SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat is toch je eigen keuze. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het een overdreven uiting van negativisme, hoe jij hierin staat. Prima dat je geen kinderen wil, maar laat de mensen die ze wél willen dan ook hun waarde, want dat mis ik wel een beetje nu.
ja in de ijstijdquote:
Natuurlijk ontwikkelen zij zich wel. Waarom denk je dat bepaalde instellingen tegenwoordig midden in de dorpen staan? Dat is iig het streven. Waarom denk je dat mensen met een beperking niet meer weggestopt worden? Er worden nog veel fouten gemaakt maar de tijden zijn wel veranderd tegenover vroeger. En toe te staan? Tja, ik zou het schandalig vinden als mensen met beperkingen minder recht op leven hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja, ze leren ermee omgaan dat ze zich niet ontwikkelen. Maar daarom weten ze het nog wel. Een kind van max 7 begrijpt dat.
Verder is het natuurlijk vanuit kostenoogpunt compleet idioot om al die afwijkingen maar toe te staan met alle kosten die erbij komen. Je mag het niet zeggen, maar onze verzekeringen en ziekenkosten zijn ook door dit soort zaken.
Loop ik die mensen hier dan zo erg af te zeiken? Ik zeg alleen dat ik het eens ben met Sedan z'n stelling.... Meer niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het een overdreven uiting van negativisme, hoe jij hierin staat. Prima dat je geen kinderen wil, maar laat de mensen die ze wél willen dan ook hun waarde, want dat mis ik wel een beetje nu.
Haha mij te koudquote:
Het verschil is alleen dat oorlogen toen op kleinere schaal gebeurde... Dat Amerika nu graag overal de baas wilt zijn resulteert in reacties van o.a. moslims wereldwijd.... Nederland heeft nog steeds Code Oranje voor terrorisme... En dat alleen maar omdat Uncle Sam de wereld wil regeren vanwege olie....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
mwah... oorlogen, natuurrampen etc. gebeuren al eeuwen. Ik zou me er niet heel druk om maken.
Ik had het in dit geval over mensen met Down-syndroom. Daar ontstaat dan ruis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk ontwikkelen zij zich wel. Waarom denk je dat bepaalde instellingen tegenwoordig midden in de dorpen staan? Dat is iig het streven. Waarom denk je dat mensen met een beperking niet meer weggestopt worden? Er worden nog veel fouten gemaakt maar de tijden zijn wel veranderd tegenover vroeger. En toe te staan? Tja, ik zou het schandalig vinden als mensen met beperkingen minder recht op leven hebben.
no worries.. er komt vanzelf weer een nieuwe ijstijdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha mij te koud![]()
Do you want a picture of the future? Image a boot on your face forever.
word je lekker nat schat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Vanuit de ethiek kan je de beschavingsgraad aflezen van hoe de maatschappij omgaat met diens verschoppelingen >>> crimineel, mensen met een beperking en ouderen
Wees in ieder geval blij dat je NU leeft.... de middeleeuwen zouden echt niet zo prettig zijn geweest als je nu misschien wel denkt....
BTW het REGENT!!!!!!!!!!!!!!!!
En hard ook hier nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Vanuit de ethiek kan je de beschavingsgraad aflezen van hoe de maatschappij omgaat met diens verschoppelingen >>> crimineel, mensen met een beperking en ouderen
Wees in ieder geval blij dat je NU leeft.... de middeleeuwen zouden echt niet zo prettig zijn geweest als je nu misschien wel denkt....
Nuff said.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker krassen.
Om geen kinderen te nemen omdat de wereld zo kut is vind ik een non-argument. Die vlieger ging 500 jaar geleden ook al niet op. Dat je geen kinderen neemt omdat er al zoveel mensen zijn is dan een betere. Of dat je ze niet neemt omdat het niet in jouw leven past.
Ik vind dat weer zo gemaakt altruïstisch: "ik neem geen kinderen want ik wil hun de wereld niet aandoen". Iets wat niet bestaat kan je ook geen diensten bewijzen. En zoals al ergens is gezegd, het is heel normaal dat je zelf iets moet doen om je leven 'mooi' te maken. Een kind op de wereld zetten in Utopia is niet mogelijk.
Waarom denk je dat er nu een opwarming plaats vindt? Uit onderzoek is gebleken dat een opwarming altijd vooraf ging aan een ijstijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
no worries.. er komt vanzelf weer een nieuwe ijstijd
Vast wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n kulargument. Die heb ik vaker gehoord. We zijn gaan terugkijken naar eerdere beschavingen en gaan dan waardeoordelen uitdelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Oke... dat is waar... maar de impact van een oorlog was vroeger ook heel groot... juist omdat de wereld toen kleiner leek...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat oorlogen toen op kleinere schaal gebeurde... Dat Amerika nu graag overal de baas wilt zijn resulteert in reacties van o.a. moslims wereldwijd.... Nederland heeft nog steeds Code Oranje voor terrorisme... En dat alleen maar omdat Uncle Sam de wereld wil regeren vanwege olie....
wiens?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, kunnen we het niet gewoon over tieten hebben?
Om het even. Tietenquote:
* -Engel-verzamelt vast kleedjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
Ja en het tegenwoordige probleem is, is dat dingen als voedsel steeds meer in de macht zijn van enkele bedrijven... denk aan een Monsanto..... Dus als je daar geen vriendjes mee bent, dan krijg je ook geen voedsel... en dat dan wereldwijd....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke... dat is waar... maar de impact van een oorlog was vroeger ook heel groot... juist omdat de wereld toen kleiner leek...
Bedenk dat als toen een oogst verwoest werd dat het een zekere hongersnood betekende >>> nu wordt er eventueel voedsel naar toegebracht....
Olie was toen het streven niet.... toen was het streven landjepik of dom machtsvertoon
Ja, omdat die hoogbegaafden het te druk hebben met hun carrière. Eigen schuld dat je dan meer dommeriken hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Aan de andere kant maakt het geen fuck uit, we worden cijfermatig toch overspoeld door mensen met een laag IQ. Die planten zich namelijk beter voor dan de 1.2 die onder NL hoogopgeleiden gebruikelijk is.
Niet droog te föhnen zeker?quote:
Dan zou je geen kinderen nemen omdat ánderen asociale kinderen hebben of zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
En sowieso, als we de wereld op kleine schaal bekijken.... de beschaving en maatschappij op kleine schaal is ook steeds verder te zoeken.... Kleine kinderen met een grote bek, met aso ouders... Gister werd ik ook weer de weg afgedrukt door 1 of andere woonwagenbewoner...
Nee, dat is leuk voor je kinderen....
Als die hoogbegaafden wat slimmer waren lieten ze die laagbegaafden wat harder werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, omdat die hoogbegaafden het te druk hebben met hun carrière. Eigen schuld dat je dan meer dommeriken hebt.
Dankjewel voor het verwoorden, dat lukte mij niet erg. Het is gemaakt altruïstisch inderdaad, en dat stoort me een beetje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker krassen.
Om geen kinderen te nemen omdat de wereld zo kut is vind ik een non-argument. Die vlieger ging 500 jaar geleden ook al niet op. Dat je geen kinderen neemt omdat er al zoveel mensen zijn is dan een betere. Of dat je ze niet neemt omdat het niet in jouw leven past.
Ik vind dat weer zo gemaakt altruïstisch: "ik neem geen kinderen want ik wil hun de wereld niet aandoen". Iets wat niet bestaat kan je ook geen diensten bewijzen. En zoals al ergens is gezegd, het is heel normaal dat je zelf iets moet doen om je leven 'mooi' te maken. Een kind op de wereld zetten in Utopia is niet mogelijk.
Dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef xFriendx het volgende:
Maar de handdoek in de ring gooien.... hoe de wereld er later uit ziet hebben we altijd ook zelf nog in de hand dmv de opvoeding die we onze kinderen meegeven. Het is misschien cliché, maar een betere wereld begint bij jezelf en vervolgens dus ook bij je kind(eren).
Je bent een raspessimist. Ik kan je vertellen dat zowel mijn kind en ik dolgelukkig zijn met ons leven hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
En sowieso, als we de wereld op kleine schaal bekijken.... de beschaving en maatschappij op kleine schaal is ook steeds verder te zoeken.... Kleine kinderen met een grote bek, met aso ouders... Gister werd ik ook weer de weg afgedrukt door 1 of andere woonwagenbewoner...
Nee, dat is leuk voor je kinderen....
Alsof laagbegaafden minder hard werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als die hoogbegaafden wat slimmer waren lieten ze die laagbegaafden wat harder werken
Dat, maar ook gewoon de hele maatschappij is aan het verkankeren.... Iemand de nasleep gezien van de verloren ijshockey finale in Canada? Hele stad verwoest door een stel hooligans....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou je geen kinderen nemen omdat ánderen asociale kinderen hebben of zijn.
Sta je er wel eens bij stil dat je de wereld niet bepaalt verbetert door je negatieve geneuzel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat, maar ook gewoon de hele maatschappij is aan het verkankeren.... Iemand de nasleep gezien van de verloren ijshockey finale in Canada? Hele stad verwoest door een stel hooligans....
Nee wat een prachtige toekomst... want het wordt erger en erger....
Waar zeg ik dat ik ongelukkig ben?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent een raspessimist. Ik kan je vertellen dat zowel mijn kind en ik dolgelukkig zijn met ons leven hoor.
wat zegt dat over gemiddeld begaafden? ik heb een zogenaamde intelligente studie gedaan.. maar werken is tweeledig.. zowel het denken als het sjouwenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof laagbegaafden minder hard werken.Die doen het lichamelijk, zware werk omdat ze geen intelligente studie hebben.
De wereld verandert ook niet als ik de wereld als een Utopia afschilder.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Sta je er wel eens bij stil dat je de wereld niet bepaalt verbetert door je negatieve geneuzel?
Misschien let je teveel op de negatieve dingen ofzo, dat weet ik niet. Ik weet wel dat 'mijn' wereld gewoon best leuk is en het leven is niet voor iedereen zo zwaar. Iedereen heeft weleens tegenslagen maar we hebben niet allemaal met een klote omgeving te maken. Ik vind dat je de dingen wel heel zwaar opneemt. Er gebeurd zoveel in de wereld en al dat slechte nieuws is steeds sneller, uitgebreider en makkelijker bereikbaar. Dat heeft ook invloed, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat, maar ook gewoon de hele maatschappij is aan het verkankeren.... Iemand de nasleep gezien van de verloren ijshockey finale in Canada? Hele stad verwoest door een stel hooligans....
Nee wat een prachtige toekomst... want het wordt erger en erger....
Je insinueert dat onze wereld te verdorven is om een kind op te zetten. Ik zei niet dat je ongelukkig bent, ik zei dat je een pessimist bent.quote:
We kunnen wel doen alsofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De wereld verandert ook niet als ik de wereld als een Utopia afschilder.....
Jezus, moet ik het nog gaan uitleggen ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De wereld verandert ook niet als ik de wereld als een Utopia afschilder.....
Ik doelde erop dat als laagbegaafden harder werkten, ze minder tijd hadden zich voort te planten. Bovendien hadden hoogbegaafden dan weer meer tijd voort te planten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof laagbegaafden minder hard werken.Die doen het lichamelijk, zware werk omdat ze geen intelligente studie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |