Bijblijven, we waren al geswitched naar het verhaal over IQ.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging over lelijke mensen, niet domme. Dat is een ander verhaal
Hitler had ook zulke ideeën. Is niet helemaal gelukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee eppo, zodat domme mensen zich niet voortplanten.
Ah, goed punt dan. Gaat ook zo snel hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
WRONG! Ik had gezegd dat ik liever castratie bij domme mensen zou zien....
er zijn veel domme.. dus dan moeten de slimmen zich opeens wel suf neukenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee eppo, zodat domme mensen zich niet voortplanten.
Ja ja jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Bijblijven, we waren al geswitched naar het verhaal over IQ.
Nee hoor, ik denk dat het prima is als we langzaamaan uitsterven op die manier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
er zijn veel domme.. dus dan moeten de slimmen zich opeens wel suf neuken
Helaas niet, denk ik soms.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hitler had ook zulke ideeën. Is niet helemaal gelukt.
Nog minder seks dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
er zijn veel domme.. dus dan moeten de slimmen zich opeens wel suf neuken
Nou, niet zozeer de meeste maar iig een heleboel. Sommige maken er echt een bende van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden zich sowieso niet moeten voortplanten
Ik lees toch elk woord dat jij typt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag een fohnborstel gekocht. En mijn haar zit GEWELDIG!
Miss, lees je dit?
Zeg het tegen Biggel dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lees toch elk woord dat jij typt!
Maar waarom moet ik dit lezen?
Wie dan wel? En wie niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer de meeste maar iig een heleboel. Sommige maken er echt een bende van.
Done! Hij snoof goedkeurend en je kreeg een kwispelquote:
Nee Hitler wilde geen mensen met geestelijke aandoeningen. Dat vind ik nog wat anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hitler had ook zulke ideeën. Is niet helemaal gelukt.
Ik word soms bijna naar als ik zie hoe redelijk makkelijk en goed het mij afgaat in vergelijking tot anderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer de meeste maar iig een heleboel. Sommige maken er echt een bende van.
Biggel wordt de nieuwe man in mijn leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Done! Hij snoof goedkeurend en je kreeg een kwispel
+1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso en no offence maar als je een kind in deze wereld op aarde zet ben je niet goed bij je hoofd.
Ik hoorde dat hij kon likken als Lassie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Biggel wordt de nieuwe man in mijn leven.
Mensen die met hun kinderen omgaan alsof het een kamerplant is en dus niet verzorgen.quote:
Alsof dat uit te roeien is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee Hitler wilde geen mensen met geestelijke aandoeningen. Dat vind ik nog wat anders.
Die moet je niet meer geboren laten worden.
Waarom word je daar naar van? Juist toch heel goed!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word soms bijna naar als ik zie hoe redelijk makkelijk en goed het mij afgaat in vergelijking tot anderen.
Hallo, en wie gaat er dan werken voor mijn AOW?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso en no offence maar als je een kind in deze wereld op aarde zet ben je niet goed bij je hoofd.
We gaan eerst maar eens een keer uit eten ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij kon likken als Lassie.
Ik hoop dat je van mannen van het type Magnum houdt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Biggel wordt de nieuwe man in mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |