Ik lust wel bier en ik zou er ook zeker langs gaanquote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het Internationale Bierfestival is er als wij er zijn, kom ik net achter.Met 600.000 bezoekers het drukste weekend in Berlijn.
Ik lust geen bier, maar ik ga daar wel ff kijken, hilarisch.
Oh, die regen boeide niet. Het had zelfs wel wat eigenlijk, tot je enkels in de blubber dansen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Die regen was inderdaad wel jammer. Maar je hebt het wel naar je zin gehad zo te horen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik had zelfs een beetje medelijden met al die figuren in Spaarnwoude toen ik de FB posts zag.
Ja, als je er toch bent, kan je net zo goed gaan kijken vind ik. Lijkt me wel een ervaring op zich.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust wel bier en ik zou er ook zeker langs gaan
Vette shizzlequote:Naast de confrontatie tussen Ajax en een door Van der Sar samengesteld 'wereldelftal', neemt het Ajax van 1995 het op tegen het Nederlands elftal van 1998.
Itt wat men denkt ken ik zat mensen die er wel van houden en er dus warenquote:
Oh, daar kijk ik niet zo van op hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Itt wat men denkt ken ik zat mensen die er wel van houden en er dus waren.
En ja, tegen hen doe ik ook zo over dansmuziekquote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, daar kijk ik niet zo van op hoor.
Maar het viel best mee hoor, het motregende vooral, dus je raakte niet doorweekt ofzo.
Ik heb het iig niet meegekregen dat het hard regende, en dat maakte ook helemaal niet uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ja, tegen hen doe ik ook zo over dansmuziek.
Hadden jullie mazzel, er waren echt een paar hele fell buien af en toe..
Ja, iddquote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als je er toch bent, kan je net zo goed gaan kijken vind ik. Lijkt me wel een ervaring op zich.
Yeps, en ik ga ook nog eens met 2 vrouwenquote:
zonde, maarja je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, en ik ga ook nog eens met 2 vrouwen.
Die quote associeer ik liever met een andere user.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, en ik ga ook nog eens met 2 vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]MissMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Binnenkort heftig uit je dak op één van zijn kinderfeestjes?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Van Facebook: [vrouw] and [man] like Muck | Kinderkleding.
Ooit kon ik zo goed, tof en extreem met hem stappen![]()
[..]Als je zou zeggen dat het mannen in jurken waren, zou ik je geloven ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]Commentaar van de vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok! Single meet was een succes.
Wat mij betreft staan die twee dingen volledig los van elkaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Van Facebook: [vrouw] and [man] like Muck | Kinderkleding.
Ooit kon ik zo goed, tof en extreem met hem stappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |