dat geklef doet ie zelf ook, dus lijkt me nietquote:
Waarvoor ruil je hem in? Eentje met airco neem ik aan?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:43 schreef rival het volgende:
Had ik al verteld dat ik vanavond mijn auto in ga ruilen?
Voor wat ga je hem inruilen?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:43 schreef rival het volgende:
Voor geld en vanaf nu milieubewust reizen?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:43 schreef rival het volgende:
haha de spijker op zijn kop...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:45 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Waarvoor ruil je hem in? Eentje met airco neem ik aan?
ik ben van plan om er 1 aan te schaffen die op gas rijdt, voldoe ik dan aan die eis?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor geld en vanaf nu milieubewust reizen?
Het geklef valt me allemaal wel mee eigenlijk, zo erg is het allemaal nietquote:
Dus ik heb kreeft vanavondquote:Op maandag 27 juni 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het geklef valt me allemaal wel mee eigenlijk, zo erg is het allemaal niet.
Ik zit aan het balkon, vol in de zon.
Stick a fork in me, I'm donequote:
Mooie compromisquote:Op maandag 27 juni 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben van plan om er 1 aan te schaffen die op gas rijdt, voldoe ik dan aan die eis?
Superdupertof!quote:
Miss Djax en Pet Duo waren zo knettergaaf dat alles daarbij verbleekte.quote:
Oh, superquote:Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Superdupertof!
Ook al was het jammer dat ik MissB de halve dag kwijt was, probeer iemand maar te vinden zonder mobiel bereik tussen 35.000 man.![]()
Net alweer kaartjes voor Rockit gekocht.
En lang weekend Berlijn geboekt!
Jup! Daar kan je goed stappen en cultuur snuiven ook nog.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, super!
Weekend Berlijn met Beetman?
Oeh, over twee weken ga ik daar naartoe op vakantie.quote:
Ja, Berlijn is heel mooiquote:Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! Daar kan je goed stappen en cultuur snuiven ook nog.
Ook niet verkeerd. Wil ik zeker nog wel es naar terug.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Voor mij gaat het New York worden, helaas pas in september.
Het Internationale Bierfestival is er als wij er zijn, kom ik net achter.quote:
Ik ben er nog nooit geweest, om de een of andere reden is de VS er altijd bij ingeschotenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Wil ik zeker nog wel es naar terug.
Die regen was inderdaad wel jammer. Maar je hebt het wel naar je zin gehad zo te horen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
Miss Djax en Pet Duo waren zo knettergaaf dat alles daarbij verbleekte.
Speedy J was ook goed, hoewel hij wel wat matig begon naar mijn mening.
Len Faki had ik nog nooit van gehoord, maar was pretty ok.Marco Carola was zo tof dat het niet boeide om in de regen te dansen.
En Vitalic zoog live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |