SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh spannend!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja zit op kantoor, hij belde net dat ie klaar was.... weet niet of ik het vanavond al zie, moet na werk naar Den Haag ..
Verrassing voor morgen denk ik
Tot 23 oktober is idd niet zo heel langquote:
Jij denkt het nog zo lang vol te houden?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh spannend!
[..]
Tot 23 oktober is idd niet zo heel lang
Schat ik begin er niet eens aanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt het nog zo lang vol te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef rival het volgende:
Ik heb een heel mooi buurmeisjetja.. die heb ik ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Gaat heenquote:
Neequote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. die heb ik ook eenwel of geen vriend is niet relevantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo mijn momentenquote:
Jij een vriend met cafe, hij een vriendin met dikke tieten die pijpt tot de tranen over haar wangen lopen..... wat willen jullie nou nog meer?quote:
wie stuurt de PM naar Rip?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
Wel lief dat roy en huppel nu officieel een stelletje zijn
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jij een vriend met cafe, hij een vriendin met dikke tieten die pijpt tot de tranen over haar wangen lopen..... wat willen jullie nou nog meer?
Wait what?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jij een vriend met cafe, hij een vriendin met dikke tieten die pijpt tot de tranen over haar wangen lopen..... wat willen jullie nou nog meer?
Wat? Echt??quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
Wel lief dat roy en huppel nu officieel een stelletje zijn
Je mag Roy hebben van mequote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb jij een SMS-alert op roddels over jullie staan?
Best apart eigenlijk, goede lucifers moet je toch in de hel zoeken.quote:
quote:
Oh jeequote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Eerder hell, maar dat maakt niet uit
Waarom? Hebben ze in de hemel geen kaarsen?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best apart eigenlijk, goede lucifers moet je toch in de hel zoeken.
Wel een paard blijkbaar, dat zich in de bek laat kijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
Hey, ik ben geen voorwerp wat je zomaar aan iemand kunt geven
Ik wil wel een match made in heaven en eentje in hellquote:
Ohquote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, ik ben geen voorwerp wat je zomaar aan iemand kunt geven
Dat heet van twee walletjes etenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een match made in heaven en eentje in hell
Mag dat?
Wat een leuke woordspeling!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus ik zit opgescheept met je![]()
Wil ik helemaal niet
daar bloeit watquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Wil ik helemaal niet
Ja helaasquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Wil ik helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |