Voor mij niet, dat ligt eraan hoe lang je bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, er is me verteld dat je vanaf 55 kg een biggetje bent.
yupquote:
Ik was niet eens subtiel ofzoquote:
Ah, wie de schoen past...quote:
ja, heb alleen t idee dat mensen die heel erg naar t uiterlijk kijken vaak meer moeite hebben om zich voor te stellen dat een ander een wat vollere vrouw bv wèl aantrekkelijk kunnen vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, is heel persoonlijk natuurlijk.
Not good, ik weeg 60 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, er is me verteld dat je vanaf 55 kg een biggetje bent.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Not good, ik weeg 60 tegenwoordig.
Laatst vroeg iemand aan mijn vriend of ik soms zwanger was.![]()
Wel als je 1m30 bent.quote:
Was dat niet JoeyT die dat aan jouw vriend vroeg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb bij venco juist altijd een lange vrouw in gedachten.quote:
Is JoeyT een neger?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was dat niet JoeyT die dat aan jouw vriend vroeg?
Geen idee.... denk niet dat iemand JoeyT ooit gezien heeft.....quote:
Nee, maar elke gram gaat naar mijn buik. Ik ben 1.65 maar in een jaar kilo of 4 aangekomen. Ik heb echt zo'n buikje alsof ik net zwanger ben.quote:
Ai, dat is wel een beetje een danger zone dan ondertussen, als je die vraag op je bordje krijgt. Of die ander heeft gewoon hele slechte ogen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet, maar misschien kan zij zelf een tipje van de sluier oplichten over haar lengte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb bij venco juist altijd een lange vrouw in gedachten.
1.65 dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb bij venco juist altijd een lange vrouw in gedachten.
JoeyT is geen neger.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee.... denk niet dat iemand JoeyT ooit gezien heeft.....
In december kreeg ik ook al die vraag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ai, dat is wel een beetje een danger zone dan ondertussen, als je die vraag op je bordje krijgt. Of die ander heeft gewoon hele slechte ogen.
Ja ik ken het, ik zou ook wel andere plekken weten waar het van mij heen magquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar elke gram gaat naar mijn buik. Ik ben 1.65 maar in een jaar kilo of 4 aangekomen. Ik heb echt zo'n buikje alsof ik net zwanger ben.
ik geloof dat je gelijk hebt dat veel mensen genoegen nemen met, maar ik denk ook dat je de verhouding best wel eens scheef zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigt de regel. Hoeveel van dat soort mensen hebben niet een heel laag zelfvertrouwen en vinden dat in elkaar.
Ik wilde ook niet impliceren dat genoegen nemen met puur met gewicht te maken had. Sommige mensen willen gewoon iemand hebben, een beetje aandacht, regelmatige seks, een veilig leven. Dan is een biggetje prima. En zo werkt het.
Geen waardeoordeel hoor, als je dat wil is het prima. Het zou niet mijn keuze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |