Helicopterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan je pirouettes draaien op je ding.
Dat en hoeren klagen sowieso nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar zoveel referenties heb jij dan ook niet....
Beide ik ben blij met tiny tijnquote:
Niet waar jij bij bent iigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat en hoeren klagen sowieso niet![]()
[..]
Beide ik ben blij met tiny tijn
moet je niet tegen mij zeggen maar tegen mini-mequote:
Dat was ooit de bijnaam voor de naamgenoot van onze oudste kat.quote:
Ik weet niet zeker of ik wil weten waarom?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ooit de bijnaam voor de naamgenoot van onze oudste kat.
Zou het dat zijnquote:
http://partyflock.nl/topic/941327:Helicopterman_3.htmlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
Dat was ooit de bijnaam voor de naamgenoot van onze oudste kat.
Ik spreek niet uit ervaring hequote:
Dat moeten wij eens zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kunnen we weer naar tetten? Ik heb het gehad met penissen...
Dat lijkt mij leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
Maar Tijn, als jij echt zo'n lekker lichaam hebt is het des te zuurder dat je hoofd niet mee doet. Ik krijg maandag een gezichtsbindweefselmassage, ga je mee?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kunnen we weer naar tetten? Ik heb het gehad met penissen...
Ik snap het hoor. Als vrouw was ik ook zo lesbisch als de pest geweest.quote:
Wat doen al die Fok!smileys daar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/topic/941327:Helicopterman_3.html
En dan nog niet vaak genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, daar gaat het al vaak genoeg over.
Jajaquote:
Missb is van mij, als je dat maar weet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap het hoor. Als vrouw was ik ook zo lesbisch als de pest geweest.
Omdat het smerige pikkedieven zijn.quote:
Je wilde me niet. Je was heel duidelijkquote:
Niets.......... noppes.......... nada............ en de leenhond is lief! en mn vader heeft een puppy gekocht en en en...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet hij gelukkig ook, ik hoorde vanavond nog dat hij 'heeeeeeel gelukkig' met mij is.
Hoe is het met jou en je gedate en je leenhond etc etc etc?
Nee hoor. Een hoop camera's om de lesbische scenes te filmen.quote:
Wat? Wanneer heb ik jou afgewezen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilde me niet. Je was heel duidelijk
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ga je ze tackelen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mij
Moeite met quoten?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
zal ik dan maar tetten plaatsen?
vandaag eindelijk ge-uploadHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Het was een tijdje terug. Maar de pijn is er nog steeds.quote:
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mij
vandaag eindelijk ge-uploadWelke tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag eindelijk ge-uploadGeheel policy proof.... alleen die pneumatische tekkers..... EngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
vandaag eindelijk ge-uploadBlijf het een lelijke foto vinden, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik blijf gewoon mijzelf hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.
WANNEER?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was een tijdje terug. Maar de pijn is er nog steeds.
Toch hebben sommige allochtonen wel een hele sexy stem!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.
Ja, denk je dat ik zoiets traumatisch op de kalender zet?quote:
Ik vind Belgische dames best schattig....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch hebben sommige allochtonen wel een hele sexy stem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |