Precies.... Alleen heb ik soms al het idee dat we richting een "hel" gaan.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik in een hel leef, ik zou het mn kind niet aandoen alles wat ik meegemaakt heb en hoe de wereld is.
I second that.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik in een hel leef, ik zou het mn kind niet aandoen alles wat ik meegemaakt heb en hoe de wereld is.
Ach, Obama regeert niks.... hij is niks meer dan een marionet....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Obama regeert in het verkeerde tijdvak. Ten tijde van Bush Sr. was ie perfect geweest, nu is het vechten tegen de bierkaai.
Flaporen blijven levenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je start met die mensen niet meer geboren te laten worden, ben je al een heel eind. Ja, dat is erg? Maar is ze laten leven zoveel beter qua kwaliteit van leven?
Als je niet beter weet...zijn mensen met bijvoorbeeld syndroom van down zoveel ongelukkiger?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je start met die mensen niet meer geboren te laten worden, ben je al een heel eind. Ja, dat is erg? Maar is ze laten leven zoveel beter qua kwaliteit van leven?
Jouw leven is niet perse het leven van een ander. Ik hoop ook dat mijn kind geen grote trauma's hoeft op te lopen, maar ik heb dat slechts deels in de hand. Wat ik wel in de hand heb is hoe hij wordt en daarom doe ik mijn best hem op te voeden tot een stabiel persoon met vechtlust en levenskracht, zodat hij de gevechten die er op zijn pad komen aan kan. Vechten in je leven is niet perse erg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Peter Fox de cd Stadtaffe - ff mijn duits op te halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb foo fighters aanstaan, wat heb jij aan staan?
Arlandia
Weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar het wil niet zeggen dat jouw kind perse ook ernstige dingen zal meemaken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien niet direct, maar wel indirect....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar het wil niet zeggen dat jouw kind perse ook ernstige dingen zal meemaken.
Is de wereld ooit mooi geweest?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien niet direct, maar wel indirect....
Vindt jij de wereld op dit moment mooi dan met al die oorlogen, natuurrampen, aankomende faillissementen van landen.....?
Kan wel zo zijn maar de huidige maatschappij is gewoon kut en dat zal alleen maar erger worden. Daar ben ik gewoon realistisch in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw leven is niet perse het leven van een ander. Ik hoop ook dat mijn kind geen grote trauma's hoeft op te lopen, maar ik heb dat slechts deels in de hand. Wat ik wel in de hand heb is hoe hij wordt en daarom doe ik mijn best hem op te voeden tot een stabiel persoon met vechtlust en levenskracht, zodat hij de gevechten die er op zijn pad komen aan kan. Vechten in je leven is niet perse erg.
Ja, ze leren ermee omgaan dat ze zich niet ontwikkelen. Maar daarom weten ze het nog wel. Een kind van max 7 begrijpt dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je niet beter weet...zijn mensen met bijvoorbeeld syndroom van down zoveel ongelukkiger?
Ik noem maar iets hoor.
Mensen zullen zich altijd onverantwoord blijven voortplanten.
Jij kan echt níets moois opnoemen aan het leven? Ernstig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vindt jij de wereld op dit moment mooi dan met al die oorlogen, natuurrampen, aankomende faillissementen van landen.....?
Ik ben heel gelukkig. Oorlogen zijn er al zolang er mensen zijn, evenals natuurrampen. Op heel veel dingen heb je als persoon weinig invloed. Ben jij ongelukkig in deze wereld? Want dan begrijp ik indd. dat jij geen kinders wilt, die moeten met zo'n instelling wel ongelukkig worden. Bedoel dat niet lullig, maar je komt heel negatief over, alsof er weinig leuke, mooie dingen zijn. Het leven is toch niet alleen maar klote?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het altijd zo is, ook in de Middeleeuwen hadden we ruzie met Spanjaarden, Fransen, Engelsen, stroomde om de zoveel tijd het land onder, daalde de valuta tot het nulpunt. Volgens mij is het nooit anders geweest, same shit but in a different coat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Titelnummer is fijn. Ik ga hem zo ook weer eens opzetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Peter Fox de cd Stadtaffe - ff mijn duits op te halen
Dat zeg ik niet.... Ik zeg alleen dat de huidige problemen alleen maar erger worden....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij kan echt níets moois opnoemen aan het leven? Ernstig.
Ik vind het een overdreven uiting van negativisme, hoe jij hierin staat. Prima dat je geen kinderen wil, maar laat de mensen die ze wél willen dan ook hun waarde, want dat mis ik wel een beetje nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.... Ik zeg alleen dat de huidige problemen alleen maar erger worden....
Wanneer dan?quote:
True... alleen resulteren de huidige ontwikkelingen er in dat straks de hele wereld in die puinhoop wordt meegezogen... Want ja, Europa enzo... alles moet 1 zijn.... Ja en straks is alles in 1x naar de klotequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het altijd zo is, ook in de Middeleeuwen hadden we ruzie met Spanjaarden, Fransen, Engelsen, stroomde om de zoveel tijd het land onder, daalde de valuta tot het nulpunt. Volgens mij is het nooit anders geweest, same shit but in a different coat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |