zo'n internationale reis is dan wel altijd een tikje te hoog gegrepen voor ze. :')
daar lukt het ze om treinen in 2en te hakken.. steevast
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:22:02 #156
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98789799
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mja, ze deden het voor mij altijd prima. Maar de laatste drie weken zijn echt pet :N
pi_98789851
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef clevy het volgende:

[..]

daar lukt het ze om treinen in 2en te hakken.. steevast
Inderdaad, moet je nog opletten ook in welk deel van de trein je zit. Opletten! Tijdens een treinreis! :(
pi_98789901
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Uhm, het ging niet over mijn ex ;)
Oh, my bad. Ik lette niet op, zat naar blote mannen te kijken. :P
pi_98789924
Mijn zwarte kat ligt voor het raam en heeft zoiets van "Lekker boeiuh die regen/bliksem" en die rooie kat die vindt het wel interessant.... Komt steeds naast me staan bij het raam :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:23:58 #161
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98789935
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gelijk heb je ^O^
pi_98789950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is een goed excuus als je van blote mannen houdt :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:25:24 #163
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98790023
quote:
Gast jij hebt smaak :D
14 SHADES OF GREY
pi_98790064
ik haat onweer als ik er nog doorheen moet fietsen :(
pi_98790100
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zal voor je duimen dat het straks over is daar..... :*
pi_98790114
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Je mag ook gaan lopen. O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:26:59 #167
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98790131
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja, ze deden het voor mij altijd prima. Maar de laatste drie weken zijn echt pet :N
Het moet gewoon goed, in het buitenland kunnen ze het toch ook? ;)
pi_98790161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het moet gewoon goed, in het buitenland kunnen ze het toch ook? ;)
Dat dus.... In Finland en Rusland knallen ze ook gewoon door met sneeuw
pi_98790269
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat is een goed excuus als je van blote mannen houdt :)
Anders zou ik er niet naar kijken. ;) Maar de foto's vallen tegen. Vrouwen maken veel mooiere foto's van zichzelf.
pi_98790301
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Anders zou ik er niet naar kijken. ;) Maar de foto's vallen tegen. Vrouwen maken veel mooiere foto's van zichzelf.
Zat je in KPD te loeren? :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:29:29 #171
35739 clevy
pi_98790307
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

nou.. ik maak veeeeel mooiere foto's van vrouwen dan van mannen
pi_98790377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef L-E het volgende:

[..]

Je mag ook gaan lopen. O+
daar houd ik ook niet zo van met onweer :)
pi_98790415
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Zat je in KPD te loeren? :D
Yup, ik vond het weer eens tijd. :P
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef clevy het volgende:

[..]

nou.. ik maak veeeeel mooiere foto's van vrouwen dan van mannen
Dat kan, misschien zijn vrouwen naakt meer fotogeniek dan mannen naakt. ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:30:59 #174
35739 clevy
pi_98790427
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

daar houd ik ook niet zo van met onweer :)
paar biertjes achterover en kruipen
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:31:10 #175
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98790443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn zwarte kat ligt voor het raam en heeft zoiets van "Lekker boeiuh die regen/bliksem" en die rooie kat die vindt het wel interessant.... Komt steeds naast me staan bij het raam :D
Mijn kat introduceert het ook heul nix. Die blijft ruhig liggen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:31:30 #176
35739 clevy
pi_98790464
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef vencodark het volgende:

in mijn optiek zeker wel.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:32:03 #177
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98790514
Zelfs vrouwen vinden vrouwen leuker om naar te kijken.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:32:03 #178
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98790517
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Yup, ik vond het weer eens tijd. :P

[..]

De meeste mannen ik KPD posten alleen hun paal en verder niets.
14 SHADES OF GREY
pi_98790546
Wat een lekker weer O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:32:37 #180
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98790562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De meeste mannen ik KPD posten alleen hun paal en verder niets.
heb je liever dat ze er een strikje omheen doen of het anderzijds een beetje aankleden?
pi_98790567
SNUITJE!
pi_98790600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

heb je liever dat ze er een strikje omheen doen of het anderzijds een beetje aankleden?
Een penis is pas leuk als er een leuke vent bij hoort.
pi_98790614
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
SNUITJE!
pi_98790643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef L-E het volgende:

[..]

Een penis is pas leuk als er een leuke vent bij hoort zit.
Fixed! :Y)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:33:58 #185
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98790661
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

De rest van de man vind ik ook interessant :)
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:34:18 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98790686
Bah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:34:26 #187
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98790698
quote:

[..]

Mijn penis moet dan echt een dikke baas zijn. O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:34:54 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98790724
Ik vind de TT best depressief, eigenlijk. :7
pi_98790745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Net zoals ik een vrouw met een lekker lichaam en een lelijk hoofd nooit mooi zal vinden, hoe lekker dat lichaam ook is. Dan klopt het plaatje gewoon niet.
pi_98790756
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Is ie ook.... maar het onderwerp was ook depressief....
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:35:33 #191
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98790770
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Z'n tarrels ;(
50.000 O+
pi_98790782
quote:
Als mensen zo'n TT al niet aan kunnen dan moeten ze inderdaad een hoge boom uitzoeken (mits niet om door de bliksem) en er een mooi touw omgooien met zichzelf er aan.
pi_98790786
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:

[..]

Net zoals ik een vrouw met een lekker lichaam en een lelijk hoofd nooit mooi zal vinden, hoe lekker dat lichaam ook is. Dan klopt het plaatje gewoon niet.
Gewoon hoofd er af photoshoppen :Y)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:35:57 #194
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98790804
quote:
Depressief of deprimerend? :+
50.000 O+
pi_98790806
quote:

[..]

True.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:36:04 #196
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98790809
quote:
Veel emos hier he ;)
pi_98790817
quote:
Maar het leven is kut en de wereld een doffe ellende en de NS is ook al een stel debielen, dus.

:( ;(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:36:06 #198
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98790819
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als mensen zo'n TT al niet aan kunnen dan moeten ze inderdaad een hoge boom uitzoeken (mits nog om door de bliksem) en er een mooi touw omgooien met zichzelf er aan.
Het ruimt zo lekker op!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:36:46 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98790873
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar het leven is kut en de wereld een doffe ellende en de NS is ook al een stel debielen, dus.

Oh ja! ;(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:36:50 #200
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_98790879
quote:

Je zou maar depressief zijn door het weer en voor een trein willen springen. Gooit de NS maar mooi roet in het eten.
pi_98790880
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Mijn penis moet dan echt een dikke baas zijn. O+
Ik weet nog niet hoe leuk jij bent.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:36:51 #202
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98790881
quote:

[..]

En het weer doet ook al niet wat het moet doen ;(
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:37:13 #203
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98790907
quote:

[..]

Kras :{ mijn hele droom in duigen.
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:37:25 #204
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98790923
quote:

[..]

het blijft een mysterie...
pi_98790942
L-E!!!!!!!!! Heb jij net ook buiten gespeeld?
pi_98790965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kras :{ mijn hele droom in duigen.
De kans bestaat dat ik spijt krijg van deze vraag, maar vooruit: welke droom precies, Tijn?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:38:19 #207
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98790980
quote:

[..]

:D _O_
pi_98790989
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E!!!!!!!!! Heb jij net ook buiten gespeeld?
De hele dag man!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:38:35 #209
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_98791012
quote:
Jij bent echt het type vrouw die mannen leuk vindt die hun penis omschrijven als 'een dikke baas'. :Y
pi_98791035
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef L-E het volgende:

[..]

De hele dag man!
Lekker! Ben net ook maar even naar buiten gegaan met een perenijsje in de mond O+
pi_98791063
Treinverkeer in Flevoland plat door blikseminslag. Geen treinverkeer mogelijk tussen Weesp en Lelystad. Extra reistijd is meer dan een uur.

Heul niks van gemerkt.... :{w
pi_98791078
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Jij bent echt het type vrouw die mannen leuk vindt die hun penis omschrijven als 'een dikke baas'. :Y
Je kent me! O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:39:39 #213
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98791096
quote:

[..]

Jij hebt echt geen benul van de term 'hyperbool'

Eerlijk gezegd geef ik mn lul nooit een naam, hij kan prima zonder.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:40:22 #214
35739 clevy
pi_98791149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd geef ik mn lul nooit een naam, hij kan prima zonder.
is de jouwe zo verschrikkelijk krom dan?? :X
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:40:31 #215
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_98791164
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat geldt voor jou ook, maar dan voor de term 'sarcasme'.
pi_98791167
quote:

[..]

Ja precies. Het hoofd is ook belangrijk, maar niet in kpd. :9
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:40:58 #217
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98791198
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef clevy het volgende:

[..]

is de jouwe zo verschrikkelijk krom dan?? :X
Die is leuk. _O_
pi_98791203
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Lekker! Ben net ook maar even naar buiten gegaan met een perenijsje in de mond O+
Lekker, wij hadden aardbeienijsjes. Zwembadje in de tuin opgezet, reuze leuk allemaal. :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:41:24 #219
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98791221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef L-E het volgende:

[..]

De kans bestaat dat ik spijt krijg van deze vraag, maar vooruit: welke droom precies, Tijn?
Dat er ooit een vrouw zal zijn die mij leuk vind. Ik ben een plork :Y
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:41:29 #220
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98791226
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat geldt voor jou ook, maar dan voor de term 'sarcasme'.
Jewel, maar ik wacht tot die term hier gebruikt wordt. Als dat gebeurd, zet ik het er ff achter voor jou :*
pi_98791242
quote:

[..]

Mannen moeten hun penis niet beschrijven. :`)
pi_98791249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Lekker, wij hadden aardbeienijsjes. Zwembadje in de tuin opgezet, reuze leuk allemaal. :)
:D die Peuter boft met jou O+
pi_98791273
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Precies, ze moeten gewoon foto's pm-en :+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:42:13 #224
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98791291
quote:

[..]

Eensch.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:42:19 #225
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98791300
quote:

[..]

:D Nee idd! Haha
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:43:06 #226
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98791364
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

In sommige milieus heeft dit een hele andere connotatie. :')

I didnt just
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:43:46 #227
35739 clevy
pi_98791409
quote:

[..]

alleen er mee (laten) spelen dan?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:44:40 #228
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_98791484
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jewel, maar ik wacht tot die term hier gebruikt wordt. Als dat gebeurd, zet ik het er ff achter voor jou :*
Zet je dan ook je d's en t's ff goed? Dat draagt bij aan je geloofwaardigheid.
pi_98791488
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Precies, ze moeten gewoon foto's pm-en :+
Nee, gewoon naar KPD. :P En niet alleen die paal!
pi_98791509
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dat weet hij gelukkig ook, ik hoorde vanavond nog dat hij 'heeeeeeel gelukkig' met mij is. O+

Hoe is het met jou en je gedate en je leenhond etc etc etc?
pi_98791510
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

In sommige milieus heeft dit een hele andere connotatie. :')

I didnt just
Goeie, man. :')
pi_98791522
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef clevy het volgende:

[..]

alleen er mee (laten) spelen dan?
Och, zoiets. Maar niet beschrijven en er ook niet tegen praten. :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:45:37 #233
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98791561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dus ook geen naam geven?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:45:37 #234
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98791562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Of een naam geven ;(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:45:50 #235
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98791584
:( Nee dus tijn
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:45:52 #236
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98791588
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zet je dan ook je d's en t's ff goed? Dat draagt bij aan je geloofwaardigheid.
ik is slysdekties.

( het staat er overigens gewoon correct hoor)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:45:53 #237
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98791591
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus ook geen naam geven?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Of een naam geven ;(
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:46:21 #238
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98791638
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus ook geen naam geven?
Tiny Tijn?
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:46:24 #239
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98791644
quote:
:( Nee dus tijn
Niet GMTA? :+
14 SHADES OF GREY
pi_98791656
Tijn is een plork, blijkbaar. Laat je lichaam eens zien Tijn. 8-)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:46:44 #241
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98791672
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Tiny Tijn?
Hoe weet jij dat? :o
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:47:04 #242
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98791698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Tijn is een plork, blijkbaar. Laat je lichaam eens zien Tijn. 8-)
Check fobo haha ;)
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:47:08 #243
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98791706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen voor je dat hij niet groter is dan jij :D
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:47:30 #244
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98791741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Te voorspelbaar -5
pi_98791766
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kan je pirouettes draaien op je ding.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:47:59 #247
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98791787
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit klachten gehad
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:48:17 #248
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98791808
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:D
pi_98791822
quote:

[..]

Maar zoveel referenties heb jij dan ook niet.... :+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:48:31 #250
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98791824
quote:

[..]

Van anderen of zelf? :+
50.000 O+
pi_98791829
quote:

[..]

:')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:48:44 #252
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98791842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Kan je pirouettes draaien op je ding.
Helicopter ;(
50.000 O+
pi_98791852
quote:

[..]

Of een naam geven ;(
Iew. Afknapper! :(
pi_98791861
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
Helicopter ;(
Helicopterman. ;(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:49:14 #255
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98791874
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Maar zoveel referenties heb jij dan ook niet.... :+
Dat en hoeren klagen sowieso niet :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Van anderen of zelf? :+
Beide ik ben blij met tiny tijn
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:49:17 #256
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98791882
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Helicopterman. ;(
;(
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:49:44 #257
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98791914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat en hoeren klagen sowieso niet :D

[..]

Beide ik ben blij met tiny tijn
Niet waar jij bij bent iig :7
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:49:49 #258
35739 clevy
pi_98791921
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Iew. Afknapper! :(
moet je niet tegen mij zeggen maar tegen mini-me
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:50:00 #259
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_98791940
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
;(
Dat was ooit de bijnaam voor de naamgenoot van onze oudste kat.
pi_98791949
Maar Tijn, als jij echt zo'n lekker lichaam hebt is het des te zuurder dat je hoofd niet mee doet. Ik krijg maandag een gezichtsbindweefselmassage, ga je mee?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:50:17 #261
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98791964
Kunnen we weer naar tetten? Ik heb het gehad met penissen...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:50:29 #262
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98791987
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of ik wil weten waarom? ;(
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:50:32 #263
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98791991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Niet waar jij bij bent iig :7
Zou het dat zijn :o
14 SHADES OF GREY
pi_98792000
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
http://partyflock.nl/topic/941327:Helicopterman_3.html
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:51:03 #265
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98792023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zou het dat zijn :o
Ik spreek niet uit ervaring he :Y)
50.000 O+
pi_98792032
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat moeten wij eens zeggen. :{w
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:51:14 #267
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98792037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
Maar Tijn, als jij echt zo'n lekker lichaam hebt is het des te zuurder dat je hoofd niet mee doet. Ik krijg maandag een gezichtsbindweefselmassage, ga je mee?
Dat lijkt mij leuk. :)
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:51:24 #268
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98792056
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
:{w Nee niks, daar gaat het al vaak genoeg over.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:51:42 #269
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98792080
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik snap het hoor. Als vrouw was ik ook zo lesbisch als de pest geweest.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:51:53 #270
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98792097
quote:
Wat doen al die Fok!smileys daar? :(
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:52:02 #271
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98792109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:{w Nee niks, daar gaat het al vaak genoeg over.
En dan nog niet vaak genoeg. :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:52:05 #272
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98792113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik spreek niet uit ervaring he :Y)
Jaja :D
14 SHADES OF GREY
pi_98792138
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik snap het hoor. Als vrouw was ik ook zo lesbisch als de pest geweest.
Missb is van mij, als je dat maar weet. :(
pi_98792145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Wat doen al die Fok!smileys daar? :(
Omdat het smerige pikkedieven zijn. ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 21:54:56 ]
pi_98792146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef L-E het volgende:

[..]

Dan is er oorlog.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:52:51 #276
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98792169
Voor binnen de nieuwe policy:

50.000 O+
pi_98792176
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat lijkt mij leuk. :)
Daar worden we mooier van. :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:52:56 #278
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98792178
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Je wilde me niet. Je was heel duidelijk ;(
pi_98792181
quote:

[..]

Vandaar dat dit topic geen succes was ;(

[Singles] Waar Spezza MissB wil neuken...
pi_98792185
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat weet hij gelukkig ook, ik hoorde vanavond nog dat hij 'heeeeeeel gelukkig' met mij is. O+

Hoe is het met jou en je gedate en je leenhond etc etc etc?
Niets.......... noppes.......... nada............ en de leenhond is lief! en mn vader heeft een puppy gekocht en en en... :) gaat prima hier allemaal! :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:53:09 #281
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98792193
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dan is er oorlog.
Nee hoor. Een hoop camera's om de lesbische scenes te filmen.
pi_98792225
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Je wilde me niet. Je was heel duidelijk ;(
Wat? Wanneer heb ik jou afgewezen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:53:37 #284
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98792226
quote:

[..]

Daar worden we mooier van. :)
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mij :D
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:53:49 #285
35739 clevy
pi_98792249
zal ik dan maar tetten plaatsen?
vandaag eindelijk ge-upload
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:53:55 #286
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98792263
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ga je ze tackelen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:54:11 #287
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98792280
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Omdat het smerige pikkedieven zijn. ;(
Moeite met quoten? :P
50.000 O+
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:54:11 #288
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98792282
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
SPOILER
Held _O_
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:54:12 #289
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98792285
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat? Wanneer heb ik jou afgewezen?
Het was een tijdje terug. Maar de pijn is er nog steeds.
pi_98792288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet. :{w
pi_98792290
quote:
SPOILER
Welke tetten?
pi_98792307
quote:
SPOILER
Geheel policy proof.... alleen die pneumatische tekkers..... Eng :X
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:54:44 #293
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98792337
quote:
SPOILER
Blijf het een lelijke foto vinden, sorry :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:54:55 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98792354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon mijzelf hoor :Y
14 SHADES OF GREY
pi_98792377
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Het was een tijdje terug. Maar de pijn is er nog steeds.
WANNEER?
pi_98792379
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:

[..]

Toch hebben sommige allochtonen wel een hele sexy stem! :9
pi_98792383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Moeite met quoten? :P
Ik word al een dagje ouder he.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:55:49 #298
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98792427
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef L-E het volgende:

[..]

WANNEER?
Ja, denk je dat ik zoiets traumatisch op de kalender zet? :( Het was via msn, ook nog eens ;(
pi_98792433
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toch hebben sommige allochtonen wel een hele sexy stem! :9
Ik vind Belgische dames best schattig.... :@
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:56:12 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_98792460
Het koelt verdomme nog steeds niet af
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:56:19 #301
17979 MissMSX
Knightmare
pi_98792472
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik word al een dagje ouder he.
Teveel pillen op je parties :')
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')