Doe eens niet zo serieus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ijmuiden > Bloemendaal zit de noordzee niet tussen lieverd![]()
Ik zou liever castratie zien op basis van IQ.... maar dat is niet politiek correct....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Die worden dan beoordeeld door een onafhankelijke jury. Worden ze alsnog lelijk bevonden, volgt de doodstraf. Of castratie.
Fixedquote:
doe dan maar gelijk doodquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Die worden dan beoordeeld door een onafhankelijke jury. Worden ze alsnog lelijk bevonden, volgt de doodstraf. Of castratie.
Aquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit is geen echt bloot, maar een plastic pak....
You're just saying...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef vencodark het volgende:
Ik heb genoeg kansen.Het gaat alleen niet zo rap.
Ach, tieten zonder tepels mogen .... en ik zie nu een GoogleAds advertentie voor de Pabo....quote:
Eens met dat laatste.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
You're just saying...
Niet klagen, maar dragen zeg ik.
Maar wel de moeite van het onderzoeken waardquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou liever castratie zien op basis van IQ.... maar dat is niet politiek correct....
Dat hoeft niet eens onderzocht te worden.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maar wel de moeite van het onderzoeken waard
* -Engel-pakt schuurpapier en pot met gouden verf.... kloddertje goud hier en een kloddertje goud daarquote:
Nerds hebben toch vaak een hoog IQ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou liever castratie zien op basis van IQ.... maar dat is niet politiek correct....
alsof vrouwen dan opeens slimme mannen kiezen??? yeah rightquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Whatever floats your boat honeyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-pakt schuurpapier en pot met gouden verf.... kloddertje goud hier en een kloddertje goud daarEt Voilį
Nee eppo, zodat domme mensen zich niet voortplanten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof vrouwen dan opeens slimme mannen kiezen??? yeah right
Ja... want GOOGLEquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, tieten zonder tepels mogen .... en ik zie nu een GoogleAds advertentie voor de Pabo....
Wat een hypocriet bedrijf is het toch ook....
Bij deze wil ik een actie startenquote:
Gewoon hele grote testgroep nemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens onderzocht te worden.....
Nee, maar dan planten ze zich tenminste niet meer voortquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof vrouwen dan opeens slimme mannen kiezen??? yeah right
Het ging over lelijke mensen, niet domme. Dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee eppo, zodat domme mensen zich niet voortplanten.
WRONG! Ik had gezegd dat ik liever castratie bij domme mensen zou zien....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging over lelijke mensen, niet domme. Dat is een ander verhaal
De meeste mensen zouden zich sowieso niet moeten voortplantenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging over lelijke mensen, niet domme. Dat is een ander verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |