Rockit kaartjes zijn besteld.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, het is te warm in die zon. Ik ben bang dat ik verbrand ben![]()
Oh en hoi
quote:
quote:
Oppervlaktetemperatuur 5780 Kquote:
ohke... ja heb nu een aantal "ouders" in de groep en merk dit helemaal niet eigenlijk, vandaarquote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, helaas een paar keer meegemaakt. Niet alle ouders worden zo, en sommige draaien weer bij, maar een heel groot deel is echt verloren. Dat is hun keuze, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, van die ellenlange verhalen over koters.
Ik weet dat ik (bijv) ook vaak uitval tegen dance ofzo, maar das meer Kluts etteren, koterverhalen trek ik echt niet.
Maar omgekeerd zie je het niet? Ouders die (nagenoeg) hetzelfde blijven?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het de afgelopen jaren eigenlijk alleen bij mensen die kinderen krijgen, vandaar.
Hell yeah!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's a date then. En ja, ik ga wel aan de ketting
*meldt*quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Maar omgekeerd zie je het niet? Ouders die (nagenoeg) hetzelfde blijven?
Oh, goshquote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zei mijn ma vroeger dan weer tegen mij.
Voor jou geldt ook:quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, het is te warm in die zon. Ik ben bang dat ik verbrand ben![]()
Oh en hoi
Jullie waren elkaar kwijt?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's a date then. En ja, ik ga wel aan de ketting
Ik hoop dan ook ooit moeder te worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben leuker geworden sinds ik moeder ben. Het heeft voordelen, serieus.
Dat zwembad is toch vaak verdomde volgepakt zegquote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
Hier is het juist heerlijk, lekker windje en alles.We hadden het zwembad bijna compleet voor onszelf. Maandag.
quote:
1 stel. Niet heul veul naar mijn mening.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar omgekeerd zie je het niet? Ouders die (nagenoeg) hetzelfde blijven?
Tuurlijk is het vaak meer organiseren met een kind, maar 180 graden om kan ik me dan weer niet voorstellen.
Ja, dat hadden we niet gedaan omdat we niet wisten dat er echt helemaal geen mobiel bereik of wat dan ook zou zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie waren elkaar kwijt?
Dat is balen op festivals en feesten. Goeie afspraken maken.
quote:
Ja. En het was voor het eerst dat het hele netwerk er de hele dag uit lag.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie waren elkaar kwijt?
Dat is balen op festivals en feesten. Goeie afspraken maken.
Nóg leuker?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
Ik ben leuker geworden sinds ik moeder ben. Het heeft voordelen, serieus.
Hier lijkt het wel een saunaquote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
Hier is het juist heerlijk, lekker windje en alles.We hadden het zwembad bijna compleet voor onszelf. Maandag.
Die ja, ik was dan ook oprecht verbaasd.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zwembad is toch vaak verdomde volgepakt zeg
mits we het over die in het park hebben dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |