Dat klinkt dan weer zo plat, ik vond de subtiliteit wel mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon waar je wel op doelde.
Nee ik heb geen ban nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Post hem eens.... dan kom je er vanzelf achter
laat 'm ovulatie maar eens uitleggen..quote:
Post je alleen de link.... dan mag het weer wel.... Dus niet embedded in je post....quote:
Daar kan ik wel tegen hoor. Ga er vanuit dat je gewoon seks bedoeld. Voila.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer zo plat, ik vond de subtiliteit wel mooi.
dquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De dames bij wie het vet het meest gunstige een plek vindt na hun 21ste plantten zich voort met de mannen met de beste genen.
Hij wordt langzaam elektrisch geladen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel schiet helemaal in de stress met dat onweer dat op komst is. Hij loopt al de hele dag te mopperen en nu staan zijn haren recht overeind en zit ie te blaffen naar de lucht
Jij denkt dat lelijke mensen zich niet voortplantenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
d
Dan zou je toch verwachten dat ze steeds.beter vertegenwoordigd werden, maar volgens mij gaat t redelijk gelijk op.
En op de een of andere manier vind ik dit allemaal vrij vrouwonvriendelijk klinken...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij wordt langzaam elektrisch geladen?
Klinkt als mijn zus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel schiet helemaal in de stress met dat onweer dat op komst is. Hij loopt al de hele dag te mopperen en nu staan zijn haren recht overeind en zit ie te blaffen naar de lucht
Hou het er maar op dat ik hoop dat dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij denkt dat lelijke mensen zich niet voortplanten
Vandaar blijft het gelijk
Jouw zus mopperde ook de hele dag en blaft nu ook naar de lucht?quote:
ik? Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar blijft het gelijk
quote:
Arme big. Ach het is zo over het onweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja! Hij vindt het iig niet tof
hmm.. dan kan ik beter een trein gaan koppenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag ik 'm eens bellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heee. Big is lief! En hij zou vast wel enthousiast op jouw nieuws reageren.
Het moet hier nog beginnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme big. Ach het is zo over het onweer
Je zegt het alsof het raar is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jouw zus mopperde ook de hele dag en blaft nu ook naar de lucht?
Overigens moeten mensen die niet lelijk zijn ophouden met hun gejammer en gezeik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. dan kan ik beter een trein gaan koppen
quote:
Hier is het al weer voorbijquote:
Ja ik bedoel seks. Ik las ook dat alles kapot kon. Neuken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar kan ik wel tegen hoor. Ga er vanuit dat je gewoon seks bedoeld. Voila.
Omdat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Overigens moeten mensen die niet lelijk zijn ophouden met hun gejammer en gezeik.
En lelijke mensen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Overigens moeten mensen die niet lelijk zijn ophouden met hun gejammer en gezeik.
Omdat ze niet lelijk zijn en dus niks te klagen hoeven hebben...quote:
Andere kant van het meer he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zover zit je toch niet van mij af, hier dondert het al. En regen, beetje.
Nee, dankjewel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja ik bedoel seks. Ik las ook dat alles kapot kon. Neuken?
Ik ben niet lelijk, ik ben gewoon een botte lompe lulquote:
Bloemendaal aan de andere kant van een meer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Andere kant van het meer he?En iets hoger naar het noorden... dus lichte vertraging
Maar niet lelijk is een kwestie van smaak. Dus wie bepaald dan dat diegene niet mag klagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ze niet lelijk zijn en dus niks te klagen hoeven hebben...
Weer een gouden kans voorbij om dat buikje eraf te krijgen...quote:
Ik zat gister in Bloemendaal.... Vandaag zit ik weer rustig thuis in Lelystadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bloemendaal aan de andere kant van een meer?
Vanaf de maan gezien is de Noordzee een meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bloemendaal aan de andere kant van een meer?
Ik denk dat het iedereen wel duidelijk is welke mensen ECHT lelijk zijn. Die mensen zijn echt unaniem lelijk. twijfelgevallen hangen we apart.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar niet lelijk is een kwestie van smaak. Dus wie bepaald dan dat diegene niet mag klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan zitten er wel meerdere wateren tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zat gister in Bloemendaal.... Vandaag zit ik weer rustig thuis in Lelystad
Ijmuiden > Bloemendaal zit de noordzee niet tussen lieverdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanaf de maan gezien is de Noordzee een meer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk, ik ben gewoon een botte lompe lul
Het gaat om de mensen die het niet zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het iedereen wel duidelijk is welke mensen ECHT lelijk zijn. Die mensen zijn echt unaniem lelijk. twijfelgevallen hangen we apart.
Ik heb genoeg kansen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Weer een gouden kans voorbij om dat buikje eraf te krijgen...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
op verzoek van DenWauwelaar... de dame waar hij van droomtDit is geen echt bloot, maar een plastic pak....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Die worden dan beoordeeld door een onafhankelijke jury. Worden ze alsnog lelijk bevonden, volgt de doodstraf. Of castratie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het iedereen wel duidelijk is welke mensen ECHT lelijk zijn. Die mensen zijn echt unaniem lelijk. twijfelgevallen hangen we apart.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
op verzoek van DenWauwelaar... de dame waar hij van droomtIk lach me kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |