In sommige milieus heeft dit een hele andere connotatie.quote:
alleen er mee (laten) spelen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen moeten hun penis niet beschrijven.
Zet je dan ook je d's en t's ff goed? Dat draagt bij aan je geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jewel, maar ik wacht tot die term hier gebruikt wordt. Als dat gebeurd, zet ik het er ff achter voor jou
Nee, gewoon naar KPD.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies, ze moeten gewoon foto's pm-en
Dat weet hij gelukkig ook, ik hoorde vanavond nog dat hij 'heeeeeeel gelukkig' met mij is.quote:
Goeie, man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
In sommige milieus heeft dit een hele andere connotatie.
I didnt just
Dus ook geen naam geven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, zoiets. Maar niet beschrijven en er ook niet tegen praten.
Of een naam gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, zoiets. Maar niet beschrijven en er ook niet tegen praten.
ik is slysdekties.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je dan ook je d's en t's ff goed? Dat draagt bij aan je geloofwaardigheid.
quote:
quote:
Tiny Tijn?quote:
Niet GMTA?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Check fobo hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Tijn is een plork, blijkbaar. Laat je lichaam eens zien Tijn.
Ik mag toch hopen voor je dat hij niet groter is dan jijquote:
Kan je pirouettes draaien op je ding.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor je dat hij niet groter is dan jij
Ik heb nog nooit klachten gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor je dat hij niet groter is dan jij
quote:
Van anderen of zelf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |