Je wilde me niet. Je was heel duidelijkquote:
Niets.......... noppes.......... nada............ en de leenhond is lief! en mn vader heeft een puppy gekocht en en en...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet hij gelukkig ook, ik hoorde vanavond nog dat hij 'heeeeeeel gelukkig' met mij is.
Hoe is het met jou en je gedate en je leenhond etc etc etc?
Nee hoor. Een hoop camera's om de lesbische scenes te filmen.quote:
Wat? Wanneer heb ik jou afgewezen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilde me niet. Je was heel duidelijk
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ga je ze tackelen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mij
Moeite met quoten?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
zal ik dan maar tetten plaatsen?
vandaag eindelijk ge-uploadHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Het was een tijdje terug. Maar de pijn is er nog steeds.quote:
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker dan kan vallen de vrouwtjes voor mij
vandaag eindelijk ge-uploadWelke tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag eindelijk ge-uploadGeheel policy proof.... alleen die pneumatische tekkers..... EngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
vandaag eindelijk ge-uploadBlijf het een lelijke foto vinden, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik blijf gewoon mijzelf hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.
WANNEER?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was een tijdje terug. Maar de pijn is er nog steeds.
Toch hebben sommige allochtonen wel een hele sexy stem!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je niet ineens als een allochtoon gaat praten he, dat helpt niet.
Ja, denk je dat ik zoiets traumatisch op de kalender zet?quote:
Ik vind Belgische dames best schattig....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch hebben sommige allochtonen wel een hele sexy stem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |