SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh spannend!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja zit op kantoor, hij belde net dat ie klaar was.... weet niet of ik het vanavond al zie, moet na werk naar Den Haag ..
Verrassing voor morgen denk ik
Tot 23 oktober is idd niet zo heel langquote:
Jij denkt het nog zo lang vol te houden?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh spannend!
[..]
Tot 23 oktober is idd niet zo heel lang
Schat ik begin er niet eens aanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt het nog zo lang vol te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef rival het volgende:
Ik heb een heel mooi buurmeisjetja.. die heb ik ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Gaat heenquote:
Neequote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. die heb ik ook eenwel of geen vriend is niet relevantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo mijn momentenquote:
Jij een vriend met cafe, hij een vriendin met dikke tieten die pijpt tot de tranen over haar wangen lopen..... wat willen jullie nou nog meer?quote:
wie stuurt de PM naar Rip?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
Wel lief dat roy en huppel nu officieel een stelletje zijn
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jij een vriend met cafe, hij een vriendin met dikke tieten die pijpt tot de tranen over haar wangen lopen..... wat willen jullie nou nog meer?
Wait what?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jij een vriend met cafe, hij een vriendin met dikke tieten die pijpt tot de tranen over haar wangen lopen..... wat willen jullie nou nog meer?
Wat? Echt??quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
Wel lief dat roy en huppel nu officieel een stelletje zijn
Je mag Roy hebben van mequote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb jij een SMS-alert op roddels over jullie staan?
Best apart eigenlijk, goede lucifers moet je toch in de hel zoeken.quote:
quote:
Oh jeequote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Eerder hell, maar dat maakt niet uit
Waarom? Hebben ze in de hemel geen kaarsen?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best apart eigenlijk, goede lucifers moet je toch in de hel zoeken.
Wel een paard blijkbaar, dat zich in de bek laat kijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
Hey, ik ben geen voorwerp wat je zomaar aan iemand kunt geven
Ik wil wel een match made in heaven en eentje in hellquote:
Ohquote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, ik ben geen voorwerp wat je zomaar aan iemand kunt geven
Dat heet van twee walletjes etenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een match made in heaven en eentje in hell
Mag dat?
Wat een leuke woordspeling!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus ik zit opgescheept met je![]()
Wil ik helemaal niet
daar bloeit watquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Wil ik helemaal niet
Ja helaasquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Wil ik helemaal niet
Wat denk je zelfquote:
He verdoriequote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Dat kan natuurlijk niet he al die liefde/haat delen, gewoon onvoorwaardelijk enzo
Ja tis een feyenoorderquote:
overdaad aan wishful thinking ?quote:
neen, Huppelmuts en Royco1 is er nu één in wording, Heatwave en Samzz was er al. En in het verleden nog wel meer.quote:
Daar hoop ik vurig op, die neppe kutclub mag echt volledig falliet gaan van mij, ik zal een feestje vieren.quote:
schaffen we dan heel dat voetbal en alle hooligans in een keer af?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hoop ik vurig op, die neppe kutclub mag echt volledig falliet gaan van mij, ik zal een feestje vieren.
Fnoord hoort erbij.
Nee, wel mannen die niet van voetbal houden, die trappen we naar Eindhoven om samen met Angel de nicht uit te hangenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef clevy het volgende:
[..]
schaffen we dan heel dat voetbal en alle hooligans in een keer af?
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
neen, Huppelmuts en Royco1 is er nu één in wording, Heatwave en Samzz was er al. En in het verleden nog wel meer.
hou die rommel hier maar ver vandaanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel mannen die niet van voetbal houden, die trappen we naar Eindhoven om samen met Angel de nicht uit te hangen.
Dat is dan puur toeval, of jullie hebben het gewoon alleen maar over ons.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je er altijd bent als het over jullie gaat
Of je lurkt de hele dag.
bemoei je lekker met je eigen bagger.quote:
Mannen die voetbal hatenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef clevy het volgende:
[..]
schaffen we dan heel dat voetbal en alle hooligans in een keer af?
d'r is nogal een verschil tussen haten en niet boeienquote:
Ik haat alles wat ik niet heb hequote:Op maandag 27 juni 2011 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
vrienden
bier
gezelligheid
we weten dat je alles zwart ziet sedan
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik haat alles wat ik niet heb he
Behalve tieten dan
maar ik lees daar toch echt 2x keer homo hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef clevy het volgende:
[..]
d'r is nogal een verschil tussen haten en niet boeien
Ik geloof dat ik altijd zelf nog bepaal of ik een stelletje met iemand ben of niet!quote:
ja, ik heb er prachtig uitzicht opquote:
Ach ja veel mensen vinden het nogal vreemd als een man en vrouw vriendschappelijk met elkaar omgaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik altijd zelf nog bepaal of ik een stelletje met iemand ben of niet!
Ik vind dat gezeik over een stelletje zijn omdat je toevallig leuk contact hebt een beetje simpel ook.
Hoe dan ook:
Bank
Film
Coma!
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja veel mensen vinden het nogal vreemd als een man en vrouw vriendschappelijk met elkaar omgaan.
Dat denk ik ook af en toe.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Soms denk ik dat heel singles uit wereldvreemde mensen bestaat, en ik.
hoeveel raarder ben jij dan wel niet...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
ga nou maar tegen een ander nutteloze gebral uitbraken.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef clevy het volgende:
[..]
hoeveel raarder ben jij dan wel niet...
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
nutteloos!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga nou maar tegen een ander nutteloze gebral uitbraken.
Waarom beperk je jezelf tot singles?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat denken wereldvreemde mensen wel meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
ik was "je"vergetenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
nutteloos!
Ja nou kan je het krijgen ook hoor met je wereldvreemd
Ockenburghquote:
Ik kan nu even helemaal niks, mijn brein voelt als een grote homp blubber nuquote:Op maandag 27 juni 2011 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je er iets bij kan voorstellen
Zeg, heb jij die jurkjes nog besteld?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
En dan valt het in singles zelfs nog wel mee.
Vrouwen denken met hun tieten?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nu even helemaal niks, mijn brein voelt als een grote homp blubber nu
aan de paddo's?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet gedaan.quote:
Ik ook, ben helemaal gaar. Veuls te zwaar weekendquote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat het!quote:
Ik heb een dipquote:
Dat bepaal ik welquote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
He!Mijn tieten zijn stevig, ja
Keulen was leuk!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, ben helemaal gaar. Veuls te zwaar weekend
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
[..]
Ik heb een dipIk ben echt doodmoe.
Oh, jammerquote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet gedaan.Wil deze week nog wel even de stad in om daar voor een jurkje te kijken, durf met mijn borsten nooit zo snel online te bestellen. Pas liever alles. Ik heb ook nog een kei tof ivoor, kanten jurkje liggen.
Kreeg ik mijn tieten er niet in.
toch is een vaginatie systeem niet zo heel eng hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keulen was leuk!
Ik was al om half 4 thuis![]()
Had uiteraard een "kleine" omweg genomen
Ik ben ook niet vooruit te brandenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
[..]
Ik heb een dipIk ben echt doodmoe.
Half 4? Wow, ik om 2:00. We zijn erna nog ffies naar een ander feestje geweest. En hebben Paul tot het einde uitgestaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keulen was leuk!
Ik was al om half 4 thuis![]()
Had uiteraard een "kleine" omweg genomen
Mjah ik ben Oberhausen gaan volgen en bij Emmerich de grens over gegaan. Toen nog ff bij Roy op bezoek en daar ging ik pas rond kwart over 1 weg dus ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Half 4? Wow, ik om 2:00. We zijn erna nog ffies naar een ander feestje geweest. En hebben Paul tot het einde uitgestaan.
Dat ging best handig dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ben Oberhausen gaan volgen en bij Emmerich de grens over gegaan. Toen nog ff bij Roy op bezoek en daar ging ik pas rond kwart over 1 weg dus ja.
Ja, en zeker als je verkeerd rijd.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ging best handig dan.
Roy-Emmen is ruim 2 uur?
Wel als Roy me meerdere malen zegt dat ik Nijmegen moet gaan volgenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ging best handig dan.
Roy-Emmen is ruim 2 uur?
Jouw schuldquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
En dan vinden jullie het nog raar dat iedereen jullie een stelletje noemt
Ja NADAT je 5 keer had gezegd dat ik Nijmegen moest volgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet blondie.
Ik heb zelfs nog gezegd dat je later de a50 richting arnhem op moest
en dan voorbij het eind van de wereld (zwolle)quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet blondie.
Ik heb zelfs nog gezegd dat je later de a50 richting arnhem op moest
Nijmegen volgen of middenop Plein 44 parkeren zijn 2 gans verschillende dingen he?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als Roy me meerdere malen zegt dat ik Nijmegen moet gaan volgen
Ik heb er nog maar net las vanquote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ben er vandoor, anders weet ik het wel weer. Ben ik straks net zo lui als samzz
Tot straks![]()
Let dan ook een keer op als iets vertel.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja NADAT je 5 keer had gezegd dat ik Nijmegen moest volgen.
Kom op zeg hoeveel van wat JIJ mij verteld denk je dat ik onthoud
Begin dan eens met boeiende/leuke verhalenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Let dan ook een keer op als iets vertel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jullie klinken wel een beetje als een stel dat 30 jaar bij elkaar is.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja NADAT je 5 keer had gezegd dat ik Nijmegen moest volgen.
Kom op zeg hoeveel van wat JIJ mij verteld denk je dat ik onthoud
Oh, dus dan is het opeens okquote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar net las vanVanmorgen ben ik gewoon productief geweest
AHEMquote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef clevy het volgende:
[..]
en dan voorbij het eind van de wereld (zwolle)
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin dan eens met boeiende/leuke verhalen
Je hebt trouwens toch niet meteen bij het stoplicht flink gas gegeven toen je vanuit nijmegen weer de snelweg opreed he?
Zo ja, dan kun je een bon verwachten.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het opeens ok
Nou doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij slechte vrouwquote:
'sup?quote:
Houd je dat tegen?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag het ook nooit. *pruillip*
dat geklef doet ie zelf ook, dus lijkt me nietquote:
Waarvoor ruil je hem in? Eentje met airco neem ik aan?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:43 schreef rival het volgende:
Had ik al verteld dat ik vanavond mijn auto in ga ruilen?
Voor wat ga je hem inruilen?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:43 schreef rival het volgende:
Voor geld en vanaf nu milieubewust reizen?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:43 schreef rival het volgende:
haha de spijker op zijn kop...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:45 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Waarvoor ruil je hem in? Eentje met airco neem ik aan?
ik ben van plan om er 1 aan te schaffen die op gas rijdt, voldoe ik dan aan die eis?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor geld en vanaf nu milieubewust reizen?
Het geklef valt me allemaal wel mee eigenlijk, zo erg is het allemaal nietquote:
Dus ik heb kreeft vanavondquote:Op maandag 27 juni 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het geklef valt me allemaal wel mee eigenlijk, zo erg is het allemaal niet.
Ik zit aan het balkon, vol in de zon.
Stick a fork in me, I'm donequote:
Mooie compromisquote:Op maandag 27 juni 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben van plan om er 1 aan te schaffen die op gas rijdt, voldoe ik dan aan die eis?
Superdupertof!quote:
Miss Djax en Pet Duo waren zo knettergaaf dat alles daarbij verbleekte.quote:
Oh, superquote:Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Superdupertof!
Ook al was het jammer dat ik MissB de halve dag kwijt was, probeer iemand maar te vinden zonder mobiel bereik tussen 35.000 man.![]()
Net alweer kaartjes voor Rockit gekocht.
En lang weekend Berlijn geboekt!
Jup! Daar kan je goed stappen en cultuur snuiven ook nog.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, super!
Weekend Berlijn met Beetman?
Oeh, over twee weken ga ik daar naartoe op vakantie.quote:
Ja, Berlijn is heel mooiquote:Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! Daar kan je goed stappen en cultuur snuiven ook nog.
Ook niet verkeerd. Wil ik zeker nog wel es naar terug.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Voor mij gaat het New York worden, helaas pas in september.
Het Internationale Bierfestival is er als wij er zijn, kom ik net achter.quote:
Ik ben er nog nooit geweest, om de een of andere reden is de VS er altijd bij ingeschotenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Wil ik zeker nog wel es naar terug.
Die regen was inderdaad wel jammer. Maar je hebt het wel naar je zin gehad zo te horen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
Miss Djax en Pet Duo waren zo knettergaaf dat alles daarbij verbleekte.
Speedy J was ook goed, hoewel hij wel wat matig begon naar mijn mening.
Len Faki had ik nog nooit van gehoord, maar was pretty ok.Marco Carola was zo tof dat het niet boeide om in de regen te dansen.
En Vitalic zoog live.
Ik lust wel bier en ik zou er ook zeker langs gaanquote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het Internationale Bierfestival is er als wij er zijn, kom ik net achter.Met 600.000 bezoekers het drukste weekend in Berlijn.
Ik lust geen bier, maar ik ga daar wel ff kijken, hilarisch.
Oh, die regen boeide niet. Het had zelfs wel wat eigenlijk, tot je enkels in de blubber dansen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Die regen was inderdaad wel jammer. Maar je hebt het wel naar je zin gehad zo te horen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik had zelfs een beetje medelijden met al die figuren in Spaarnwoude toen ik de FB posts zag.
Ja, als je er toch bent, kan je net zo goed gaan kijken vind ik. Lijkt me wel een ervaring op zich.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust wel bier en ik zou er ook zeker langs gaan
Vette shizzlequote:Naast de confrontatie tussen Ajax en een door Van der Sar samengesteld 'wereldelftal', neemt het Ajax van 1995 het op tegen het Nederlands elftal van 1998.
Itt wat men denkt ken ik zat mensen die er wel van houden en er dus warenquote:
Oh, daar kijk ik niet zo van op hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Itt wat men denkt ken ik zat mensen die er wel van houden en er dus waren.
En ja, tegen hen doe ik ook zo over dansmuziekquote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, daar kijk ik niet zo van op hoor.
Maar het viel best mee hoor, het motregende vooral, dus je raakte niet doorweekt ofzo.
Ik heb het iig niet meegekregen dat het hard regende, en dat maakte ook helemaal niet uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ja, tegen hen doe ik ook zo over dansmuziek.
Hadden jullie mazzel, er waren echt een paar hele fell buien af en toe..
Ja, iddquote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als je er toch bent, kan je net zo goed gaan kijken vind ik. Lijkt me wel een ervaring op zich.
Yeps, en ik ga ook nog eens met 2 vrouwenquote:
zonde, maarja je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, en ik ga ook nog eens met 2 vrouwen.
Die quote associeer ik liever met een andere user.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, en ik ga ook nog eens met 2 vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]MissMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
Binnenkort heftig uit je dak op één van zijn kinderfeestjes?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Van Facebook: [vrouw] and [man] like Muck | Kinderkleding.
Ooit kon ik zo goed, tof en extreem met hem stappen![]()
[..]Als je zou zeggen dat het mannen in jurken waren, zou ik je geloven ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Commentaar van de vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok! Single meet was een succes.
Wat mij betreft staan die twee dingen volledig los van elkaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Van Facebook: [vrouw] and [man] like Muck | Kinderkleding.
Ooit kon ik zo goed, tof en extreem met hem stappen![]()
[..]Jaloezie staat je niet prettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Neuh, zodra het brein zo verpest is dat een man zich daarmee bezig houdt is er geen zinnig gesprek meer mee te voeren helaas.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat mij betreft staan die twee dingen volledig los van elkaar.
Als je op Facebook een kinderkledingmerk gaat liken, is je feestleven toch echt wel voorbij.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu sla je natuurlijk met een tang op een varken hequote:
Blijkbaar heeft dat extreme feesten toch zijn tol geëist van het brein van de beste man.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, zodra het brein zo verpest is dat een man zich daarmee bezig houdt is er geen zinnig gesprek meer mee te voeren helaas.
+1quote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuhquote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu sla je natuurlijk met een tang op een varken he
Leg me het verband eens uit danquote:
Daar kan nog best wel wat in zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft dat extreme feesten toch zijn tol geëist van het brein van de beste man.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft dat extreme feesten toch zijn tol geëist van het brein van de beste man.
Kan ook niet anders dat ze minderen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij klopt het over het algemeen wel dat mensen die kledders hebben opeens minderen in hun sociale leven. En als ze eraan deelnemen, moet het over Pientje gaan, want die heeft vandaag voor het eerst gekwijld of wat.
Ook van die dingen die ik niet begrijp.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kan nog best wel wat in zitten
Maar helaas is het een combinatie van bindingsangst en verlatingsangst ben ik bang. Dat gecombineerd met een vrouw die al 10 jaar hoorbaar klappert en het niet uitmaakt dat hij vreemd gaat, zolang hij haar maar bezwangert.
Mijn kat heette Pientje. Ik kan mij echt geen kind meer voorstellen met die naamquote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij klopt het over het algemeen wel dat mensen die kledders hebben opeens minderen in hun sociale leven. En als ze eraan deelnemen, moet het over Pientje gaan, want die heeft vandaag voor het eerst gekwijld of wat.
Nee, het kan ook niet anders. Maar daar heb je dus wel het verbandquote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ook niet anders dat ze minderen.
niet herkenbaar bij vrienden van mij die nu kinderen hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ze moest en ze zou een kind krijgen, en hij was het makkelijkst, want het was al haar vriend. En het is echt een goede maat, maar een enorme klootzak in relaties.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook van die dingen die ik niet begrijp.
Ga dan naar de spermabank of zoquote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook van die dingen die ik niet begrijp.
Je denkt maar eens langer na dan 3 secquote:
zei hij hoopvol tegen een vrouwquote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je denkt maar eens langer na dan 3 sec.
Daar heb jij weer een puntquote:
Er is een verschil tussen feestleven voorbij en wat minder feesten.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het kan ook niet anders. Maar daar heb je dus wel het verband
Ja, dat moet je toch niet willen. Op zo'n manier een kind.quote:
Er zitten een verschil tussen veranderen en compleet verdwijnen uit het leven van iedereen die niet 100% van de tijd met jouw kinderen bezig is.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen feestleven voorbij en wat minder feesten.
Sowieso kan ik slecht tegen mensen die afknappen op mensen die veranderen.
Dat ligt aan de verandering he? Sommige mensen zijn gewoon totaal niet interessant meer. Mensen die je al jaren kent, overal mee geweest bent, alles meegemaakt die opeens niet verder komen dan luiers en babypraat, die heb ik niets meer te melden en das wederzijdsquote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen feestleven voorbij en wat minder feesten.
Sowieso kan ik slecht tegen mensen die afknappen op mensen die veranderen.
Kun je wel meteen uitleggen waarom papa en mama niet meer bij elkaar zijn (en zo lekker ruziën over de rug van je kind). Want die zijn niet meer samen als dat kind naar school gaat (laat ik nog even in het midden of dat de basis- of de middelbare school is).quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat moet je toch niet willen. Op zo'n manier een kind.
Romantisch verhaal om later aan je kind ook te vertellen.
"Wanneer ben ik verwekt, mam"?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beter dan je vader, tja, das een goede vraag. Het kan Henk, Thomas, Bob, Kees, Theo, Mark, Piet zijn. Ik denk niet dat het Mo of Kenji is want je oogt nogal blank.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tijdens de lunchpauze van je vader, toen was de temperatuur het best (true storyquote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wanneer ben ik verwekt, mam"?
"Donderdag 23 februari 2012 om 10:40 bij dokter de Groot"
Nee, ik bedoel dat niet, ik bedoel van een vreemdgaande man omdat je persé een kind moet hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wanneer ben ik verwekt, mam"?
"Donderdag 23 februari 2012 om 10:40 bij dokter de Groot"
Ironisch genoeg ken ik mijn biologische vader ook echt niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beter dan je vader, tja, das een goede vraag. Het kan Henk, Thomas, Bob, Kees, Theo, Mark, Piet zijn. Ik denk niet dat het Mo of Kenji is want je oogt nogal blank.
klinkt als een familie traditiequote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ironisch genoeg ken ik mijn biologische vader ook echt niet.
Post erboven!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ironisch genoeg ken ik mijn biologische vader ook echt niet.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten een verschil tussen veranderen en compleet verdwijnen uit het leven van iedereen die niet 100% van de tijd met jouw kinderen bezig is.
overdrijven jullie niet een beetje?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verandering he? Sommige mensen zijn gewoon totaal niet interessant meer. Mensen die je al jaren kent, overal mee geweest bent, alles meegemaakt die opeens niet verder komen dan luiers en babypraat, die heb ik niets meer te melden en das wederzijds.
Bij veel vrouwen is die drang naar een kind zo groot dat ze rare dingen doen hequote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat niet, ik bedoel van een vreemdgaande man omdat je persé een kind moet hebben.
Ik weet wel wie het is enzo, maar nooit ontmoet.quote:
Het kan andersquote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten een verschil tussen veranderen en compleet verdwijnen uit het leven van iedereen die niet 100% van de tijd met jouw kinderen bezig is.
Maar er zijn 100 redenen te bedenken die hetzelfde effect hebben en daar hoor ik zelden iemand over klagen. Maar als de reden kinderen is dan moet er uitgebreid over gemekkerd worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben D_K vrienden noemen we me ook wel.... geen idee want die heb ik niet!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is enzo, maar nooit ontmoet.
geen behoefte aan?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is enzo, maar nooit ontmoet.
Nope, helaas een paar keer meegemaakt. Niet alle ouders worden zo, en sommige draaien weer bij, maar een heel groot deel is echt verloren. Dat is hun keuze, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, van die ellenlange verhalen over koters.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
overdrijven jullie niet een beetje?
Papa wilde je eigenlijk niet, maar mama houdt wel van je hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie het de afgelopen jaren eigenlijk alleen bij mensen die kinderen krijgen, vandaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar er zijn 100 redenen te bedenken die hetzelfde effect hebben en daar hoor ik zelden iemand over klagen. Maar als de reden kinderen is dan moet er uitgebreid over gemekkerd worden.
Wat is er zo erg aan?
En zat voorbeelden van mensen die niet onder een steen kruipen, dus vandaar dat ik het verband niet zie.
Hij is nu al een paar jaar dood, dus dat gaat wat lastig.quote:
En het is nog mijn eigen schuld ook, met dat gehap altijd.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, helaas een paar keer meegemaakt. Niet alle ouders worden zo, en sommige draaien weer bij, maar een heel groot deel is echt verloren. Dat is hun keuze, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, van die ellenlange verhalen over koters.
Ik weet dat ik (bijv) ook vaak uitval tegen dance ofzo, maar das meer Kluts etteren, koterverhalen trek ik echt niet.
Dat zei mijn ma vroeger dan weer tegen mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Papa wilde je eigenlijk niet, maar mama houdt wel van je hoor
Rockit kaartjes zijn besteld.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, het is te warm in die zon. Ik ben bang dat ik verbrand ben![]()
Oh en hoi
quote:
quote:
Oppervlaktetemperatuur 5780 Kquote:
ohke... ja heb nu een aantal "ouders" in de groep en merk dit helemaal niet eigenlijk, vandaarquote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, helaas een paar keer meegemaakt. Niet alle ouders worden zo, en sommige draaien weer bij, maar een heel groot deel is echt verloren. Dat is hun keuze, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, van die ellenlange verhalen over koters.
Ik weet dat ik (bijv) ook vaak uitval tegen dance ofzo, maar das meer Kluts etteren, koterverhalen trek ik echt niet.
Maar omgekeerd zie je het niet? Ouders die (nagenoeg) hetzelfde blijven?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het de afgelopen jaren eigenlijk alleen bij mensen die kinderen krijgen, vandaar.
Hell yeah!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's a date then. En ja, ik ga wel aan de ketting
*meldt*quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Maar omgekeerd zie je het niet? Ouders die (nagenoeg) hetzelfde blijven?
Oh, goshquote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zei mijn ma vroeger dan weer tegen mij.
Voor jou geldt ook:quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, het is te warm in die zon. Ik ben bang dat ik verbrand ben![]()
Oh en hoi
Jullie waren elkaar kwijt?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's a date then. En ja, ik ga wel aan de ketting
Ik hoop dan ook ooit moeder te worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben leuker geworden sinds ik moeder ben. Het heeft voordelen, serieus.
Dat zwembad is toch vaak verdomde volgepakt zegquote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
Hier is het juist heerlijk, lekker windje en alles.We hadden het zwembad bijna compleet voor onszelf. Maandag.
quote:
1 stel. Niet heul veul naar mijn mening.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar omgekeerd zie je het niet? Ouders die (nagenoeg) hetzelfde blijven?
Tuurlijk is het vaak meer organiseren met een kind, maar 180 graden om kan ik me dan weer niet voorstellen.
Ja, dat hadden we niet gedaan omdat we niet wisten dat er echt helemaal geen mobiel bereik of wat dan ook zou zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie waren elkaar kwijt?
Dat is balen op festivals en feesten. Goeie afspraken maken.
quote:
Ja. En het was voor het eerst dat het hele netwerk er de hele dag uit lag.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie waren elkaar kwijt?
Dat is balen op festivals en feesten. Goeie afspraken maken.
Nóg leuker?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
Ik ben leuker geworden sinds ik moeder ben. Het heeft voordelen, serieus.
Hier lijkt het wel een saunaquote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
Hier is het juist heerlijk, lekker windje en alles.We hadden het zwembad bijna compleet voor onszelf. Maandag.
Die ja, ik was dan ook oprecht verbaasd.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zwembad is toch vaak verdomde volgepakt zeg
mits we het over die in het park hebben dan
Zeg maar niet eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
Vertel eens. Hoe heeft het jouw uitgaansleven veranderd?
Dan had je beter moeten opletten na Lowlands bij de gesprekken tussen mij en Ang3lquote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we niet gedaan omdat we niet wisten dat er echt helemaal geen mobiel bereik of wat dan ook zou zijn.
Toch een goed feest gehad toch? Daar gaat het om.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we niet gedaan omdat we niet wisten dat er echt helemaal geen mobiel bereik of wat dan ook zou zijn.
Ik heb zelfs vakantie lieverdquote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kort voor: Hou je bek jonguh!
Met je vervelende opmerkingen over vrij en buiten zijn
Het was altijd al kut?quote:
Ik denk dat ik vaker en meer uit ben geweest dan jij de rest van je leven nog gaat doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
Je ging al nauwelijks en nu nog steeds niet?
Ik en opletten.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten opletten na Lowlands bij de gesprekken tussen mij en Ang3l
Dat gebeurt op Pinkpop en Lowlands ook regelmatig.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. En het was voor het eerst dat het hele netwerk er de hele dag uit lag.
Of luisterenquote:
Ik snap hem niet?quote:
Vandaar dat ik ook aan de ketting moetquote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gebeurt op Pinkpop en Lowlands ook regelmatig.
Maar leer je van toch?
Eigenlijk ben ik een heel naar figuur.quote:
nee daar is het nog wat erger.. maar knappe mens die dit al vast kan houden, laat staan er in gaan baden.quote:
Waarom zocht ik je überhaupt?quote:
Tijd voor nieuwe vrienden danquote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 stel. Niet heul veul naar mijn mening.
Denk je dat? Ik denk het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vaker en meer uit ben geweest dan jij de rest van je leven nog gaat doen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook aan de ketting moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |