jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef clevy het volgende:
inderdaad lieve dame... ze houden het nogal achter he
Ach wees gerust.... de TT was een leugen..... je bent m'n type niet!quote:
Nee, verdomd weinigquote:
Ik hou me vast aan die gedachtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ook voor jou is er iemand die daar genoegen mee neemt.
zijn zeker bang voor jailbaitquote:
The Buff?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
Liep ik net kleine man's kamer binnen, zit hij gewoon in the buff achter zijn laptop. Als dat geen fokker wordt later..
In zijn blootjequote:
of was het nou een lokhoerquote:
Ik denk dat het makkelijker is dat zij zich aan jou vasthouden.quote:
Neequote:
Het zijn er meer zelfs ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is dat zij zich aan jou vasthouden.
Er zijn genoeg mannen die genoegen nemen met. Ik denk zelfs dat die vijver groter is als de vijver van mannen die dat niet doen.quote:
Alleen jammer dat ik dat niet doe. Oh nee, ik heb niets te willen hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die genoegen nemen met. Ik denk zelfs dat die vijver groter is als de vijver van mannen die dat niet doen.
dit vraagt om venn diagrammenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die genoegen nemen met. Ik denk zelfs dat die vijver groter is als de vijver van mannen die dat niet doen.
Als je weer fit in je vel zit wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat niet doe. Oh nee, ik heb niets te willen he
Na een kind komt dat nooit meer goed tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je weer fit in je vel zit wel.![]()
Anders stel je je eigen ff aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na een kind komt dat nooit meer goed toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |