Kan er tenminste normaal gewerkt worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is wel een plus.... Maar had toch liever ook die storm gehad.....
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?quote:
Waarom denk je dat ik om pics vraagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?
Het probleem is alleen dat mensen tegenwoordig te veel waarde hechten aan materialisme....quote:
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerquote:
Hier heb je echt van die donderwolken waarvan het lijkt alsof ze als een ballon opgeblazen worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, het gerommel is nu bijna boven mijn huis![]()
Misschien toch nog een beetje leuk
Welke regio zit jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier heb je echt van die donderwolken waarvan het lijkt alsof ze als een ballon opgeblazen worden.
Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen. Take nothing for granted.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat mensen tegenwoordig te veel waarde hechten aan materialisme....
Ik hecht totaal geen waarde meer aan dat soort dingen....(nooit ook echt gedaan ook) Ik ben gezond, mijn familie is gezond, dat vind ik belangrijk....
Zou gek worden elke dag met die debielen te moetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerHet mega zonnige, warme totaal niet verregende weer
Je lijkt Peu wel zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou gek worden elke dag met die debielen te moeten![]()
Dat sowieso nooit doen idd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Zelfs familie vind ik steeds minder belangrijk. Maar het is van belang om je te beseffen dat de mensen die je dierbaar zijn, dat met goede reden zijn. Behandel ze daarom goed, vind ik altijd. Laat mensen weten wat ze voor je betekenen.[b] Take nothing for granted.
Als dit noodweer is...what's next?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, aangepaste dienstregeling vanwege het weerHet mega zonnige, warme totaal niet verregende weer
Het is jouw ex, dus je zult haar toch eens lekker hebben gevonden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je haar mag hebben, is geen garantie dat ze lekker is he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |