Maja dan gaat het buiten die regels om ook gebeuren. En dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Met een test stimuleer je mensen die echt graag kinderen willen ook dat ze fatsoenlijke ouders zijn ( financieel zaakjes voor elkaar, genoeg ruimte voor zo'n kleintje in huis, geestelijk in orde)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
knoop er in leggen.. dan heb je daar geen last van
trust no-onequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dat is niet nodig. Trust me!
Het zijn accessoires. Leuk om mee te pronken, om kleertjes voor te kopen, om in te zetten als je ergens geen zin in hebt ('Neeee, Pietje is moe hoor, wij komen niet..'). Terwijl het allermooiste van het hebben van een kind wel is dat je een intense band kan opbouwen met iemand, dat je iemand door het leven mag leiden, dat je iemand mag laten zien hoe wonderbaarlijk de wereld is, hoe mooi het leven kan zijn, dat je de meest bijzondere gevoelens van liefde dag na dag door je heen voelt stromen, daar kan geen drugs tegenop. Een beginnende verliefdheid die jaren aanhoudt, dat idee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meeste mensen roepen dat ze kinderen 'nemen'.
Je neemt een hypotheek, je neemt een hamster of een hond. Je neemt geen kinderen.
oe scherp.. maar een foto is geen mens.. en ik suggereerde alleen dat alle mensen liegenquote:
Sure, maar de foto die ik zou tonen, kan net zo goed een leugen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
[..]
oe scherp.. maar een foto is geen mens.. en ik suggereerde alleen dat alle mensen liegen
Alsnog het nekschot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maja dan gaat het buiten die regels om ook gebeuren. En dan.
maar dan lieg je over jezelf.. ow wacht.. vrouw-mens..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar de foto die ik zou tonen, kan net zo goed een leugen zijn.
Nee, dan zou ik liegen over de foto. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef clevy het volgende:
[..]
maar dan lieg je over jezelf.. ow wacht.. vrouw-mens..
een foto die een afspiegeling zou moeten zijn van jou..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik liegen over de foto. Dat is iets anders.
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
Het waait hier een beetje en het rommelt een beetje.... Is dat nou die erge storm die ze voorspeld hadden?
Morgen 20 graden, ole ole. Eindelijk weg met die kutzonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel een behoorlijke domper.....
Ja indd. als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef clevy het volgende:
[..]
een foto die een afspiegeling zou moeten zijn van jou..
Lekker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bizar, ik kom mijn ex tegen op Paiq. Weird.
Beter dan IRLquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bizar, ik kom mijn ex tegen op Paiq. Weird.
Dat is wel een plus.... Maar had toch liever ook die storm gehad.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Morgen 20 graden, ole ole. Eindelijk weg met die kutzon
zo bekijk ik het zeker.. dus doe maar eens een foto en lieg er overquote:
Dat is niet alleen met kinderen zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn accessoires. Leuk om mee te pronken, om kleertjes voor te kopen, om in te zetten als je ergens geen zin in hebt ('Neeee, Pietje is moe hoor, wij komen niet..'). Terwijl het allermooiste van het hebben van een kind wel is dat je een intense band kan opbouwen met iemand, dat je iemand door het leven mag leiden, dat je iemand mag laten zien hoe wonderbaarlijk de wereld is, hoe mooi het leven kan zijn, dat je de meest bijzondere gevoelens van liefde dag na dag door je heen voelt stromen, daar kan geen drugs tegenop. Een beginnende verliefdheid die jaren aanhoudt, dat idee.
Maar daar moet je voor open staan, je moet kunnen zien en vóelen hoe fantastisch het is. Ik denk dat te veel ouders daar de mist in gaan, ze missen het besef van wat ze in handen hebben.
Kan er tenminste normaal gewerkt worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is wel een plus.... Maar had toch liever ook die storm gehad.....
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?quote:
Waarom denk je dat ik om pics vraagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?
Het probleem is alleen dat mensen tegenwoordig te veel waarde hechten aan materialisme....quote:
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerquote:
Hier heb je echt van die donderwolken waarvan het lijkt alsof ze als een ballon opgeblazen worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, het gerommel is nu bijna boven mijn huis![]()
Misschien toch nog een beetje leuk
Welke regio zit jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier heb je echt van die donderwolken waarvan het lijkt alsof ze als een ballon opgeblazen worden.
Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen. Take nothing for granted.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat mensen tegenwoordig te veel waarde hechten aan materialisme....
Ik hecht totaal geen waarde meer aan dat soort dingen....(nooit ook echt gedaan ook) Ik ben gezond, mijn familie is gezond, dat vind ik belangrijk....
Zou gek worden elke dag met die debielen te moetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerHet mega zonnige, warme totaal niet verregende weer
Je lijkt Peu wel zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou gek worden elke dag met die debielen te moeten![]()
Dat sowieso nooit doen idd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen.[b] Take nothing for granted.
Als dit noodweer is...what's next?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerHet mega zonnige, warme totaal niet verregende weer
Het is jouw ex, dus je zult haar toch eens lekker hebben gevonden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |