Oh God.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat die neger zo belangstellend naar je keek. Grote kont is altijd goed, kun je mooi dat kind op zetten dat je over een maand of zeven verwacht.
Niets mis met een lekkere kontquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Borsten bijv.! Want mijn kont is indd. ook groot genoeg.
Sarcasme.... leer het herkennen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[Engel overdrijfmode aan] .... blablabla [/uit]
Nee joh er moet wat te raden overblijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Dames, wees gewoon eens blij met hoe jullie er uit zien....![]()
Veel mannen vinden het al prima als jullie gewoon naakt zijn.....
Oh, ik ben ook best tevreden hoor. Vind mijn lijf niet lelijk maar ik zou een beeetje willen inslinken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Je houdt helemaal niet van meer to lovequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
Nog steeds over vet, biggetjes en more to love dus
Nee, je verwacht er geeneen.... betekent niet dat je er ook geeneen krijgt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh God.Nah ja, ik schijn negers wel aan te trekken, vaker gemerkt. Hoe dan ook, ik verwacht GEEN kind!
Dan moet je wat meer 'trainen' ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook best tevreden hoor. Vind mijn lijf niet lelijk maar ik zou een beeetje willen inslinken.
Ja, dat is er toch ook? Het raadsel van: hoe neukt ze?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh er moet wat te raden overblijven
Dat noemen we evolutie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het ook schelen hoe je dikker wordt.
De een houdt n taille, de ander wordt.helemaal vol, of alles zakt naar de heupen/kont ofzo.
Nah, ik weet voor 100 % zeker dat die er voorlopig nog niet aan komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, je verwacht er geeneen.... betekent niet dat je er ook geeneen krijgt...
Ja, heb al geïnformeerd bij Zumba, aerobic, fitnes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer 'trainen' ...
Er is een aantal waarbij dat ook al vrij voorspelbaar is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat is er toch ook? Het raadsel van: hoe neukt ze?
Dat is niet waar ik op doelde...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
Ja, heb al geïnformeerd bij Zumba, aerobic, fitnes.
Nou ja, bij mij 'alles' bij kont, buik en benen. Benen zijn wel voordelig want ik had vroeger echt magere stelten, niet mooi. Nu zijn ze wel voller al moet ik er soms nog aan wennen. Kont is ook prima maar die buik!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het ook schelen hoe je dikker wordt.
De een houdt n taille, de ander wordt.helemaal vol, of alles zakt naar de heupen/kont ofzo.
Nee bah, naakt enzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Dat weet je als je de recensie hebt gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat is er toch ook? Het raadsel van: hoe neukt ze?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg dan gewoon waar je wel op doelde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik op doelde...
Post hem eens.... dan kom je er vanzelf achterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]weet iemand of dat YT filmpje van Tineke gepost mag worden? Het is wel een maffe
De dames bij wie het vet het meest gunstige een plek vindt na hun 21ste plantten zich voort met de mannen met de beste genen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |