Ik weet nog niet hoe leuk jij bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn penis moet dan echt een dikke baas zijn.
En het weer doet ook al niet wat het moet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar het leven is kut en de wereld een doffe ellende en de NS is ook al een stel debielen, dus.![]()
Krasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Net zoals ik een vrouw met een lekker lichaam en een lelijk hoofd nooit mooi zal vinden, hoe lekker dat lichaam ook is. Dan klopt het plaatje gewoon niet.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Een penis is pas leuk als er een leuke vent bij hoort.
De hele dag man!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E!!!!!!!!! Heb jij net ook buiten gespeeld?
Jij bent echt het type vrouw die mannen leuk vindt die hun penis omschrijven als 'een dikke baas'.quote:
Je kent me!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent echt het type vrouw die mannen leuk vindt die hun penis omschrijven als 'een dikke baas'.
Jij hebt echt geen benul van de term 'hyperbool'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent echt het type vrouw die mannen leuk vindt die hun penis omschrijven als 'een dikke baas'.
is de jouwe zo verschrikkelijk krom dan??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen benul van de term 'hyperbool'
Eerlijk gezegd geef ik mn lul nooit een naam, hij kan prima zonder.
Dat geldt voor jou ook, maar dan voor de term 'sarcasme'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jij hebt echt geen benul van de term 'hyperbool'
Ja precies. Het hoofd is ook belangrijk, maar niet in kpd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Net zoals ik een vrouw met een lekker lichaam en een lelijk hoofd nooit mooi zal vinden, hoe lekker dat lichaam ook is. Dan klopt het plaatje gewoon niet.
Die is leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef clevy het volgende:
[..]
is de jouwe zo verschrikkelijk krom dan??
Lekker, wij hadden aardbeienijsjes. Zwembadje in de tuin opgezet, reuze leuk allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekker! Ben net ook maar even naar buiten gegaan met een perenijsje in de mond
Dat er ooit een vrouw zal zijn die mij leuk vind. Ik ben een plorkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
De kans bestaat dat ik spijt krijg van deze vraag, maar vooruit: welke droom precies, Tijn?
Jewel, maar ik wacht tot die term hier gebruikt wordt. Als dat gebeurd, zet ik het er ff achter voor jouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt voor jou ook, maar dan voor de term 'sarcasme'.
Mannen moeten hun penis niet beschrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker, wij hadden aardbeienijsjes. Zwembadje in de tuin opgezet, reuze leuk allemaal.
Precies, ze moeten gewoon foto's pm-enquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen moeten hun penis niet beschrijven.
Eensch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |